Monday, July 26, 2010

Chili Clears it Up


If you're anything like me you were left scratching your head after watching Usher's Behind the Music and heard the voice over say the reason Chili and Usher couldn't get married was because Chili was emotionally fatigued from everything she'd been through during her marriage to Dallas Austin. Chili and Dallas were NEVER married.

Chili tells CY Interview
CY: Getting down to business, you would like to set something for the record - for the first time ever here - exclusively with yours truly so why don’t you tell me what’s going on and what you’d like to set the record straight on?

CH: “Well, I would like to set the record straight by saying that there’s some wrong information out there, that you know, Dallas Austin, with whom I have a son with, and I were married and divorced and I want to clear that up. We were never married. I’ve never been married in my life. We were not engaged, nothing like that. We were in a relationship, but never married or anything like that, never.

So I definitely want to clear that up because that’s, marriage is a big thing. Marriage, a divorce, all that stuff is major and to kind of get something like that wrong about someone is like serious, so I felt like that’s definitely something that you know I want to clear up because it’s not true.”

48 comments:

Go figure said...

She still fine...

Anonymous said...

Meanwhile, at local headquarters, scientists have determined that fire is really, really hot.

Dallas Austin said...

Thanks for getting it right.

ANON1 said...

now back to your regularly scheduled programming...

*yawn*

Fo' Real?!?! said...

No shit?!?! I was more curious as to how you keep your baby hairs greased down and hooked. *heavy sarcasm*

I've never really payed much attention to Chili, but I get the impression from this interview that chick ain't firin' on all cylinders if you get me drift....

Revolutionatrix said...

Is this an act to reclaim her relevance? Cuz I certainly didn't care...

AShoutAmongWhispers.Blogspot.com

Anonymous said...

We already knew that Chili, next!

Anonymous said...

Never mind the fact that nobody cares about Chilli, the real issue here is VH1's lackadaiscal fact-checking. That's how we end up with Shirley Sherrod-type situations in the media.

Anonymous said...

she just strikes me as a type of woman that lets her pussy smell like an armpit, i bet she stank, u can tell

Anonymous said...

Now to more important news, Obama is still our president and being BAMBOOZLED by the WHITE MAN because of the color of his skin.

Pete, back to you with the weather forcast. Well seem as if SHIT is continueously pouring down on our PRESIDENT OBAMA from the WHITES. Becky, back to you for sports.

Well Pete, the new york yankees are deciding weather to trade in OBAMA for Sarah Pattin. Back to our regular scheduled program.

AK & SIR NOSE are walking the streets.
so fucking what!!!!

Anonymous said...

I've been wondering if the reason Chilli is single/never married at 39 and doing this dating show on VH1 is because of the rumors about her that have been around for many years; her rep is supposed to be really terrible within the industry; rumors have been constant that standards didnt exist for her back in the day.

Anonymous said...

Chilli has NEVER been married and WONT EVER get married.. THATS OLD NEWS. And she has that crazy fucked ass laugh that make you want to choke her till she passes out.

Anonymous said...

that outfit does her no justice at all. it look stank.

Anonymous said...

I remember chilli way back in the day on Sally Rapheal show when she found her biological dad. She didnt keep in touch with them after that show. She look just like her dad too. She have sisters that also resemble her.

Anonymous said...

I guess before she walked out the house she stood in the mirror and said, AW SHIT, HELL YEAH. THIS IS THE SHIT RIGHT HERE. i LOOK DAM GOOD IN THIS STICK-ME-WITH-A-DICK-WHILE-I-BEND-OVER-AND-SPRAY-MASE-IN-MY-FACE-COOCHIE-CUDDA-KAT-KILLA-OUTFIT. YOU BITCHES CANT TELL ME A DAM THANG TODAY CAUSE I'M CHILLIN-CHILLI.

Anonymous said...

who the hell cares

Anonymous said...

Until her reality show, I had no idea she was that f~cked up! It's good that her ass is single.

Anonymous said...

What she needs to clear up is the reason why she's wearing that 3yr old jump-suit on the red-carpet in 2010? I mean cheap-azz Windsor stores jumpsuit, she in ATL then she got it from Kohls.

Anonymous said...

lol@ the shade from 10:00 & 11:39.


the real issue here is VH1's lackadaiscal fact-checking. That's how we end up with Shirley Sherrod-type situations in the media.
10:28 AM

^^
I was wondering about that as well. And I know it's not their issue to control someone's grammar, but I'm irritated as hell that Jennifer Hudson said at the end of her BTM special "I wouldn't trade my career for NOTHING." I wished someone could have checked her on that.

Anonymous said...

@11:44 AM
yeah, I remember that shows episode that brought all the drama and yeah I wonder wheres her dad and sisters.

Anonymous said...

chilli, as bored as we are with you, 10/10 of us knew yall were never married. he just blasted off in you for several years, got a kid out of it, and perfected his drug habit in the process. hey girl.

Anonymous said...

Don't worry Chili Baby, he got confused with the other woman.

Anonymous said...

Chill is just another self absorbed woman. She will only marry herself.

Anonymous said...

Never married, out of wedlock child, abortions, etc.

Sounds just like another brainwashed black woman mule to me. All that she "went through" for these men and here she is damn near 40 with NOTHING but a stupid television show where she goes on the hunt for a man.

I wish she would stop talking about her non-existent love life and holding on to the one relationship that kept her in the spotlight.

Go away, Chili. Go find something to do with yourself because you're middle aged now and no one cares. You had your chance and you blew it chasing after these losers. Why you crying now?

