Sunday, January 14, 2007

The Columbus Short Report

Did you see Stomp the Yard this weekend? I ain't see it yet. Anyway, I was digging through threads on my favorite message board when the star of Stomp the Yard, Columbus Short's name came up. It was not pretty ya'll, not pretty at all.....

....."That was britney's back-up dancer that she messed with for a minute before she hooked up with kevin. he was married at the time. yuck."

....."i believe his real name is keith - or he used to go by that name. as someone mentioned, he is an adulterer; boning britney spears while his wife was at home, pregnant no less. he's divorced now. i am not sure of his ex-wife's ethnicitiy, but i believe she was not black; don't quote me on that though."

....."Sweet as sugar!"


....."Columbus is a fool. He cheated on his wife while she was pregnant, then left her ass. 95% of his friends are gay, but im almost certain he is straight. & he loves the groupies. His current girl, Tanee McCall is a big time groupie, notorious for her lies. She told everyone and their momma she had a baby with Murphy Lee, till his girl confronted her and she had to admit it was bs. Then the story changed & she claimed she had a baby with Young Buck. Again, she was caught out, & thats only the beginning of her lies."

69 comments:

Anonymous said...

Yeah I heard about him being with Britney Spears..and that he cheated on his baby mother for her..

Brit sho nuff like men who already in relationships.. I cant stand that hoE!

MsNic said...

It's no secret that he dated (if that's what they wanna call it) Britney Spears. And get this: He and K. Fed are friends!!! That makes Brit look like a frat hoe.

Smokie said...

Shit happens. Great movie.

Anonymous said...

where do yall get this information from...

angela said...

I thought he was gay looking at the pic.

Stomp the yard is 1#! I heard....

Everwrite said...

Wow he and K fed comes from the same bloodline of dispair.

Anonymous said...

whatever......THIS MAN WAS GORGEOUS IN STOMP THE YARD! DAMN DAMN DAMN!

Anonymous said...

THAT'S TOO BAD. HE'S FINER THAN A M/F!!!

Anonymous said...

He is too fine....oh well. Go see the movie, it's great!

YAZMAR said...

damn shame...I bet he is GAY.....it never fails...more and more black folk (Men) shall I say are gay as hell tryin to fool the public...

bottom lie this guy is gay

Anonymous said...

SAY IT AIN'T SO....YOU NEED MORE PEOPLE BABY....HE SEXY AS A MUTHAFUCKER. GAY MEN ALWAYS WANT SOME SEXY ASS MAN TO BE GAY WITH THEM! lol

Anonymous said...

columbus keith short is fucking beautiful sexy ass black man,why is everybody hating on my baby .stating that he is gay where yall getting your info from did he try to poke you in your booty,alright then quit hating.give him his props he can act and dance his ass off can you????

angela said...

lol^^^

Anonymous said...

she aint playing with y'all. fall back on her dude. i must agree he is sexy, but cheating husbands of any sort is a major turn-off

Iesha said...

I love you Columbus. You are so fine, and I want you to know if there was any way for us to meet each other, I would do any thing it takes to see you. I love you with all my heart. I'm only 13, but I think I'm in love with you.

Iesha said...

Columbus Short is not gay. Ya'll need to stop sayin stuff that ain't true. This man is beautiful,sexy and he is my dream man. He got a nice smile, a nice body and his face is so sexy. I love this man very much. Ya'll need to get ya'll info right and don't leave another comment if you don't know what you talkin about. The picture above is sexy. It is my screen saver on my computer.

Iesha said...

Did ya'll know that Columbus Short played in That's So Raven as Tre of the boy band group " Boys in Motion". This man has did a lot of things in his life, and I'm here to congratulate him on his achievements!!!!!!!!!!
COLUMBUS, YOU SO FINE!!!!!!!!!

Anonymous said...

Columbus is a great and talented actor, choreograher, and tap dancer. Stomp the yard was a great movie. im no groupie, but i give credit where it is due. Plus he's one of the sexiest men alive!!!!!

