Thursday, August 18, 2011

Fantasia on Bed Rest


Fantasia Barrino canceled her appearance at the Bronner Brothers International Hair Show in Atlanta on Saturday after she was ordered on bed rest for the remainder of her pregnancy.

Also heard Fantasia lost that role in the Mahalia Jackson movie after telling producers she was knocked up.

66 comments:

Anonymous said...

Po lil tink tink

Anonymous said...

Boo Who, she should have never won American Idol, we already had a Macy Grey and that one was ugly and retarded enough, didn't need 2.
And if Janet Jackson can be fired from a legends movie role.... well! who the hell is fast tale Fantasia to have even got it in the first place.
Her whole bamma career confuses me. she still around but Kelly Clarkson bamma a$$ ain't??????

Anonymous said...

Sighs I can already feel that we are going to hear from Ann's assistant today.....

Anonymous said...

Im going to pray for Fantasia. Hopefully, this child will give her the power/motivation she needs to be a better and stronger person.

Anonymous said...

Fanny is a pretty woman that needs a hug and a life counselor

The One and Only ANON1 said...

Her whole bamma career confuses me. she still around but Kelly Clarkson bamma a$$ ain't??????

1:27 PM


Wrong. YOU may not know that Kelly Clarkson isn't still around, but the girl is killin'em. Kelly is doing quite, QUITE nicely.

The One and Only ANON1 said...

Wow. Maybe they didn't like her LIE of the added weight (I'm not pregnant) for the role of Mahalia. That crumbled.

I wish her well.

Ateyaaa said...

Get Better Tasia...♥ya

Anonymous said...

Kelly clarkson has nothin to do with Fantasia's hood rat ways.. but with that being said, boo please getcho tubes tied after this one and get back on, and STAY on yo muthafukkin grind bish.. cause Fantasia u better than this.. do better

Anonymous said...

She lost the Mahalia Jackson role? I hope this was all worth the trouble, Fanny.

Anonymous said...

God is punishing her for that first abortion.

Anonymous said...

Just lost a job because of that trifling man of hers. See this is how women consciously make stupid decisions for the sake of a peice of man.
...and while she's on bed rest (quite possibly from getting too fat too soon) that nygga of hers is probably out sticking the whole state of Alabama or wherever the hell they from.

Anonymous said...

Well I don't think she had the acting chops to pull off Mahalia (or any role --hell she can't even read the damn scripts) but she sho can sing her!

Anonymous said...

@2:09 PM ewwwwww....you sound crazy

Anonymous said...

"nygga of hers is probably out sticking the whole state of Alabama or wherever the hell they from."

You damn right thats what he's doing. He aint shit and Fanny needs to get her some self esteem and go buy a clue and drop that nigga

Anonymous said...

Say what you want about Beyonce but she stay on her grind and she would not be doing some dumb $hit like this! Beyonce is motivated and works her a$$. Fantasia keeps f@cking up she will be a memory.

Bee Gee said...

Baby time!

Anonymous said...

@2:55 yea thats true cause they bee married for how long and she hasn't had one baby yet but fanny should have made old boy marry her then they could have had all the babies they wanted but get married first then children come alone.

Really??? (not a copycat) said...

Fantasia's new album is pretty good, and its a shame that with all the negativity and drama going on in her life that she hasent been able to focus on her career and promote her album like she should. I hope after the baby is born she gets it together, because her 15 minutes are ticking away.

2 Many Hair BowRettes said...

Did she ever really have the 'role' in a movie? and besides, Queen LaTifah will be cast for leading lady in "Mahalia", "Pearl Bailey" & the "Star Jones" story-movies.

Anonymous said...

Maybe she needs to keep that dirty, stinky, extra black pussy clean and healthy.

All them infections residing in all her rancid cavities can't be good for da bay-bay.

I think she need to stop douching with Antwan's piss and make damn sure that puddy tat is pristine.

