Monday, November 06, 2006

Everybody Hates Being Married

I know I'm late, but i took a little vacay
back to my hometown, and when I'm kicking
it with my buds, I tend to forget about ya'll!
Anyway
Chris Rock is divorcing his wife Malaak
and leaving his two daughters.
Yeah, I said it.
Chris and Malaak been married for ten years
and his youngest daughter is only 2.
Stick it out Chris! Don't be responsible for
sending your daughters to the stripper pole!
You know what they say about girls
who grow up without dads.

15 comments:

Anonymous said...

She is very pretty. Did he leave her for a 22 yr old?

That Bitch! said...

probably

Anonymous said...

THEY ARE PERFECT FOR ONE ANOTHER! THEY HAVE THOSE LIL' GIRLS, WHERE IS HE GOING??? THEY BOTH NEED TO CUT THE SHIT. THEY AIN'T GONNA DO MUCH BETTER THAN THIS.

ADB251 said...

Anyway...if you're unhappy, leave that bitch. Kids will be more fucked with parents who continously "try to make it work."

R in Atl said...

personally I thought Chris was out of his league on this chick. It's was clear as day to me he only bagged her because of his fame and fortune. The two of them just never made sense to me at all. I bet she was spending too much of his money.

vitctorVargas said...

And thats why I can't leave mine. You know what I'm saying That *Itch,right?

Anonymous said...

co-sign with adb...***WARNING***
dedication: "Confessions, by Ursher"
but...there is something to say for sticking it out...I grew up in one of those families and i kindof resented my parents because i felt like i was walking on eggshells and wondering when one or the other was gonna jet! I did a LOT of crazy stunts just to get attention! and was basically ignored-i think they were both in denial-but they have been together for over 40 years now and for better or worse, you can't be mad at that...sadly, though my brother and i exhibited a LOT of the signs of living in a mother-only home...my dad was there, but not really, if you know what i mean-jump to the present...i married and had 3 kids with a person who was a strange combination of both my parents...we are divorced now and guess who's helping me raise my kids? you guessed it---my parents. (but they just trying to get into heaven, though);6

doctahdivah said...

@adb--
Exactly! When the shit don't work, it just don't work. Cut your losses and move on...

Anonymous said...

i know nothing about this woman. can someone school me?

victorvargas said...

To quote Chris Rock from "Bring The Pain"..... "Commitment will give you a head ache every now and then,but new pussy will always clear ya mind!" But,"in the long run,if I have a child, is new pussy gonna teacher the kid to read? New pussy is illiterate!"

Anonymous said...

JIBBERJABBER 101:

IF THE AVERAGE PERSON SPOKE TO ANY GROUP OF PEOPLE, HALF FROM A DIVORCED FAMILY, HALF FROM A FAMILY THAT STAYED TOGETHER, THE GREATEST MAJORITY IN THE GROUP WOULD HAVE THE SAME AMOUNT OF PROBLEMS AND COMPLAINTS. WE'RE NEVER HAPPY OR SATISFIED.

THAT BEING SAID, A PERSON MAY AS WELL DO THE RIGHT THING AND KEEP THE VOW THEY MADE TO GOD, FOR GOOD OR FOR BAD, BETTER OR FOR WORSE. LIFE IS WHAT "YOU" MAKE OF IT, KEEP YOUR FUCKIN' WORD!

Anonymous said...

God has called us to live in peace and sometimes that means divorce or separating. Staying together for the sake of your children just to have them come out all f*cked up and dsyfunctional just like the parents is doing more damage to them and the world they send those kids out in to. I say try and work it out or move the hell on. Don't make your kids pay for a miserable marriage.

victorvargas said...

Thanks for the advice.

Anonymous said...

He look like he want to run away in that pic, lol.

Tiffany said...

Chris seems to NEVER, EVER, have wanted to get married in the first place!
Maybe just not to Malaak.
I recall seeing him on Oprah as a newlywed way-back-when; after stating that he'd just gotten married, he jumped off stage and grabbed a white woman, as a joke. He never seemed elated or at peace with his decision, yet I thought that as time went on, that may change.

Never did in my opinion.

I remember when Oprah asked him about his then, recent marriage, he said, and I'm paraphrasing here: "Yeah, I did it. You know...."
I was stunned by how indifferent he sounded; no one put a gun to his head and made him get married!
Brotha just never seemed happy with Malaak.
Dame Dash and his wife are looking happier together these days, though!

Post a Comment