Tuesday, September 07, 2010

Apology Not Accepted


They say Taylor Swift is more than a little pissed off that Kanye West used Twitter to apologize nearly a year after humiliating her at the VMA Awards.

According to insiders
"Taylor's fed up of hearing about it and is disgusted that Kanye has the nerve to use her name to promote his new album! Taylor has moved on from the incident and is hoping Kanye will eventually do the same."

114 comments:

CocoluvsMJ said...

Kanye needs to just leave that alone. Just continue making your music and forget her. And stop following her on twitter.

Anonymous said...

Why is she so mad? He's the reason she became a household name.

CocoluvsMJ said...

OH MY GEE. I am first. Well I would like to thank the whole RWS family for making this possible. LMAO.

Anonymous said...

Bitch, he did you a favour.

CocoluvsMJ said...

9:31 PM

Taylor is mad because she believes that Kanye is using the whole VMA's incident to sell his records.

Anonymous said...

Cosign with 9:31. This publicity stunt happened last year. Move on. Taylor's annoying non singing butt is not worth the trouble. Let it go.

Anonymous said...

@9:31 - I agree. Leave it alone, Kanye, before all the apologizing backfires in your face.

Anonymous said...

Taylor should be pissed off because her ass can't sing.

Anonymous said...

@9:31. No he is not. She was doing great on her own. He may be the reason why YOU know who she is. Cosign @9:34.

Anonymous said...

Why y'all hatin on Taylor? Kanye is the one who bought it up again. He is definetly bringing this back to life for something.

Anonymous said...

I don't blame her

Anonymous said...

Funny that YT UGLY HAG BITCH didn't say nothing when those RACIST Country acts were clowning Kayne at the CMAs last year...

And Kayne sounded like SUCH A FUCKING BITCH when he had that outburst at the VMAs !!!!!

Anonymous said...

LET THAT MAN GET THAT SHIT OFF HIS CHEST.

Better late than never. I think he means it- just bad timing.

Anonymous said...

not sure where this story came from, considering he apologized to her via phone when she was on the view or something. they're part of the same illuminati, so seriously

malika said...

screw that, he REALLY had her name on folks lips. i'm sure her pr people would gladly admit that kanye west is the best thing to ever happen to her career. i doubt the president would have given a damn about her if kanye hadn't done what he did. we all agree that it was stupid and egotistical, but kanye really took her stardom to the next level. taylor's long lanky ass wouldn't have been hosting snl if kanye hadn't done what he did. it was stupid, but in the end, it gave her a boost. so damned what if he's trying to sell cds off of her, how many did her ass sell because of HIM?

Yt ugly hag bitch said...

^ Why so mad Pookie?

Anonymous said...

She used it to sell records so why can't he?

Anonymous said...

He apologized to her last year, so I don't know why he's bringing it up again.

Oh yeah, MTV needs the ratings, otherwise it'll just be another shit show this coming Sunday.

Anonymous said...

cosign 9:41PM. Kanye only introduced that little girl to nutty negro's. Swift kick has been selling records/out tours since 2006.

malika the sexy cynic said...

lol @ 9:54.

Anonymous said...

Oh...bless her Lil country hickory stick heart...people would not have gave a damned about your lil sorry ass if it wasn't for Ye. Was Ye wrong "yes", did he make you a household name, "yes". If I remembered correctly, he did reach out and apologized last year. If white folks can forgive Eminem for his anti-Gay homophobe commments, then why can't YT forgive YE?--See if she will stay relevant after this year...and don't be looking for another snafu from YE or anyone else to save your tired ass whining career either!There is always a rule for YT and another for black folks when something goes wrong in the media...look at the POTUS--ThatBKChick

Anonymous said...

All the hating on Taylor is because Kanye embarrassed her on behalf of be-yaki.

It's sad RWS is becoming the new hangout for readers of beyonceworld.

Kanye is an ass. The "attention" and "pr" y'all keep referencing was mostly a backlash against Kanye's ego, and part of that backlash was support for Taylor Swift.

TS has no reason to be "grateful" to Kanye for being a jerk. She didn't ask for it, and would rather have not had it happen. She was already getting attention for her work before Kanye showed his ass (again)- that's why she was onstage WINNING an award, morons.

The same people talking shit about Taylor needing to be grateful were probably the ones attacking Etta James (a legend) for being (justifiably) pissed at beyonce for scoring an invite to an inaugural event (not the inauguration), and choosing to sing Etta's classic...the same morons saying that Etta should have been grateful to beyonce for doing a movie about her life, even though Etta is the legend, and beyonce ought to be grateful that she could still get acting work after loosing the Dreamgirls spotlight to an American Idol reject.