Anonymous said...

this is the best i've seen her look. she looks pretty without the hood hair do's. keep it simple and classy to accentuate your features, not drown them.

dreadee said...

dead at 1:25pm....I don't have nothing else to say!

Anonymous said...

Fantasia could have waited for this crap after she really should the world what she could do. Her music career has not really sparked due to her!

Anonymous said...

Say what you want about Beyonce but she stay on her grind and she would not be doing some dumb $hit like this! Beyonce is motivated and works her a$$. Fantasia keeps f@cking up she will be a memory.
2:55 PM
---------------------------------
That's because Beyacki is a Virgo, and MOST Virgo's are totally business oriented. Fantasia is a Cancer, and Cancers thrive on emotion. She'll figure things out when she's living in a one bedroom shack in the backwoods of North Carolina. She has NO WORK EtHIC which is typical of the welfare types like her and her family members.

As much as Beyacki gets on my nerves, I have to admit that she is SERIOUS about her money. Fooltasia will learn soon enough that this guy will be gone as soon as the money runs out. She has NO song=writing royalties to fall back on, so once she stops touring,her money can dry up quickly. I seriously doubt she was smart enough to invest in real estate, although I hope she has done so. She may be an idiot, but she is a kind, caring idiot.

Anonymous said...

@4:01 PM Yep! She is really pretty without all those project hairstyles. I think people in her camp are setting her up by not telling her that shit looks bad.

Anonymous said...

Virgo's are boring.....

Anonymous said...

Virgos, Scorpios, Geminis, Ares...who gives a shit about that "sign" shit?!


BORING, WHORISH, FUN, LOVING, MEAN folks are born every day of every month. WTF does some dumbass beliefs about astrological signs have to do with anything. No wonder black women STAY manless, bitter and depressed. If yall aint waiting on "da lawd" to bring you a good man or fucking ANY man, ya talking about "signs".

Sit the fuck down. SMMFH @ the ignorance on here.

Anonymous said...

@4:37 Hopefully, she will wake up in time and start winning. Fantasia really has the potential to go much farther than she is today but she is gonna have to get some gumption!

Anonymous said...

Fantasia stay letting a ninja f*ck up her money. I bet he wouldn't let her f*ck up his....Oh wait his azz don't have any, like the rest of the broke down ninjas out here. Wish u well tasia, but u shoulda gotta brother with a JOB, A REAL JOB!

Anonymous said...

Taureans are hot!!!!!

Anonymous said...

......so is Jesus!!!

ELove said...

Well AT LEAST Y'all posted a Good Pic of Her (KUDOS!!!)

Anonymous said...

@4:49, obviously millions of people! you must live under a rock!

Anonymous said...

virgos get too jealous over other people's success.

cancers are sneaky, emotional and manipulative

Anonymous said...

virgos get too jealous over other people's success.

--------------------------------------------

You must have Virgos confused with Gemini or Sagitarrius. I have NEVER been jealous of anyone's success, frankly because I'm smarter and much more successful than most people. I've had problems with people being jealous of me, EVEN WHEN I tried to help them.

The most jealous signs I ever met was Sagitarrius, followed closely by Gemini and Leo, but of course I can't say all zodiac signs are the same.

cancers are sneaky, emotional and manipulative
5:16 PM

Anonymous said...

Virgo's are boring.....
-----------------------------
I guess boring equates to billions because most billionaires fall under the sign of what...yep Virgo..LOL!

I'll take rich anyday.

Anonymous said...

Virgo's are boring.....
4:46 PM
------------------------------
Then I guess you'd better figure out what they're boring a-s-s-e-s are doing because these MOFOS are collecting cash all day. Here's the info from forbes...LOL!


