Monday, September 14, 2009

Lil Mama Follows Kanye's Lead



Nobody knows why Lil Mama bum rushed the stage during Jay Z and Alicia Keys' set at The VMAs last night. Well, yes we do. It's because she wouldn't get any attention otherwise and she knows it. But the show must go on right? At first neither Jay nor Alicia acknowledged Lil Stage Crasher, but then Jay took the opportunity to throw shade when he tapped Lil Mama on the leg and told her "You T-Paining right now." Referring to the Hot 97 Summer Jam when he debuted Death of Autotune and T-Pain jumped on the stage unannounced and uninvited.

33 comments:

Anonymous said...

LOL!I guess MTV doesn't really care about the performers cause this stuff is too weird to be true!Someone is putting this crazy stuff into these people's head.Hmmmm....

Anonymous said...

LOL

Peachizz said...

"You T-Paining right now." ... and that's how you coin a new term!!!!!

Anonymous said...

OMG-Was Kanye and Lil Mama on someone's payroll last night? LOL

Anonymous said...

I've never heard of that Booger ever before in my life? Lil Mama? Who is she?

krazy ass malika said...

i wonder if she only did this because she works for mtv and/or because she's a "rapper". i wonder what would have happened if she'd have jumped up on stage during a britney spears or a christina aguilera performance. either way, i know this chick is somewhere feeling stupid. what the hell made her think that she's on the same level with jayz or alicia. jayz isn't the kind of dude that you run up on if yall aren't cool like that.
if puffy didn't even get up, why the hell did she?

krazy ass malika said...

and at 10:45, she sang that wack song "lip gloss" and now she's judge on the mtv show "america's best dance crew." she's the one always wearing those hideous outfits.

Anonymous said...

somebody please slap that bitch lil mama!! your time is up. anytime your name is lil mama you should have known your time would be limited!! go home bitch!!!!! cant stand her insignificant ass

DaShit said...

Was this shit uncomfy or what? JUST LOL I love the way he tapped her like, "Bish, get off the stage..."

But imma need for Bey to check that thing...She tried you, Bey.

Anonymous said...

"U-G-L-Y, you ain't got no alibi..."

or

"You're a T-Pain in the ass!"

Anonymous said...

she was rolling with Kanye West earlier had to be with that tacky outfit on!

Anonymous said...

lil'dude needed to go sit down somewhere .. that was hillarious. J tapped her leg with the mic like.. okay, little one.. go on somewhere

Anonymous said...

OMG I thought that she was part of the act. So girl just took it upon her self to jump up there on the stage. What a brave soul she is I will give her that.

Wild Safari said...

MTV needs better security.
-----------------------------------------------
FRESH POSTS
planetjacksonworldwide.blogspot.com

Anonymous said...

(warning!...this will be over alot of readers heads)...LOVED IT!!!...it's something how Jay thinks he can "man handle" Lil' Mama...Hope Lil' Mama is reading THIS!...hahaha...and what's so funny is that he doesn't know she's got his balls in her hands!...Only ROBYN can pull a stunt like this...and Lil' Mama if you're reading this u know what I mean...EXPOSE HIS ASS AND THROW THE "BOOK" AT HIM!....I LOVE IT!

NubianGoddez said...

Random act of desperation at its finest, Lil mama and her adolescent old man looking ass need to sit the hell down, people have to rehearse their sets only to have some damn fool, jumping up on stage like they are part of the act. wtf is really going on?? is Jay Z or Alicia screwing this chick, because something was up with Lil grandpa.

Anonymous said...

That little girl was out of line! 1:08pm why in the world are you celebrating her??? That was no stunt, it was just stupid! I love that song though and Alicia did her thang! Now that's a singer.

Anonymous said...

@1:08 POW POW POW. Spill the tea hon...

Anonymous said...

I was laughing so hard at this last night, she didn't give a damn and posed at the end with them like she was a part of the performance. But Jay-z needs to hush and stop being so arrogant, it really isn't anything to be upset over. I could see if she took a mic and performed over him and Alicia or did something as tacky as Kanye did. All she did was show up the last few seconds, and did a pose with them, it's nothing to be upset about.

lily said...