Bey stans (and Kanye supporters) need to get a clue.

Anonymous said...

Both of them need to let it go. It's over. It's old.

Anonymous said...

LOL at above comments that Kanye made Taylor a household name just because black people didn't know who she was. He's just bringing up old shit so people will watch him this Sunday. She had the best selling album of 2008, BEFORE Kanye walked his ignorant ass up there and stole the mic.

Anonymous said...

co sign with 10:07 and 10:22

Kanye is an asshole he's also Jay-Z and Beyaki's bitch.....and a punk ass momma's boy who recently admitted that at the age of 32 he was still a boy.SMMFH

LMAO cuz i'm numba 1

CocoluvsMJ said...

10:07 PM

So true

Anonymous said...

STOP KISSING HER WHITE ASS KANYE......DAMN!!

Anonymous said...

F-her. Like she would have gotten all that press and a gig hosting SNL without "The Incident". Taylor need to just sit down, shut up and count the money she made.

Anonymous said...

GOD BLES BEYONCE DA QUIEN OF DA WURLD SHI GAVE TAYLOR SWFT DA TIME TO DO WHA SHE NEED TO DOO SO SHI B HAPPI BEY DA BESS

Anonymous said...

White people are one non forgiving race damn.

Workin to Hell and Back said...

It would be nice if folks would take a note from Sade and just move units w/out gimmicks.

Can't move units or put asses in seats,then go get a real job!

Anonymous said...

oh Kanye, you are your Illuminati stunts are getting so obvious

Anonymous said...

Fuck her ass, every chance she got she brought up the vma situation. She did interview after interview talking about how shocked and hurt she was. She even took jabs at kanye when she hosted snl, but when kanye talks about the situation all of a sudden she's so pissed and doesn't want him to bring it up BITCH PLEASE! 1st off it wasn't even that damn serious! Kanye almost lost his whole career and for what...all he did was interupted her MTV music award speech, give me a break! The VMAs ain't even a serious award show it's basically the white version of the BET awards. The way kanye was treated you would've thought he Chris browned her ass. If it would have been Justin timberlake or eminem or any other white male celebrity interrupting a black female celebrity do u think the situation would have played out the same way?!... HELL NO!

Quiana said...

lord this shit again, please stop.

The Real Fedup said...
This comment has been removed by the author.
The Real Fedup said...

Thank You Taylor Swift. She was big to white folks prior to Kanye's outburst.

Kanye just made her popular to black folks. White folks love her and she will forever be their idol.

If Kanye did this apology not so close to this year VMAs and a year later ( too motherfucking late) with this apology, then I would of took it more sincerly. But that fool is just trying to milk this shit for album sales. What's done is done Kanye. Move on Kanye! Kanye wanted to kiss up to Jay z. Well he needs to take the responsibility and pay the price. Ask Jay z and Beyonce to help your ass. After all Kanye done for Beyonce. SMH... He stuck his neck out for her tried ass and til this day have we seen Beyonce bat for him and stick up for him???? *blink blink* I think not!

So everyone needs to cut their loses and move on.

The Real Fedup said...

@1007 co sign with you 100%!!!!

Anonymous said...

Justin Timberlake took off Janet Jackson top and dumb darkies were sucking on his dick and doing collaborations with him. Em dissed Mariah on wax and dumb darkies like jayz suck on his dick in concerts. Fucking kanye dissed a white chick on a bootlegged show and he lost nearly his career. Fuck her!!! That dumb bitch needs to send him a lifetime basketful of ipAds, iPhone, computers. That dumb bitch couldn't dream of of this type of publicity

Anonymous said...

They are BOTH tired, boring, useless, annoying, obnoxious and need to exit stage left PRONTO!

Anonymous said...

@10:07pm

Eat a bowl of sour dicks. Everything is not about Beywolf. Fuck you and Taylor.

Anonymous said...

@10:07 sit your ass down if you wanna go kiss taylors white ass or any other white celebrity ass take your ass over to the white blogs! This ain't about beyonce as a matter of fact I can't stand beyonce's ho ass! This is about the fact that 1st off the entire situation was blown so far out of proportion that it's not even funny. (oh big bad kanye came a scared Americas sweet heart, poor little sweet Taylor swift) Eminem built his whole career out of bullying & straight up disrepecting pop stars and white America ate it up. When Eminem called Britney spears a talentlesd slut everyone loved it. When he went in on christina aguliera calling her a whore who gives blow jobs ppl loved it. When he straight up disrespected Mariah carrey over & over again no one had a problem... But let kanye interrupt (sweet little) Taylor swift... Oh now it's fuck kanye, don't buy his music, he's an asshole. Fuck that hypocritical bullshit! Just like the whole Janet super bowl situation. Justin Timberlake was apart of that whole "wardrobe malfunction" too but Janet and only Janet took the heat. They both had to have rehearsed the ending to that performance but yet when it didn't go over well, justin was nowhere to be found and left Janet out to dry all by herself FUCK THAT! If the roles were reversed and it was a rapper who did that with someone like Britney spears he would have recieved alot of the harsh criticism if not all the blame. I don't not feel sorry for taylor's ass one bit. & u need to stop kissing her ass!