NEW YORK -
What’s your sign? If you are a Virgo, we’ve got some good news for you. Turns out, more members of the Forbes billionaires list share your zodiac sign than any other.
That was our finding after trolling through all the birth dates we’ve collected on the world’s wealthiest. So far, we have confirmed the birth dates for 613 of our 793 billionaires. Of those, more than 70, or roughly 12%, were born between Aug. 23 and Sept. 22, making this earth sign the most common among billionaires.

Anonymous said...

Don't be dissing Gemini's we aren't jealous...Scorpios are jealous

Anonymous said...

This chick is stuck on dumb.

Havin a baby from a trifflin ass broke ass negro who LEFT HIS WIFE AND CHILD...and Fanny is losing work to boot? gal ur gonna need all that money to take care of your daughter, new baby, and your new (cough) man.
This just proves that you were too ghetto to win Idol, some other young talented person with common sense and MORALS could've done way more with it.
(walks away shaking my head at another typical negro heffa)

Anonymous said...

I love you black woman, but if you live your life and use your natural ability to judge based on something as inaccurate, baseless, and non-substantiating as the zodiac, I gotta wonder about you. For every boring, non-humorous virgo like Beyonce, there's a Bill Murray, Adam Sandler, and Dave Chappelle.

For every person that matches their zodiac and fuels your believe in that shit, there are probably 20 who don't "look" anything like their zodiac, and 5 who are complete opposites of their zodiac.

Seriously, that shit seems like a cool hobby, but if you makin' chess moves in life based on what the zodiac in the back of grandmomma's reader's digest is tellin' you, come holla at me cuz we need to spice your life up a lil bit, fam..

Anonymous said...

Don't be dissing Gemini's we aren't jealous...Scorpios are jealous
6:30 PM
-----------------------------------
You're JEALOUS, MANIACAL, INSENSITIVE, UNRELIABLE, UNSTABLE, UNLOYAL, UNREMARKABLE AND JUST AN OVERALL PAIN IN MY A-S-S! THERE IS ONE GEMINI THAT I'VE KNOWN FOR OVER 20 YEARS AND I JUST WANT TO CRUSH HER CAROTID ARTERY WITH A SLEDGE HAMMER, WHEN THE B-I-T-C-H DIES, I'M GOING TO TAKE A COLON CLEANSER AND CRAP RIGHT ON HER GRAVE! THAT'S WHAT I THINK ABOUT GEMILIES!

SCORPIOS CAN BE JEALOUS BUT THEY'RE ALSO THE MOST LOYAL AND RELIABLE SIGN THAT I KNOW. ONCE AGAIN THIS IS MY PERSPECTIVE BASED ON WHAT I'VE WITNESSED.

Anonymous said...

Seriously, that shit seems like a cool hobby, but if you makin' chess moves in life based on what the zodiac in the back of grandmomma's reader's digest is tellin' you, come holla at me cuz we need to spice your life up a lil bit, fam..
6:43 PM
-------------------------------------
Actually you can predict a lot with astrology and numerology. Numerology is serious and I have based a lot of my business decisions on a very successful numerologist by the name of Lloyd Strayhorn. He looked at my birth numbers and told me which months and years I needed to make business moves. I followed his advice and like he said, i ended up very successful. Believe it or not, numbers are SERIOUS! I never realized just how important until speaking with Lloyd.

Anonymous said...

This nigga is ruining her little career she has left & its like she doesn't care. Does he still work at that T Mobile store out in NC? Well she can join her washed up cousins , K-Ci & JoJo.

Dee Truth said...

Maybe she needs to keep that dirty, stinky, extra black pussy clean and healthy...

*gasps*

*uploads some Prozac for @3:51pm azz*

Anonymous said...

lmao at 6:48, anybody that got Gemini in their chart i try my best to stay away from, but i'm in love with a guy that has gemini in his chart. go figure.

Anonymous said...

Those comments about bamma are uncalled for, if it had not been for the sacrifice from these bammma's we would still be using separate bathrooms and drinking fountains! Make no mistakes about it we bamma's fought for all blacks to be free, some died and were beaten for you to enjoy what you have today, show some respect and go read your history about the civil rights movement, then go sit in the corner!

quianaj27 said...

