Thursday, September 15, 2011

Random Tweets



nude photos of Ciara hit the 'Net in 5..4..3..2..

25 comments:

Anonymous said...

aww man, i hope not I love Ciara!!! Shes been squeaky clean her whole career.... please let her NOT have nudes on the phone, or maybe she was creeping with an A list celeb, now that would be hot tea **rubs hands together**

Anonymous said...

What was really "Waack" was your last album.

Anonymous said...

Kim K syndrome....

Anonymous said...

...in full effect

Koréah said...

9:42, LMAO! A "doop" head though? Ci it's a wrizzy for you and your failed attention stunts. How tired is the "somoene-stole-my-phone-and-hacked-my-account" nonsense? Your goodies are expired boo. Next...

Anonymous said...

Yaay! We have a poll going on at work as to who can guess how many inches her dick is

Anonymous said...

What's really whack is that this cow can't spell simple words!!! "Doop" Head! Really? ..or maybe it is a new slang I know nothing about!! (in that case--my bad! LOL)

Bee Gee said...

Who steals??? Who tweets about their phone gettin' jacked?

She probably was stalking Curtis, got caught by one of his state police goons, and had her shit confiscated. I wish the nigga would shove dick back in her cuz at least when he was beatin' it up she wasn't actin' a fool on twitter.

SON, I AM DISSAPOINT. said...

SO I GUESS NOW WE'RE ALL AWARE WHEN YOUR ARTIFICIALLY POSED AND PHOTOSHOPPED NUDES LEAK - WE 'KNOW' IT WASN'T YOU BECAUSE YOUR PHONE WAS 'STOLEN'.

*YAWN*

Anonymous said...

Lol @Snitch, that same thought popped into my head, before i read what you wrote. This is the new "in thing" with celebs now i see. Say your phone was stolen and up pops new photos of the celeb in their underwear, or nude, or text messages to a married man, blah, blah, blah. Cici you don't need to be doing this type of thing (media stunts) to get attention. It's lame! Let your talent do the talking!!!

where's my stimulus? said...

nobody gonna "steal" a pink Motorola Razr....

Anonymous said...

Nobody has stolen her phone. She is about to release nude pics of herself and is setting up an alibi. Someone said it best. She has caught Kim K. syndrome. If somebody stole her phone then she would know who it is because these celebrities have a few selective people in their circle. Nobody wants to see her skinny butt or her small titties.

Anonymous said...

I NEVER SAW NUDE PICS OF A CELEBRITY AND WENT OUT AND BOUGHT THEIR ALBUM AFTER THAT.

Anonymous said...

Scartlett johansen contacted the FBI. Cause her phone was hackeed and a nude pic that scarlett took of herself coming outta the shower is on the net.

Course I think the FBI has better things to do like maintain National security

Anonymous said...

Ciara's cell phone password was:

myl3ftnut

Bee Gee said...

^lmao

Anonymous said...

LMAO@12:45!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

classic celebrity claiming somebody stole they phone.When all else fails leak yo own nude pics.

Anonymous said...

Her Vibe cover was nude enough, and disappointing enough, no more of that EVER, please
and "who steals" so Ciara forgot she was claiming the streets and trying to date thugs, she's so Hollywood now and above hood antics that she forgot that stealing is huge in the world.
Such a phony tranny

Anonymous said...

So STFU and file a claim like the rest of us.
I wish someone would steal her fingers so she will stay off twitter.
She is soooooo thirsty for attention...
I bet that little dog can't stand her azz

Anonymous said...

Soooo "stolen phone" is the new way of saying "i released nude pics of myself for attention" right?

Anonymous said...

Nobody cares Ciara Nobody cares

Anonymous said...

whats up with the fucked up deformed baby toes of yours.whats up with you sleeping in your leased range rover behind roscoe,s chicken and waffles in l.a.

Anonymous said...

LOL @ 3:01 PM
"I wish someone would steal her fingers."

As sick as that would be if it really happened, that would be such a funny news report. Ciara long tranny fingers GONE!

Anonymous said...

roflmfao; i never comment & only read but that "i wish someone would steal her fingers" has me dyinggggggg

Post a Comment