Anonymous said...

Chris brown beat the shit out of Rihanna, yet on every Chris brown post ppl always say forgive him he deserves a second chance. All kanye did was interrupt a white girls acceptance speech at an award show (a year ago might I add) and people are still trying to crucify him. Give me a f*cking break. What kanye did wasn't that damn serious!

Anonymous said...

@12:52am
I'm riding with you 100%. You call that bitch out and checked her ass.

Anonymous said...

@12:52-I agree.

Anonymous said...

THANK U 12:52 AM U THE ONLY ONE ON THIS WEBSIT RIGHT NOW THAT MAKES SENCE

Anonymous said...

^^^@ 12:52 I meant *talentless*

Anonymous said...

SMH @ 12:52AM co-signing his/her damn self. Not once, but FOUR times.

Anonymous said...

All u house Negros up in here riddin' with Taylor swifts white ass needs to GTFOH wit your uncle tom asses!

Anonymous said...

Oh cut that crap out. Ain't nothin' wrong with that girl or her singing. Stop acting like anyone Black who doesn't hate Taylor Swift because YOU do must be a sellout. GTFOH with that bullshit.

Anonymous said...

1:24am
I'm not 12:52am but I am damn sure cosigning with her 100%. She is right on point.

Anonymous said...

^^^ ain't nothing wrong with her singing?! Child PLEASE! I'd even take Rihannas yodeling over taylors nails on a chalk board singing.

Anonymous said...

This no talent hack got more support and love from America for being interrupted @ the vmas, than Kanye did when his mother died! Fuck white America & Fuck Taylor swift.

Anonymous said...

@1:54am
Taylor CAN NOT sing. You should have seen the look on Stevie Nicks face when she was singing with Taylor. Stevie didn't know whether to laugh or cry when Taylor started singing. Taylor was off key and sounded TERRIBLE.

Anonymous said...

I keep picturing the mean SIDE EYE Stevie Knicks gave this trick when she butchered her own song at the '10 Grammys. I keep remembering the cold silence when Taylor Swiftless took home Album of the Year. When I need to laugh, I remember Beystankin's facial expression after NOT taking AOTY home.

That was PRICELESS. As for Ye, he livened up the VMAs. Don't give a fuck what nobody says. That shit was a show highlight.

Anonymous said...

@12:52 AM
PREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEACH!!!!!!!!!!!!!YES CO-SIGN 10000000000000000000000000000000%

Don't forget Eminem went in on MJ too with that disgusting video. Funny cause most ppl don't know MJ owned the rights to Eminem's biggest hits. Guess who had the last laugh. He also went in on Lauryn Hill too over that bogus racism rumor, meanwhile he was caught on tape rapping nuff shit about black women. #FAIL

Kanye doesn't bother me & I could give a fuck about that talentless country singing Rapunzel

Anonymous said...

@12:52 AM

Eminem also had the nerve to criticize Kanye over the VMA incident. That fake ass snowflake has some fucking nerve.

Anonymous said...

kanye is an arrogant douche. i'm not a stan for this chick, I don't even like her music...but she's getting hated on and didn't do a damn thing. this shit is old and he rehashed it to promote his damn cd. dude is a narcissist, they don't change. he needs to stfu about this now. he went too far and there are people that will never like him again b'cos of it. most of his fans are white & he shoulda known better than to piss pale face off. he needs an attitude adjustment---sooner or later he'll do some more dumb shit. watch!

Anonymous said...

2:41am

Thank you for reasoning with these coon azz muh'fuckas that will accept all kinds of fuckery from black people. You'd think they knew the game by now, but I guess not.

Like people have said, KANYE needs to let this shit go. No one cares but your PR team. Just go back to making great music, and work on some fucking humility; it's healthy for you.

Anonymous said...