Who the fuck is lil mama?? It can't be the lil mama I went to 1st grade with. She was on that crack rock so bad, I ain't know she was still living. LOL. Sit yo' ass down lil mama/papa whomever. Next!

Anonymous said...

NubianGoddez --------> Kona right now! Adolescent old man looking ass??? LMAO!!!

Anonymous said...

@1:08 Are you talking about this? I saw this on another blog:

"OK, here it is…JAY-Z has apparently been jumping of with his youngin, no NOT RIHANNA, but LIL MOMMA (the big display on stage was just a young girls way of letting QUEEN B know she is banging her hubby), but Jay was a real hypocrite for getting at R Kelly but at least she’s over 18 and legal! Anyway, B has had suspicions for a minute due to the constant calls and interruptions from homegirl, but last night was THE final straw!! The BOLDNESS and dirty looks for LIL momma at B was too much for her to take!! She refused to be seen with Jay after being embarrassed by the ghetto mess that is LIL MOMMA!!
Don’t believe me!! Time will tell!!! So now you know!!"

When I looked at the clip again, I did notice that Lil Mama was mean mugging him and looking at him up and down in "what you gon do" type of way and he looked pissed so you may be right this might be about something deeper than what the public is aware of.

Anonymous said...

Lil Mama’s apology via MTV

“I did not mean any disrespect towards Jay-Z or Alicia Keys,” the statement reads. “I admire them and look up to them as role models. ‘Empire State of Mind’ had my emotions running high. In that moment I came up onstage to celebrate my two icons singing about NY.”

Anonymous said...

@4;36 I READ THAT AS WELL AND SHE WAS LOOKING AT BEYONCE HARD I THINK SOMETHING WENT DOWN BACKSTAGE PROMTING KANYE OUTBURST AS WELL JAY AND BEY MUST HAVE HAD AN ARGUMENT AND LIL MAMA MUST HAVE SDAID DO YOU WANT ME TO HAVE YOUR BACK JAY SURE LIKES THEM LIGHT EYED WOMEN

Anonymous said...

^^^really don't know why anybody would want to try to get out of line with anybody named Lil' Mama....I know about three(in my hood) and when Trick Daddy said U off da chain Lil' Mama...he didn't lie...every Lil' Mama that I know is REALLY off da chain!!!

JSTEEDLEY said...

damn it must be a thousand times worse when your a celebrity and you get your feelings crushed by another celebrity... especially when u make wack ass shit like my lip gloss is poppin and this nigga is one of the most respected rappers alive!! lmao ahha lil momma sit ur ass back down next to JC AND SHANE!!

Anonymous said...

LMAO I didn't know he said that to her!! Makes it even more funny!!!!!!!!

Anonymous said...

That shyt was funny as hell and she thought she was up there doing something...Did you see the look on Jay's and Alicia's faces???? 2FUCKIN' FUNNY!

Anonymous said...

She completely ruined their act, did you see how pissed A Keys was, she probably punched a hole in the wall after the show...
And I love how Jay Z gave aliica a hug with his arm around her neck, cause he looked like he wanted to puch Little Mama, I have never seen him this mad...

Anonymous said...

I thought that NY song sounded too corny anyway they should have Little Mama sing it.

Anonymous said...

After Kanye rushed the stage, Jay-Z sided with his boi. I think since little Mama is on MTV's payroll,she agreed to rush Jay-Z, and see if he still agree's with his boi afterward.

Anonymous said...

1:39 am...hmmm...you may be right because she does work for MTV and they pull all of the strings.Jay is not bigger than Viacom.Him and Kanye will be banned from any of their awards, if they keep on acting up.lol!

Anonymous said...

I think y'all don't know talent if it smacked y'all in the face. Lil' Mama has madd skillz. Yea, it's true "Lip Gloss" is a bubble-gum song, but the rest of her album is FIRE !!!!! Do You Lil Mama ! Continue to "Put It Down" Before you can talk crap ! Learn how to spell her name It's Lil Mama not Little Momma. This world makes me sick at times being too judgemental. Get a grip people of the world.

Post a Comment