Anonymous said...

yawn.. i don't care about this... NEXT

Anonymous said...

@1:47..And lets not forget BANKRUPT.

Anonymous said...

I would say that I dont talk about people kids but i do, So here it go.
Her SON IS UGLY!! I'm sorry but he has that Flat-PIE-FACE like CHILLI and DALLAS ugly ass squinchy chinese eyes.. Im sorry folks but I had to be the one to say what you all want to say but was scared too..
Them fucked up chinese dallas eyes with chillies round flat pie face is scary. That was a fucked up MIXTURE. Now that poor boy have to go through life looking like a CHILLI-PIE-FACE. DAM SHAME how folks fuck then create a fucked up looking child.

Anonymous said...

@2:40PM

I hope you don't have kids.

Anonymous said...

Chilli will never age. She is gorgeous. And from the few times I've met her, she is a sweetheart too. Go 'head Chilli, keep doin you mama and let the haters hate.

Anonymous said...

I so agree with anonymous at 10:00........soooooo whaaaaaatt. NEXT!!

Anonymous said...

I love how SERIOUS marriage is that people put it on a higher plane, but having a child with a dude is nothing. Dumb bitch! Motherfuckers do things so backwards.

Joan Carol Clayton said...

She needs a strapless bra, another color (what Black woman wears taupe by itself), taper the pants leg or lose the hips.

Now back to those thought bubbles that used to pop up in the corner of the screen and then I bug my eyes out like my mother but not as sexy.

Or maybe give Toni Childs one more chance to make nice ...or go look for a husband since Chili reminded me that my ass is old.

Anonymous said...

^^^ @4:35PM

I have that same outfit from 3yrs ago, I wear it without a bra, to the damn grocery store, post office and the bank!!! You know places she should try wearing it to get a man, but on the RED carpet?

Bee Gee said...

Definitions of common law marriage on the Web:

* a marriage relationship created by agreement and cohabitation rather than by ceremony
wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn

* Common-law marriage, sometimes called de facto marriage, informal marriage or marriage by habit and repute, is a form of interpersonal status which is legally recognized in some jurisdictions as a marriage even though no legally recognized marriage ceremony is performed or civil marriage ...
en.wikipedia.org/wiki/Common-law_marriage

-----------------------
So being that she was with Dallas Austin for bout 25 years... Ima go with -they were definitely married.

She shouldn't have disputed it, real talk. Cuz at least she could claim that somebody officially wifed her unrealistically-picky ass.

Anonymous said...

^^^

Maybe it's just me but, I thought Chili looked sharp, in the above pic. Chilli looks more grown up and mature, that pic, than I've ever seen in any photoshoots.

But back to the topic....lol....Chilli needs to be realistic, she is almost 40 years old and she wants to be married and have another child. How is that gonna happened when she has a 10 mile list of what her soon to be man, has to have. Like seriously, what are YOU bringing to the relationship? Is she really this narcissistic that she thinks the men are the problem and not her? I've never watched her show, but from I've heard, it ain't good. And I hope her @ss remains single....she doesn't seem like she deserves a "good man". hell, she had Ursh! Nuf said

Anonymous said...

somebody needs to dress you girl

Anonymous said...

Ursh is better off without Chili. She got too many issues.

Foot Long said...

More like Chili with Beans...

Anonymous said...

I cosign with 4:16...

I was thinking the same thing!!! This irritates the hell out of me! Talking about how serious marriage/divorce is. Shit wasn't so serious when she laid up with this dude unprotected and had a child out of wedlock like so many other women. She made sure to come out of the woodwork to talk about that! It's reminds me, all the time, when I hear young girls who end up pregnant or at least have a scare and all they mention is "I need to get/should have gotten on the pill".

Umm...how about you need to start using protection too! People don't look at the big picture. I don't know why people insist on doing things backwards. Where is the self-respect...does this exist in anyone anymore?

Anonymous said...

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Usher aint really all that. I am sure his ass has plenty of issues too. If Chris Brown had not beat Rhianna's ass, Usher would still be at the bottom of the charts. If Chili and Tameka so fucked up why did he date and or marry them. Maybe he is the fucked up piece. His kids aint that cute either. They look like little monchi-chis.

Anonymous said...

Usher dont get no dam pass either. Not as if that MF is god. Just like many of these air head ass chicks who made bad baby choices, Let USHER ass become a single parentand feel the heat.
And Chilli would really be a fool to get back with him cause he will now have the BABY MAMA DRAMA package deal. Knowing dam well TaMoster old ass will then kick up some media shit if Chilli & Usher reunite and who need that? Usher made his bad-bed now let him wollow in it. Tameka will make his life a living hell with whom ever he get with. GOOD FOR HIM not listening to his MAMA. Serve his rude attitude ass right.

Anonymous said...

check me if iam wrong but aint there's a picture out there where chilli and dallas was togather and she's holding her hand out to show ppl her engagement ring.i remember seeing the picture when her and usher was togather.

Anonymous said...

That was a HOLD ME DOWN WITH PROMISING TO MARRY ME RING. And she fell for it just like so many other air heads.

Anonymous said...

Dallas only wanted her when he thought MAYBE the group TLC would make a come back so he could get on that ride.

JUS BEING TY!!!!!! said...

SORRY CHILI, BUT THAT JUMPER DOES NOT DO ANYTHING FOR U, BUT MAKE U LOOK NASTY!!

Anonymous said...

She looks good but has to many emotional issues! I am a woman BTW!

Anonymous said...

In my Ying Yang Twins whisper voice, damn, damn, damn, damn.... beat the pussy up, beat the pussy up!

Post a Comment