*SIGH!* Kanye was "wrong" for interrupting TS' speech, but come on! Like a previous post said, it's the VMA's--I remember when these networks actually showed videos and "real" artists NEVER came to these bootleg award shows. The incident last year had did nothing but boost Taylor's career, and put her in mainstream America's eyes. All white people didn't know who she was or even like her music. I knew who she was & I am familiar with her work, but don't like her music because I don't like her voice--she's no Patsy Cline or LeAnn Rimes for that matter. Black people are not a monolith. Just because a Black person didn't know who TS was before last year doesn't make them less intelligent or cultured. It means that they don't listen to country music like a great majority of PEOPLE in this country. Country music fans tend to be diehard and extremely loyal and not very accepting of people who don't look like them, aka a 25 20. Don't believe me? Try going to a CMT taping of any kind (video awards/Flameworthy/Fan Fair) and see the reception/reaction you receive as a person of Color. The weak can never forgive. Forgiveness is an attribute of the strong--jacked that from Ghandi. ;-)

Anonymous said...

@4:03am

Rev. Ike I want to thank you for your sermon today. I don't think I could make it through the day without your profound wisdom. YAWN!

Anonymous said...

^^^^^Anytime, and oh darn, that was my abridged version. :-D

♫♥☆♪MoN!QU3♫♥☆♪ said...

who gives a damn
I didn't even know who she was prior to this mess

Anonymous said...

i am not a taylor fan, but kanye should have left it alone. I thought he already appologized. i wouldn't except an apology that takes a year to come either.

Anonymous said...

There is always a rule for YT and another for black folks when something goes wrong in the media...look at the POTUS--ThatBKChick 10:01 PM

The POTUS will turn his back on a negro in a minute. He cuts and runs every time he is confronted with an issue involving race. He has already sold out a few people, such as Van Jones, Shirely Sherrod, Kanye West, Desiree Rogers, and whoever else before them and whoever will be next, plus he'll help fund raise and campaign for a NON-Black member of his own political party before he'll even think about doing the same for a Black candidate of the same political party.

CocoluvsMJ said...

I don't think Kanye should have ever bought this up again because it may or may not hurt him in the long run. No Taylor Swift cannot sing and that was quite evident with the song she did with Stevie Nicks. And if you went on the blogs and everything else after that broadcasts the same people that hurled insults at Kanye was the same people who turned on Taylor Swift and she had begun to suffer a backlash. Eminem and Justin Timberlake are douche bags, plan and simple.

But anyway, I think this maybe be another VMA's ploy again. This is no coincidence that this apology came about just around the time they are suppose to air, and Kanye is about to perform. The VMA'S could have cared less about that incident. They recieved their ratings and continually showed the same video for weeks.

CocoluvsMJ said...

*plain and simple (correction)

Stan said...

If he would have been shot or hanged last year like he should have been this shit wouldnt be news would have been great they could have planted his lowlife ass close to micheal jackson i say get a rope its never to late
hell this time next week he could be in
monkey heaven with those other thugs

Clt said...

12:34 said it correctly though a little foul! Leave it alone 'Ye. If they dogged Michael Jackson the way they did and he made them stupid rich to the point where he was being told he was "broke" and still owned 1/2 a BILLION worth of songs, what you think they gonna do to your stupid, wanna be rappin' dumb ass? Leave this pale little heifer ALONE. She got enough mileage out of this and don't need you anymore, so stop. And I knew of Taylor before this because I have teenaged neices, but she can't sing. She's not even Carrie Underwood, let ALONE, LeeAnn Rimes!

DIE HONKEY said...

@8:50 AM

Stan, you seem to be obsessed with Michael Jackson. Just because you were molested by your mama doesn't mean you should take it out on others. Haul your illiterate, inbred trailer trash ass back to where the other pale cave dwellers roam. FUCK OFF!!!

Anonymous said...

The only time I liked Rocsi and Terrence J was when they grilled Justin TimberFake's corny ass on the Superbowl incident. Called that sometime-wannabe-black muthafucka OUT!!!!!

Anonymous said...

@8:50 AM

This message is only if you are white.
Do you realize that you and 90% your race are close to being extinct forever?

when this world ends, that will be the end for Esau ( Edomites/whites ), and Jacob's reign will begin and last for all eternity.

In case you are wondering who represents Jacob: 12 children of Jacob which are mainly-

Blacks-Africans and African Americans
Mexicans
Dominicans
Haitians
Jamaicans
Puerto Ricans
Native Indians

stan said...

naw sum bitch i bread last night with a white girl it was fat but good she had the rebel flag tatoo'd on her tit

where's my stimulus? said...

I thought he wrote a song for her too, I'd like to hear her ass sang that muh'fugga...

CocoluvsMJ said...