HIS GIRL said...

ALL OF YOU GUYS ARE GUY CUZ HES NOT SO FUCK ALL OF YOU I HOPE YOU ALL GO TO HELL

Iesha said...

I LOVE U COLUMBUS!!!!!!! U R SO FINE & SEXY!!!!!!!!!!!!

rheana said...

i love tj. he is so cute. he is really hot and i like him a lot. i wish we would get married. i love him so much.

Mya said...

Who's HARPO?

Anonymous said...

Ya'll haters! He's datin sum Puerto Rican looking girl who is supposed to be some hot s--- Vp in music who is like 15 years older than him!!!! She don't look it though! Her name is Corina Lang according to Perez. They look happy so quit hatin!!!!

Anonymous said...

Hey I think Columbus Short is the cutest man alive.I wosh I could marry him.Stop hatin' on him all U hattas know who U r!

Anonymous said...

That puerto rican girl is sooooooo lucky

Anonymous said...

Why would he be dating someone that much older? Its obvious why she would want him!!! He looks so damn fine!!!

Anonymous said...

Its probably just a SEX fantasy thing for him. Her too probably!

Anonymous said...

She ain't ugly but all stars seem to like to do everybody so dating might not be the word for it. But shit I would fuck her too if I had the chance

Anonymous said...

Is she the same one who dated Nelly, Ludacris and Shemar Moore? If that's her I guess I can't really hate on her. But why would she date Columbus if he slept with her own friend Britney Spears? I don't get that one??

Anonymous said...

Britney had him first so she don't care. Anyways he wasn't her boyfriend and none of us really know what's true anyway-pictures together don't prove anything unless they are kissing or something. Columbus if you read this I"M AVAILABLE!!!!

Gina said...

I DO NOT THINK THAT COLUMBUS SHORT IS GAY BECAUSE HE HANGS OUT WITH GAY GUYS BECAUSE GAY GUYS ARE THE COOLEST PEOPLE AND I LOVE COLUMBUS SHORT WITH ALL OF MY HEART. HE IS THE SEXIEST GUY IN THE WORLD.

kenya said...

He is NOT gay!! He does NOT have a girlfriend!~ The Britney Spears thing is JUST a rumor, DANG!!! OH & the Puerto Rican girl ---who cares?!

Anonymous said...

I am not saying this to justify Columbus Shorts actions, that's if he did indeed commit adultery, however, I believe no one is without sin. His wife made a choice to divorce him, that's perogative and I'm sure healing will come to them both (God is faithful). We ALL need to learn to celebrate the giftings in others and pray about their area(s) of weakness inside of dogging them out etc. Consider yourselves. How would you feel if God made and open show of your sin? If any of you profess to be a Christian why not have mercy on everyone involved in this matter and let it go LOUIE. Columbus, be blessed, I'm praying for you.

teanzane said...

Columbus Short is fine and talented. He is not gay and people are just hating on his sexy ass. Fall back.

Anonymous said...

This is all so disappointing to see all the negativity surrounding an individual (Columbus Short) with whom most of you have no direct knowledge. The information about his date, Tanee McCall, is totally false. She has never dated any of the artists referenced, has never been pregnant nor lied about being pregnant, and has been in long-term relationships. She is a college educated woman with her own career. This I know first hand as her only sibling. We as African Americans ought to move towards celebrating the accomplishments of one another, not tearing each other down.

Anonymous said...

Columbus don't need Tanee McCall. He needs to try to get back together with his baby mother, Brandi. If you wasn't happy in a marriage why would you cheat knowing you had a wife and pregnant. Why would you spend all this time with another woman? Why he didn't bring his wife along sometime?

Anonymous said...

