Monday, April 19, 2010

Good News for Monique

Her talk show got picked up for another season on BET.

22 comments:

Anonymous said...

another season of yelling and flab all over my screen at night

AnRnBThug said...

This Bitch Look like a Water Buffalo with a red dress on and extra hairy legs

Anonymous said...

God please NO!!! I can't take her anymore. If I have to hear her yelling Baby one more time I think I will blow my brains out. What a waste of an hour!

Anonymous said...

PLEASE STOP THE YELLING MO...i DON'T WATCH YOUR SHOW CAUSE YOU YELL THE WHOLE DAMN TIME...EVEN WHILE TALKING TO GUEST SITTING DOWN ...YOU YELL...

its me snitches! said...

Not a fan, but congrats anyway..

She's not my cup of tea, but somebody likes it..

LOL!!

Anonymous said...

Tell that fat hairy lady to sit her ugly ass down.

Bee Gee said...

I haven't watched more than a snippet of this show, because I can't stand how she overdoes everything... but somebody is watchin' and for that, congratulations, Big Mo'. Now let's see if that Oscar translates into some good movie roles.

Blue_Danube said...

Against all my instincts, the words of my pastor, my mama voice in the back of my head, my best friend going why! why! why!, Dr. Phil staging an intervention and basic common sense...yup, I'd prolly fuck this fat ho. Well, as long as the gag stays in place. I like a chunky muthafucka! Gotdammit, fat bitches be having some good pussy!

Anonymous said...

Water buffalo LOL, Her hairdressers arms must hurt combing that global head of hers.

AnonMoron67 said...

Another season of screaming. But it's BET so...

Anonymous said...

Heh..I thought I was the only one who thought Big Mo' was too loud and over the top. Congrats to her but yeah, I ain't tryin' to keep no headache late at night.

Anonymous said...

O God! If I hear this bitch scream "Baby!" one more time, I am going to write BET and express to them how everyone working there needs to be fired! It's impossible for me to watch an entire show because it's annoying.

Anonymous said...

Congrats MOMO some hatin, some trippin' but you're still the SHIT. Say what's on yo' mind. We love you and wish u the BEST>

Anonymous said...

I agree the yelling and saying baby is a bit much...but that is Mo! She keeps it real. Congrats to her, best of luck!

Quiana said...

Mo brother is going to be on Oprah show today to talk about what happen and also mo's parents wow this is going to be something.

Anonymous said...

If Wendy got renewed, why not?

Anonymous said...

@Quiana, her brother admitted that he molested her. But, the brothers and the parents still had attitude.

I believe that the whole fucked up family is trying to pressure Mo'Nique into associating with the brother again and to ultimately support him financially, given that he served 15 years in prison for rape.

Now that she has blown up big, they are seeing dollar signs.

I hope that she holds her ground and does not give in to give these people peace of mind, to her own detriment.

I hope that she continues to forgive him at a SAFE distance for the sake of her and her babies.

BTW child molesters generally don't care about gender, only about age and availability.

Anonymous said...

I saw her a few weeks ago here in LA during her comedy tour. Man, I almost died from laughing so hard.

Mo is the TRUTH. She is a comedienne through and through. She used to irk me but there is no denying that she is really talented.

Good for her.

quesha said...

good for her...still can't bring myself to watch the show or BET for that matter. she is too loud for me also. not sure why folks gotta holler to get their point across.

Dee Truth said...

Congrats, Mo'nique!

Cosigning that her show ain't MY cup of tea, but I can't hate on her.

I think her heart is in the right place because she definitely gives black performers and causes mad exposure.

I just can't take all the yelling and carryin' on.

Anonymous said...

Mo's family protected her brother and tried to sweep her molestation under the rug.

She seperated herself from her brother when he came to see her after she gave birth to the twins, protective motherly instincts being what they are, knowing that a pedophile will victimize children of any gender.

Her parents say that Mo has not spoken to them in 2.5 years. Her children are about 5 years old.

I suspect that it was because she shunned her brother and refused to protect him from the scrutiny he so richly deserves, being the convicted sex predator that he is (he caught a case unrelated to Mo).

I suspect that some genius approached this family with a scheme that will enable them to cash in Mo's misery and her fame.

Why do I say this?

Because the brother said he wanted to get together with Mo so they could help other people.

Is is a book? How about public speaking engagements as one big happy family who "overcame"?

ALL of these vampires that are Mo's blood kin are trying to cash in!

Dee Truth said...

^^ cosign.

I stayed up just to watch this O episode.

The FIRST thing that came to mind is that the mother and father were doing what too many families do: shamelessly enabling and protecting the lost child at the expense of the striver - who also happens to be female. Straight outta Color Purple ( "He done said he was sorry. Why he gotta kiss yo @$$??" type shit)

Truth be told, I got the impression that Mo's family was standing united in envy and desire to shake Mo' down for some (more) paper.

I was disgusted and I actually felt bad for Mo'nique. I can't say I blame her for distancing herself from her predatory brother and his enablers.

Post a Comment