11:44 AM

He did. Kanye said if she didnt take it, he would sing it. Oh boy

CNS said...

Riddle me this? If Kanye had did this a black woman,say Kelly Rowland or Faith Evans would anybody even cared black or white. The hip hop culture has done nothing but vilified and objectify black women reducing them down to nothing but whores and go diggers. Where is the outcry when black male rappers insult all black women in every record, magazine and internet interviews. Kayne was wrong for what he did, but if Taylor had been a black woman, there would not have been an apology at all, but there may have been continuous taunts and insults. And guess what, every know rapper would have joined in his tirade if it had been a black women. I cannot think of any rapper or black entertainer that would have defend a black women in this position. It would have been like when several rappers tried to go after Oprah because she wouldn't invite them on her show. I guess because of their black male privilege they thought that they could just come on her show and insult her to her face like they have done to ever other black woman they know either privately or professionally. I don't feel sorry for any for these DBR's.

Anonymous said...

@ 12:09

Ooh cosign!

I agree with other posters, this was MTV VMA's not a white house state of the union address. Black people need to learn to stick together and stop trying to "unbiased" when it comes to white people. Those same white folks that you defend, are the same ones to throw you under the bus and not think twice about it. Had a white celeb, Russell Brand/Jack Black etc., had either of them interrupted a Kelly Rowland or Faith Evans, do ya think there would have been a backlash? Hell no! The media would have laughed it off as them "joking" and wouldn't have given the incident a second thought. Anddd...I bet if Kelly R or Faith E made any type of issue out of it, they would have told them that they were "being too sensitive". I mean please...

I'm willing to bet that MTV will do some type of sketch involving Taylor Swift & Kanye, just to make a joke out of last years incident. Watch...

About It said...

cosign 12:09 p.m.
Kanye was drunk and disorderly, drinking straight from the bottle of Hennessey that night. He was trying to suck up to Bey and Camel lips.
It didn't work.
The real reason for the apology is to get his white fans back. These rappers don't care about their black fans cuz it's their white fans that take them to double platinum.
TS is not going to help him get his white fans back.
'Ye, don't start nothin' won't be nothin'.

Anonymous said...

@10:55AM

ooooh! is there a link to that please?

*goes to google*

CNS said...

I guess I should shorten my rant by saying if this had been a black woman that Kayne had insulted, no one would have cared including the black community or black entertainers. Black folks could learn a thing from the white folks-they protect their own and we don't.

Anonymous said...

^^^we protect our own...its just they acting like he killed her ass. he asked for the damn mic said what we all were thinking "cuz i know between ts, beyonce and lady gaga...lady gaga or beyonce should have won because the fckin videos and songs be the main on getting played!" then he gave it back to her. She could of finished her wack ass speech that no one was fckin listening to.she grown ass hell and she should be able to take tough criticism since she in this business. Kanye was wrong! what pisses me and probably half of the ppl in this world is that she saying she tired of this shit...bitch he still putting your name out there to make ppl remember your weak ass cuz your 15 seconds of fame left. I wish I wcould make it to the VMA's this year so I can snatch some shit from her and this tome this Chicago Baby aint gon be as nice as Mr. Chi City was!

Anonymous said...

Yeah. Like Kanye really needs to use Taylor to sell albums.

Anonymous said...

^^^^THANK YOU!

Anonymous said...

taylor your such a hypocrite. when joe jonas dumped your ass, YOU DID THIS TOO HIM! you wouldnt stop talking about him and tried to destroy his reputation, (u said it yourself.) in every interview, and whenever you got the chance to bash him you did, shows a lot on who you really are, you trashed joe jonas and thats how you became a big star and won awards that should have went to beyonce or lady gaga or whoever cause you clearly didnt deserve it she wouldnt be this big if she didnt date a jonas brother. shes so childish, her career is tickin, because EVERYONE is getting sick of taylor swift and how she only sings about princesses and fairytales. and all her songs sound the same All I’m trying to say is that Taylor used her breakup with Joe to sell her album and now that Kanye is doing the same with her, she has a problem with it

Anonymous said...

@1:33 PM

I agree. She's a childish bitch who went on a media tirade against Joe Jonas who RIGHTFULLY dumped her lame ass. She's just like Lisa Marie Presley who bashed MJ to hell when he was going through it but now asks his fans on MySpace to place sunflowers at his grave. Dumb ass bitches.

Anonymous said...

Funny how nobody remembered Lil Mama's ugly ass interrupting Jay Z and Alicia Key's killer performance of ESOM.

Too bad Jay & Alicia aren't white.

Bee Gee said...

