Wednesday, June 02, 2010

Who Remembers Nas' Kelis Tattoo?

Wanna see what it looks like now?

from this
to this
Bawahahahahahah!

34 comments:

Anonymous said...

i'd love to know what went wrong...

Anonymous said...

what the hell is that?

Anonymous said...

yes, what the hell is that?

where's my stimulus? said...

that tatt went from kelis to erykah badu...

Anonymous said...

c'mon now smarten up nas

Mena said...

I thought that portion of his arm was a part of Kelis' "arm and a leg" settlement she ganked from that dude.

Anonymous said...

This makes me wonder what, if anything, happened to Jermaine Dupri's tattoo of Janet.

Anonymous said...

@ 9:39

He CHEATED that's what went wrong. :|

Anonymous said...

He wiped out her face and she wiped out his bank account.

Anonymous said...

That dude WAS in love!

Anonymous said...

I don't care how fucking much I love somebody. I aint getting their name or face tattooed on my me. They can get one of me though lmaoooooooooo

ELove said...

@WMS ---> LMAO But that would actually be An UPGRADE -- IMO

HIM having a Tattoo of HER with her TaTa(s) exposed SAYS a WHOLE LOT about his Respect-Level for Her (Being So Real...)

Anonymous said...

Never tattoo a bitch on your arm. Kids are forever women come and go.

Anonymous said...

I just love him !!!!!!!

Bee Gee said...

Nas is one o'dem sucka fa love ass people. Because only that type of nigga gets whipped to the point that he'd get a tattoo like that - damn shame.

That shit aint nuthin but dry-erase marker or black crayon though - nigga left the titties and ass just in case her stinky ass ever takes him back - Or he can just put the face next broad that pussy whips in her place and keep it movin.

DaShit said...

LOL

NubianGoddez said...

@11:06 AM
Comuthafuckinsign!!! ain't that much love in the world!!!

Anonymous said...

OMG ALL I HAVE 2 SAY IS SUPER TACKY!!!

Anonymous said...

The tattoo was bad enough, but I would have my size 9 all up in my man's booty if he tatted my titties on there too. HEEELLLLL NAW on that ish.

Anonymous said...

Maybe he didnt want to do laser..so what he was in love..umm thats what the fk u suppose to be in if you are marrying someone idiots!

Anonymous said...

@ 10:25

She also cheated and made a sex tape. That dude that she smashed was on the radio stations in NY telling anyone who would listen. Who the fuck would want to stay married to a trick that pulled a stunt like that?! Dumping that hoe was the smartest most expensive decision of his life. Word.

Anonymous said...

so one day a year ago..i went to the movies..on the east side here in NYC. They are some movie theaters that are out the way when you don't want to be bothered. So as i walk in to see the movie i see a crazy hair girl hugged up in the back. I looked again it was Kelis and the dude she was hugged up with sure wasn't Nas

Bee Gee said...

^ lol @ the ole "meet a nigga at the movie theatre way out in the suburbs" trick

Anonymous said...

HE covered her face with a Lion's head! Poetic or embarrassed I dunno, but he's gonna have the whole piece completed in a while!

Anonymous said...

Okay....exactly how do you explain to your son, his mothers naked image right next to his sisters name, on your arm for the world to see? And it's a fairly accurate depiction of her (facially at least).

"daddy who's that?
"that's ya mamma"
"that's my momma???..."why is she naked?"
"well back before you were born, ya mamma got mildly famous for a 'song' she recorded called Milkshake. It was the only time she had any relvancy in her whole career and ya daddy was in the video....what you see on my arm is her milkshake! Most expensive milkshake I ever had, wish I never drank that shit"
***blank stare*** "oooooh, I want a milkshake, can we go get some?"
"you know I'm lactose intolerant!!!". "I haven't had a dairy product since 2009."

at home later.....
(please continue.....)

Anonymous said...

Some N!gger sh*t - getting a big tattoo of your partner's face and naked body on yourself.

Anonymous said...

@4:10

I bet you a boot black nigga sitting behind a computer tryna start some race shit. GTFOH!

Anonymous said...

what was he thinking? i mean did he think about what he would say to his kids "hey look its momie naked on me i thought it was classy to have her tits out on my arm

Anonymous said...

3:43 PM, a lion's face and her tits? What a sight.

Anonymous said...

@ 11:59 A lions face is just as bad as her CD photo, the one that was half human, half dog.

Anonymous said...

dead @ 9:44 lmao

Anonymous said...

http://realpowerfulspells.blogspot.com/

Young Dude said...

I don't know why these people keep putting tattoos of their "current" partners on their body, most of the relationships do NOT last, it's just lame!

sookie stackhouse said...

I made that fatal mistake once, when I was 14. Got my BF's (at the time) initials on my Left ankle. We broke up TWO WEEKS, to the day, after I got it done. When I was 18, got it covered with another piece of shit that costed me an 18-pack of keystone. Ya get what ya pay for!

Post a Comment