Sunday, September 18, 2011

Random Tweets

33 comments:

Anonymous said...

I'm sorry but I've had just about enough of him.
I find him incredibly arrogant.
Let's hope that 'therapy' gets the CHIP off his shoulder.

Malika the Slutty Prude said...

I wish more Black people would accept therapy. Kudos to him for being real and admitting to it. He's still a douche though.

Anonymous said...

DAMN.. aight I'm not gonna dog a brotha who ADMITS he's in thearapy.... fuck it, he gets a pass on this one.. cause LAWD KNOWS this nicca right here.. needs some damn THEARAPY!!!

Anonymous said...

SORRY TYRESE, I MISSPELLED YO WORD..IT WAS THEARAPHY!!!!!!!!!

GAT DAMN! LMAO

Anonymous said...

Negro, what childhood issues.

Anonymous said...

DAMN THIS IS WORSE THAN AURTHUR!

Anonymous said...

SORRY I'M LMAO!!!!!!!!!!! AND I MESSED UP HIS WORD AGAIN... IT WAS SUPPOSED TO BE THEARPHY!!!!!!! BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

YES I KNOW I AIN'T RIGHT!!!!!!!! CAN'T STOP LAUGHING, DAMN!!!!!!!!!! FORGIB ME LAWD!!!!!!!

Anonymous said...

Damn, laughing at this shit done started my hot flashes back up! Perimenopause is a bish! But at least I can still spell!! BWAHAHAHAHAHAHA! Going to hayle in gasoline drawers!! But still laughing!

Anonymous said...

God Bless you Tyrese-Immaking an appt too

Anonymous said...

This was the most sensible thing he ever tweeted

Anonymous said...

Does anyone have any idea what childhood issues he may be referring to?

Anonymous said...

@1012-Dont quote me but I think his mother was on drugs and left him and his siblings or something of that nature

Anonymous said...

I'm sorry for laughing at your thearphy Tyrese..God bless you brotha and I hope the thearphy goes well my nicca...**still giggling**

CurlyQ said...

Maybe his childhood issues stem from the fact that he may indeed be the only documented case where "Hooked on Phonics" didn't work for him. I'm just sayin'.... If you can't spell it, don't try to sell it.

Anonymous said...

Good for him.

Anonymous said...

Dear Tyrese,


This is a ",". Please use it!

Anonymous said...

tyrese nobody cares

Anonymous said...

Compare to swiss, antwaan, punk and the others, they make Da turtle seem like the last man standing.

Y'all may not like his tweets but he puts. His cards on the table, there's no deception unlike the. Others.
Respect Da Turtle

Anonymous said...

Damn it 9:53 & 11:12 ditto!!!! For real!!

Anonymous said...

I respect that. We need more whole and healthy folk in the world.

Anonymous said...

Will he stop commenting, posting and better choices of women once he het healthy.

Bee Gee said...

Whatever "thearpy" is, I'm sure Aurthur is goin' hard at it..

Anonymous said...

He need to stick to "modeling". He is a horrible actor, he need to actually participate in a few writing workshops to write a book and his singing will make your ears bleed.

Anonymous said...

Good Aurthur I am glad to hear that shit-- now can u follow ur therapists orders and stay the fuck off twitter!

Dammit Beegee! LMAO@ "thearpy"

Bee Gee said...

^lmao

Y'all just don't understand this dude. In the book of Manology it's spelled t-h-e-a-r-p-y

Anonymous said...

In other news: there's still no spell check on Twitter.

Anonymous said...

@9:49 Really, If they aint gone git rid of It, at least add spell check

dreadee said...

(sigh) Twitter is the debil (spelled it correctly!)

Anonymous said...

Good black ass nigga....should have did that years ago.

NaijaBelle said...

I wonder if he's dyslexic. If so, he gets a pass. If not, I'ma need him to go back to school.

bogart4017 said...

I can't believe people walk around so uneducated. Was he paying attention in school?

Anonymous said...

Did this nigga really type THEARPHY?

Anonymous said...

Somebody handcuff this nigga's hands behind his back, put a sock in his mouth, knock him down and make him sit through a spelling bee. He has the nerve to say "NOSHAMEHERE." Brother I'm ashamed for you.

Post a Comment