This is what happens when the media gets quotes from "a friend of" type muhfuggas. Who gives a shit? The little girl didn't speak for herself so what value does the shit really hold fa niggas to be goin' at her?

One thing is for sure: CONye's coward ass did look stupid apologizing over the internet. How much more of a complete faggot can this nigga be?

Anonymous said...

Does anyone else notice how OLD that Taylor Swiftless looks?? She has a grandma face. Aint shit cute about her.

Anonymous said...

Fuck that shit! Kan muthafuckin Ye West for President! This trick ass nigga think he GOD for real but then wanna act like Mary Poppins and shit and pass Taylor Sift some Pop Tarts. It's just Biznesssss people. Just bizness......

THE LAST WORD said...

Taylor is mad because she believes that Kanye is using the whole VMA's incident to sell his records.

And that's the benediction.

THE END.

Anonymous said...

Y'all Kanye stans are some dumb-asses.

Did Taylor Swift bring up this incident a year later?

No idiots, Kanye did.

On the eve of the VMA's, as his new album is being released.

And yet y'all talking shit about Taylor Swift.

Shut the fuck up and get a working brain cell.

Kanye acted like an ass and attacked some 17 year old girl to stan for a buddy. And he had a history of acting like an ass before that. He got held accountable (with the backlash), and he deserved to be.

Bad behavior should not be ignored, or rewarded.

And regardless of opinions about Taylor's talent (or beyonce's alleged talents), that didn't justify Kanye's actions. He's a grown damn man, he should act like one, not like some bitch ass baby attention-whore.

What's pathetic is that he obviously has learned nothing since he's using this incident to try and drum up publicity for himself at the VMA's.



@ 12:49

You can keep that bowl of sour dicks all to yourself. I hope it makes you happy loser.

@ 12:52

You're talking shit because I mentioned that Kanye's drunk arrogant ass was stanning for beyonce (who was involved because KANYE BROUGHT HER NAME INTO IT), then your dumb ass proceeds to talk shit about 6 entertainers who didn't have fuck all to do with the situation:

Mariah Carey
Britney Spears
Eminem
Justin Timberlake
Janet Jackson
Christina Aguilera

Either you're a fucking fool, or a hypocrite.

Or both.

Get your head out of Kanye's ass. Seeing fuckery for what it is isn't sucking up to Taylor Swift. Just because you're on Kanye's dick doesn't mean that other people are, or that we're on Taylor's clit for having the common sense you so obviously lack.

And yeah, it's real obvious that you're co-signing with yourself.

But thanks for the lesson in bitch-assed-ness 101.

Anonymous said...

Y'all Kanye stans are some dumb-asses.

Did Taylor Swift bring up this incident a year later?

No idiots, Kanye did.

On the eve of the VMA's, as his new album is being released.

And yet y'all talking shit about Taylor Swift.

Shut the fuck up and get a working brain cell.

Kanye acted like an ass and attacked some 17 year old girl to stan for a buddy. And he had a history of acting like an ass before that. He got held accountable (with the backlash), and he deserved to be.

Bad behavior should not be ignored, or rewarded.

And regardless of opinions about Taylor's talent (or beyonce's alleged talents), that didn't justify Kanye's actions. He's a grown damn man, he should act like one, not like some bitch ass baby attention-whore.

What's pathetic is that he obviously has learned nothing since he's using this incident to try and drum up publicity for himself at the VMA's.



@ 12:49

You can keep that bowl of sour dicks all to yourself. I hope it makes you happy loser.

@ 12:52

You're talking shit because I mentioned that Kanye's drunk arrogant ass was stanning for beyonce (who was involved because KANYE BROUGHT HER NAME INTO IT), then your dumb ass proceeds to talk shit about 6 entertainers who didn't have fuck all to do with the situation:

Mariah Carey
Britney Spears
Eminem
Justin Timberlake
Janet Jackson
Christina Aguilera

Either you're a fucking fool, or a hypocrite.

Or both.

Get your head out of Kanye's ass. Seeing fuckery for what it is isn't sucking up to Taylor Swift. Just because you're on Kanye's dick doesn't mean that other people are, or that we're on Taylor's clit for having the common sense you so obviously lack.

And yeah, it's real obvious that you're co-signing with yourself.

But thanks for the lesson in bitch-assed-ness 101.

Anonymous said...

Y'all Kanye stans are some dumb-asses.

Did Taylor Swift bring up this incident a year later?

No idiots, Kanye did.

On the eve of the VMA's, as his new album is being released.

And yet y'all talking shit about Taylor Swift.

Shut the fuck up and get a working brain cell.