Columbus Short has a promising career. I wish he would get back together with his ex-wife but I guess he's a ex for a reason. Also, Columbus need to find him a real black woman that epresents the real sister. Was Tanae McCall interested in Columbus before "Stomp the Yard"? He should concentrate on his career and his child. It's not good to have different women in and out of your kids lives!

iesha said...

i first want to say that i love columbus short. i first saw him on the show " that's so raven" and after that i fell deeply in love with this man. he was so sexy in "stomp the yard" when he took off his shirt and showed his abs. he can dance his butt off. he is so sexy. i think he go out with that girl from " you got served". that black girl that was with that chinese girl. i saw his myspace and they was all hugged up with one another. i wish that was me.well i wish the best for him and his son. i love you baby!!!

Anonymous said...

Actrually for all ya that don't know people make mistakes and God has forgave so let go and let God
but yeah they cool people tryna stay on the grind so let him and his gurl go!!!!!
peace!!!!

Anonymous said...

Hey yall out there. Please stop hat'n on my man columbus. He is so fine, sexy as all get out. His movie is the bomb I wish that he can come to my house and show me some of thos moves. Columbus if you are reading this, baby I would love to meet you in person. Send me an e-mail:varpers@aol.com
Love you ree-ree

Anonymous said...

I still say that Columbus needs to find a real black sister to date. Was he really in love with his wife? It seems that he forgot about them while he was havig fun. Why not include his wife,whom was pregnant at the time? But, I guess it's all in the pass now. Brandi may be better off without him. Columbus may be a nice young man who made a mistake which cost him. I pray that he has learned to treat a woman right because what goes around comes around. I wish him all success in his career. It's good to see fresh new faces in the movies instead of the same people all the time. Do Columbus have any siblings? Tanae better be good to him, too. Are is she just a tryin to be seen? I've never heard of her until now. She's riding the coattail of Columbus Short's fame. Don't be a sucker, Columbus!

Anonymous said...

All you have to do his do a Google search and see that Tanee McCall ain't Columbus Short's girlfriend. She's his wife, his second wife after Brandi, the pregnant one he left after messin with trailer trash Britney Spears. Don't take my word, go to Google and look up Columbus Short and Tanee Short. I heard they have been married for over a year. And they don't have children. Columbus has one son by his first wife. You can find that too if you know how to do a search on the internet.

Anonymous said...

I want to know Columbus Short's first wife's full name and see a picture of her and his son. I also want to know if that was Tanee McCall on Columbus Short's my space page in those blogs(pictures) If it's not her, who is it? I loved the movie. I think it was great.Columbus is a great actor.Did you notice Neo was in the movie and Save the Last Dance 2 with Columbus also?

Anonymous said...

Not to tear anyone down, but I'm a christian and the bible says in Proverbs 6:26 "By means of a WHORISH woman a man is brought down to a piece of bread". Women have power through seduction, so I pray Columbus watches out for such in the future. Your prosperity is at risk and your relationship with God. Press on my brother and know that you are loved. Follow the not the voice of reason (your soul), nor the voice of the enemy (satan, bad thoughts), but the voice of the Spirit of God (the voice of your conscience). I'm praying for you Columbus. Keep the MOST HIGH GOD first and foremost in your life and seek his Kingdom (way of doing things) and you will prosper. Have no other god before the most high that even means your consideration of such (greek fraternites) www.gailgray.com. God is preparing you for Greatness sir... In Him Tammy T. Lockhart (Memphis,TN)

Anonymous said...

Tammy Lockharts pervious message
(located above)
I am not saying this to justify Columbus Shorts actions, that's if he did indeed commit adultery, however, I believe no one is without sin. His wife made a choice to divorce him, that's perogative and I'm sure healing will come to them both (God is faithful). We ALL need to learn to celebrate the giftings in others and pray about their area(s) of weakness inside of dogging them out etc. Consider yourselves. How would you feel if God made and open show of your sin? If any of you profess to be a Christian why not have mercy on everyone involved in this matter and let it go LOUIE. Columbus, be blessed, I'm praying for you.

11:48 AM

Anonymous said...