Girl Fanny you are a fool for this 1 smh you let this man fuck up your life and the life of your daughter wow Fanny for a piece of a man or what's left of him.

Anonymous said...

This is the best picture I've ever seen of Fantasia....ever

Anonymous said...

I know if FANNY would've done the movie she would have knocked it out the box. I can hear her singing that song.

Anonymous said...

Lazy ass heffa, going on bed rest knowing very well she has a grown ass nigga to support, Tina would never do that to Ike.

Anonymous said...

Y'all stop using antwaan as an scape goat, y'all know that man is fine.
Antwaan is fione as. As hell, he can pull any of y'all.

Anonymous said...

6:50

Antwun is not fine but he is ugly but if a man finess is a game changer in your life you are missing a couple of marbles. Too many people are making lifestyle move off of dick when dick usually is the straw that breaks the camel back and make your azz fall deep in the pit. Ladies when need some way stronger motivation to get through life then some damn dick. I can't stand when women act like D is all they need to survive.

Anonymous said...

I miss the old days of RWS when we didn't have so many ignorant, childish posters. Saying God is punishing her for a previous abortion is so asinine! Yes, abortion is wrong and so is a whole lot of things.....including gossip but we're all here doing it aren't we?
That was so judgemental it wasn't even funny.
God doesn't inflict pain and jeopardize another child for the sake of one that was aborted.

Anonymous said...

10:16

I wouldn't say that God is punishing her but at the end of the day we all know that punishment and judgment is coming to her in this situation. Not from us but just in the law of principle you know something like the law of gravity this world is governed by a much of that are unseen but that does make it any less relevant. The real question is who is smart enough to know the facts and who is dumb enough to believe that there are no consequences to the actions that we all make and can make. At the end of the day reality is the standard that one could live by because fantasy is not real and real people understand that.

Anonymous said...

God Bless. -- BK in Charlotte

Really wanted to see her play Mahalia Jackson. Who is going to play her now?

Anonymous said...

6:43 Co sign to the fullest!

So sad these dumb ass bitches on here basing their personality off the MONTH/DAY they were born on. ARE YOU FUCKING KIDDING ME?

Get the fuck out of here with that bullshit.

Anonymous said...

K.A.R.M.A.

Anonymous said...

Antwaan...a dark skin sista's WET DREAM

Anonymous said...

I know if FANNY would've done the movie she would have knocked it out the box. I can hear her singing that song.
4:11 AM

---------------------------------------------------
Yeah, running around with those grape stomping feet screaming at the top of her lungs. They can find a younger, prettier, reliable, much more talented version to pull this off.

She's DUMB for getting pregnant again! After seeing how the fans in London reacted to her, she should've been like Kelly Rowland--overseas collecting her checks.

Anonymous said...

She's a dumbass. Plain simple point blank period. You allow an unemployed, married father of 2 cause you to loose you and Teeny's money.

Anonymous said...

well said 10:31. there are principalities and powers in the air that be. if you do wrong to others, the unforseen will make sure wrong comes back to you. if you do wrong to others but sincerely did not mean to, or was ignorant of the situation then perhaps you will be dealt with a kinder hand. but people just can't grasp the simple concept that whether ten years or 10 days later, the wrong you do will catch up to you. it's really that simple. the universe makes it's laws and expects us to abide by them. do something bad and see how everything works out for you once you look back on your life.

Anonymous said...

Get better Fanny!!! Please, keep your hair like this, it shows off your features. You are a pretty lady that needs to start believing in herself instead of a man.

Anonymous said...

This is a gorgeous picture of her! Too bad she has gone from this to looking like Harriet Tubman...

V...

Anonymous said...

Pretty photo

Anonymous said...

Poor thing, I know what she's going through. God bless her.

Post a Comment