Kanye acted like an ass and attacked some 17 year old girl to stan for a buddy. And he had a history of acting like an ass before that. He got held accountable (with the backlash), and he deserved to be.

Bad behavior should not be ignored, or rewarded.

And regardless of opinions about Taylor's talent (or beyonce's alleged talents), that didn't justify Kanye's actions. He's a grown damn man, he should act like one, not like some bitch ass baby attention-whore.

What's pathetic is that he obviously has learned nothing since he's using this incident to try and drum up publicity for himself at the VMA's.

Anonymous said...

@ 12:49

You can keep that bowl of sour dicks all to yourself. I hope it makes you happy loser.

@ 12:52

You're talking shit because I mentioned that Kanye's drunk arrogant ass was stanning for beyonce (who was involved because KANYE BROUGHT HER NAME INTO IT), then your dumb ass proceeds to talk shit about 6 entertainers who didn't have fuck all to do with the situation:

Mariah Carey
Britney Spears
Eminem
Justin Timberlake
Janet Jackson
Christina Aguilera

Either you're a fucking fool, or a hypocrite.

Or both.

Get your head out of Kanye's ass. Seeing fuckery for what it is isn't sucking up to Taylor Swift. Just because you're on Kanye's dick doesn't mean that other people are, or that we're on Taylor's clit for having the common sense you so obviously lack.

And yeah, it's real obvious that you're co-signing with yourself.

But thanks for the lesson in bitch-assed-ness 101.

Anonymous said...

@3:32pm
Yeah, we see your fuckery. Sit the fuck down bitch. Get your head out of Taylor ass. Your ass is defending Taylor like your on her payroll or you're fucking her your own damn self. I'm not 12:52am but I damn sure agree with her.

CocoluvsMJ said...

12:37 PM

We do protect our own. Case and point OJ and others who got into trouble and came crawling back to the black community for a second chance. But one chance is all you get.

Anonymous said...

@ 3:40

I'm standing up for common sense. You don't have any.

Now like I told you before, get off Kanye's dick, take your head out of his ass, and stop co-signing with your damn self.

Anonymous said...

we be shootin these nuts in ya mamas butts

The Real Fedup said...

Okay for all of you guys screaming at poor Taylor Swift and saying black unity and uncle tom statements.

Riddle me this...
If you guys say we all should stick by Kanye, then can you explain to me why should we ride or die with Kanye's dumb ass when BEYONCE DIDN'T EVEN STICK UP FOR HIM?

Beyonce left his ass high and dry that night and brought Taylor right back on stage. Have we seen Beyonce collbo with Kanye after the incidient? Have we seen Beyonce stick up for Kanye time and time again? NOPE!

So before we go in attack on each other to support Kanye, maybe we should also look at the so called "sister" Beyonce. *side eye* I find it funny for a man who is not married to her he sure seems to defend this women. Hell are they fucking each other or what? lol
Kanye should not ever done that shit unless it was for himself or his family. END OF STORY.

I am not a fan of Taylor Swift. I think she can not sing to save her life. But what he had done that night was wrong. Then on top of it to do it to a white women for the white media to see! SMH. He was commiting suicide on his career. Taylor did not tell him to go up there and act a fool. He did that shit all by himself.

For Kanye to make a dumbass out of himself for Beyonce/any other celebrity that is not himself was a dumb move.

Kanye is a fool to apologize a year later and Taylor needs to cut the story lose as well. IT IS A YEAR LATER...MOVE ON.

Anonymous said...

^^^I believe she has cut the story loose. She hasn't made any public comments about it since it happened...these are rumors about private comments she MIGHT have made.

Kanye needs to move on (but really, he's not so much stuck in the past as desperate for attention).

Bee Gee said...

I just hope the VMAs don't let this clown ass nigga on stage on some fake public apologetic shit. And you misled Conye dick-riders need a clue. The ONLY reason this is a topic is because, just like real people have stated, that bitch nigga brought it up on twitter a year later, as if it was the anniversary of somebody's death.

Why niggas still fuck with Conye, I'll never know. He's so far lost and stranded from the humble cat that was hungry and happy to be signed to the Roc, that it's ridiculous. He tries to wax philosophical and be some abstract ecclectic, complex character... But he's just a simple-minded fool that makes the same dumb mistake over and over again, and then hops on the internet to ask forgiveness. He's a spoiled little boy that never gets his ass beat and therefore never truly learns the lessons he claims to have learned and grown from. Conye is a fraud.

About It said...

@BeeGee 12:53
Work that insight brother!

bogart4017 said...