HE ISNT GAY.
AND HE DIDNT CHEAT.
GET IT THROUGH YOUR STUPID AS HEADS.
ITS CALLED RUMORS, FALSE INFORMATION.
EVER HEARD OF IT.
sheesh.

MrS. CoLuMbUS k. ShOrT said...

YEAH IT WAS MESSED UP THAT HE CHEATED ON HIS EX-WIFE WHILE SHE WAS PREGNANT,AND NONE THE LESS IT WAS WIT BRITTANY!! SOMEONE JUST NEED TO BEAT HER ASS FOR MESSIN WIT THEIR MAN....BUT SHE'S LEARN THAT WHAT GOES AROUND COMES BACK AROUNG,LOOK AT ALL THE BULLSHIT SHE'S GOING THRU WIT HER HUSBAND KEVIN(OR AS HE WANTS TO BE KNOWN BY KFED),I'M NOT SAYIN THAT THAT'S GOOD FOR HER BUT WHEN KEVIN WAS WIT HIS EX SHE WAS FUCKIN HIM AND THE GURL WAS PREGNANT....AND HE LEFT HER,KNOW BRITTANY IS GONE CRAZY AND HE'S BACK WIT THE EX!!! BUT ON THE COLUMBUS TIP.....HE'S NOT GAY!!!!! NONE WHAT SO EVER.....HE'S TAKEN BY THE ONE AND ONLY ME, I AM THE REAL MRS. COLUMBUS KEITH SHORT!!! SO FALL BACK WITH ALL THE SHIT TALKIN ABOUT MY MAN!!!!!!!!

Connie from Louisiana said...

I want to know who Mrs. Short is. Is that you Tanee? Don't be shy. I just love the movie and love to look at pictures. Why did Columbus take the pictures off the my space page? Also I would love to see pictures of his first wife and son.
I am just one of those nosy people. I love him as an actor. I wish him and his family the best.

Anonymous said...

I thinkk you all should just concentrate on your lives and leave Columbus Short's one alone.Hey girls he doesn't even know that we all exist,how do you know that he even read or see your emails?Yes he's a fine brother and all but whats the use of imagining things that will never be?Open your eyes and see the gorgeous guys that are available and see how incredible they are and just stop thinking about someone who doesn't even know that you exist!

Anonymous said...

Its hard to know that great looking guys like that are out there and dont even know how much other females wish they had them inorder to appreciate them and not take them fo granted like all the other rest of movie stars.Because they are all that they take sweet guys for granted and act as if they are doing everything wrong when they are the ones who wont even try.

Anonymous said...

Mr Short,if you get the chance of reading these comments,which i strongly doubt,i hope to god you are not what they say you are,hope you are just like the way you are in the movies you acted.Because you have inspired me in alot of ways.You made me believe in romance once more,i believe that i deserve to be treated just like the way you treat the females in the movies you've acted.Oh and just keep in mind that not becaus you are so fine you should play around with alot of women,its magical when you can be with one person and just feel ilke life is worth living for when you look in her eyes.I hope i fing romance because of your inspiration.Oh Stomp the yard was off the hook!Peace S.Y

Anonymous said...

I think that Columbus needs to just calm down ,just cause he's fine as hell don't mean he should play with women,the way he do.He needs to find that ONE girl and settle down,cause this,it ain'tworken.

Anonymous said...

Yall need to get a life. Columbus ain't gay and its nun yall buzzinazz if he cheated on his wife. Just give him his props and move on cuz all yall thats callin him gay and dissin him knoe he damn sure did a good job in stomp the yard. So stop hatin!!! And all that 95% of his friends is gay B.S how tha hell yall knoe dat. Who cares if he wanna mess wit women??? He knoe he sexy and thatz his perogative. Yall always tryna find sum dirt on these ppl but what yall b sayin jus b makin yall sound like straight up haterzzzz!!!! Like i said get a life!!!!!! And again...... COLUMBUS SHORT IS SEXY!!!! and yall knoe itz true!!!!

Anonymous said...

O.K, I just found out that Tanee is really Columbus's girl. She wuz wit him at the "stomp the yard" premire and also at another public event.Oh well,don't like her,can't hate her.But HE is gorgeous!Gotta say, she got good taste.

Anonymous said...

I love him thats all i have to say, and yall need to stop making up shit about people and get a damn life. Yal some MOTHER FUCKING HATERS!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE YOU COLUMBUS

Anonymous said...

Well like I said the boy is sexy as hell there's no denying that. And Brittney Spears aint nothing but a white trash trailer hoe but that was in his pass if it really did go down like that. Thats when he was grinding and trying to come up and she was easy. As for the rumours about him messing with Brit while his wife was pregnant with his son if its true thats dissapointing. But hey thats his biz I still love him as an actor and in my eyes he will forever be sexy as hell. And I only wish that I could be his girl but since I can't I wish him all the best with whoever he is with now. Hope to see him in more movies to come. I also think that Brian White is sexy as hell!

Anonymous said...

I am very dissapointed about how badly you women talk about Tanee Mccall. I went to college with her, GO SMU MUSTANGS!!! She is a very beautiful, kind, and intelligent black woman. She is half Asian and African American. She is a gifted and beautiful person inside and out and she will do great things. She has her own career and I respect everything about her. Instead of being jealous of her and her man...and her amazing life...get your own lives LOSERS!!!!

Luv ya Tanee,

SMU '02

Anonymous said...

As I'm reading the information on Columbus Short and Tanee McCall, I think it's sad that so many people would make up information on them. Tanee is a great person, kind, educated, professional and could probably care less about the negativity you people are saying about her. Let's stick to the facts!!

A personal friend of the family

Anonymous said...

I hate to say it but 90% of the time this is true....

Black men and fame dont mix well. Either they get killed or Kill.

Anonymous said...

I don't care what anybody says He is fine as hell!! I would love to meet his ass. His body is just right!!

retchie said...

I would love to suck his dick, I bet its really big. Columbus shout out to me if you want it done right.

sha sha said...

damn C why you had 2 go and mess with Brittany's crazy ass????duh don't you know that was a dummy move?and while you was married? she aint worth fuckin a relationship up over!!!!you in the way shorty!!!!


ps:philly stand the fuck up

Anonymous said...

it is that when a young black man trie to make his way in the world a white trashy woman tries to interfere, yes, brittany he is fine but you need to get a life and stick to your own kind! for real.

Anonymous said...

Damn, I just stumbled onto this page. I agree with her brother. I know her mother and Tanee . This is one young woman that we as black folks ought to be proud and supportive of. College educated, living her dream as an awesome dancer and is currently touring with Bionce. How many of you....are living your dream. Hell, I wish I was young and fortunate enough to connect with a babe like that. Tanee is Fierce............ As for her sibling, I hear you are in FILM SCHOOL, preparing to live your dream also? CHILL HATERS !!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Corina Lang said she didn't even date Columbus. Maybe they just had sex then. Who really cares anyway? I would have sex with him if I had the chance, real talk

Lorato said...

columbus i love u despite all thats been said!! u r a great actor...

Lorato said...

oh and i 4got to mention how sexy and handsome u r..i love your lips,tehehehe!!!

Love Jones said...

All the negative people making negative comments that you cannot confirm....I like to call your kind..."ZOMBIES"

Columbus Short is a great actor...
Very handsome, very talented.

Period.

tracy said...

you guys are talking bullshit about columbus short ,he's a very great actor and also a very handsome looking guy with a sexybody and i know you guys may be jealous of him becoause he's very sweet guy and i <3 him with all my heart and i'm always dreaming about him all night long..we all miss up sometimes and know one is perfect just leave him and let him be baby continue doing what you're doing and dont listen to what people are saying, let them say what they wonna say and whatever you do in this world people mass always talk and that's the way life gos baby .enjoy your life ...ilove u 2 much my dream man i appreciate you alot ..peace to you and your family.............thrustere kisses on your lip....thanks

Post a Comment