So...it was alright when people purchased your product in racist retaliation against Kanye but its not ok for your name (not tradmarked of copywritten) to be bandied about to move extra units for Kanye? Me smells hypocracy blowing in the wind...

Anonymous said...

Fuck Kanye. That nigga don't even like black people really. He is always on some spiritual, cloud 9 type shit made up by yt. The only black people this negro hang with is ones with money and that's it. So for you dumb NIGGAS up in here defending his remedial ass, get a fucking clue. This nigga is far from sorry for ANYTHING he's done to ANYONE period. FUCK KANYE. And naw I don't even know shit about Taylor to say anything about her one way or another. I haven't even heard a song of hers.

Anonymous said...

10:49 didn't kanye say, george bush did't care about black people on national tv during katrina?!

Anonymous said...

@ 9:40

Fool.

What Kanye did wasn't ok in the first place, so it sure as hell isn't ok for him to use his own fuckery to get publicity for himself now.

SMDH @ kanye stans/beyonce stans who don't have basic reasoning skills.

Anonymous said...

@1:23

So what? Bush must've told his ass no to something (like a special visit to the WH where he could meet/greet the pres). That delusional nigga makes one statement in favor of black people and all of a sudden he loves black people? SMH

Anonymous said...

12:52 - The difference between what Eminem was doing to Britney and Christina versus what Kanye did to Taylor Swift is that Taylor Swift is HARMLESS. She's a little girl who sings about fairy tales and first love bullshit and just about everyone's kid sister looks up to her. Britney and Christina were raunchy, trashy, and singing about all kinds of dirty shit and performing like they were in strip clubs instead of concert stages. If Taylor Swift had been doin' the same kind of shit that Britney and Christina had been doing, the controversy wouldn't have mattered. The reason why Kanye took (and is still taking) so much shit for it is because he victimized a harmless little girl who wasn't a threat to anyone. Taylor doesn't have the vocal skills, the songwriting skills, the dancing ability, the looks, or the fame to rival anyone else who was in her category. She won a VMA, not a Nobel Peace Prize. Kanye should have let that shit go, but he didn't, and that's why people were pissed.

Anonymous said...

^^^You're entitled to your opinion of Taylor's talents.

I agree with most of what you said, but I think that claiming Swift is not talented seems to validate Kanye's intentions, if not his actions.

BUT KANYE WAS ENTIRELY WRONG IN BOTH INTENT AND ACT.

Everyone has opinions about who's talented and who isn't. Everyone has opinions about who should win awards. But you don't attack someone, or hijack their acceptance speech, to stan for your fav celeb (or friend). He needed to keep his opinion to himself. Period.

And Britney's or Christina's public images wouldn't make his actions any more acceptable than they were. Just because someone seems sexy, doesn't mean it's permissible to treat them any way. That's how misogynists justify abusing women.

There are many posts and sites dedicated to calling out Eminem. But this post isn't about him, it's about Kanye. Dragging in references to other people (involved in a different situation) is beside the point (I realize you're responding to another commenter; that person shouldn't have brought up Eminem in the first place).

No one thinks Kanye is a misogynist. He's just an ass.

Anonymous said...

Bee Gee said, "just like real people have stated, that bitch nigga brought it up on twitter a year later, as if it was the anniversary of somebody's death."

It was. The anniversary of the death of his career

Anonymous said...

lol..why would kanye west need a cosign from taylor swift to sell albums? His career didnt go nowhere. He still going to sell and make hot songs and beats for a long time.

Anonymous said...

^^^No one said that. What most people are saying is that it was inappropriate for him to try and use her & his bad behavior to try and get publicity.

Learn to read.

Anonymous said...

Get real. This chick blew up BECAUSE of KANYE.

I had no idea who this girl even was (nor would have cared...and STILL don't) until the awards show bullshit.

Now, don't get me wrong...Kanye has a real pain-in-the-ass personality. And I also think that he steals the ideas for a sizeable portion of the songs he performs.

So whatever. Who cares? All this shit is about publicity anyway.

Keep it moving. Ain't none of y'all gettin' paid off of it either way.

Anonymous said...

^^^And you're not getting paid either, so why are you here?

Oh, right. Because YOU care....about stanning for Kanye.

Kanye is an ass. And so are you.

He ambushed a 17 year old girl, WHO WAS WINNING AN AWARD THAT BEYONCE DIDN'T GET. So taylor swift obviously didn't need Kanye to get her attention or make her career. You stans are ridiculous.

Get your head out of Kanye's ass.

Anonymous said...

yep, they both set it up, they both make mo' money and us suckers pay mo' money, they gettin' it on, we think we knows whats goin on, we don't, figger is out dummasses

Post a Comment