Friday, September 30, 2011

Random Tweets

35 comments:

Dark-n-Lovely said...

STFU Tyrese!! This is all for PR not fighting a cause. SMH

☆Koréah☆ said...

Dark-n-Lovely, lol. No Tyrese should be near Twitter #Period

Learn to pick ur battles said...

Can elementary school kids buy liquor without I.D. in Delaware or something? Have a seat Black Ty. damn.

Anonymous said...

Tyrese needs to stfu he think he some type of activist or something....but he's just a coon.....

Anonymous said...

Tyrese need his eyes checked cause the station said it was a corner store not a liquor store. why does he keep insisting on that! OH yeah i forgot, he's a self absorbed asshole!

TWITTER IS THE DEVIL}:[

Anonymous said...

Sit down somewhere Baby Boy....it ain't like you one of the upstanding pillars of the community so we don't care!!

Dark-n-Lovely said...

@Koreah I agree but then again I believe Twitter should not be for celebs lol.

PpleR2DamnSerious said...

Tyrese shut your burnt charcoal, hollyweird, backwood booty bandit, white woman loving, demon ass up nigga! Muthafukka you from gotdamn Watts!

Hottestchickinthegame! said...

Oh shut up about it already you talking milk dud! I can't believe I was sprung on you like everyone else after "Baby Boy"! You make yourself look look tardy and lame....like Jodie loll!

Anonymous said...

Dark-n-Lovely

It should be for celebs so we can see just how lame they really are! the public has bought into the fantasy of celebs for far toooo long. its time to break the spell and realize that they just as jacked up as the rest of us!

☆Koréah☆ said...

Dark-n-Lovey and 10:55, I agree with the both of you. Celebs shouldn't be on Twitter because what they tweet just perpetuates their stupidity and lameness, however Twitter is also realistic for non-celebrities, because it shows just how imperfect these so-called celebrities are.

Dark-n-Lovely said...

LMBO @ PpleR2DamnSerious
10:55 & Koreah you two are right in the sense that it does expose these celebs but then again I like my fantasy, Tyrese is a perfect example of who I liked a lot "preTwitter" now I cant stand him!

Anonymous said...

Mouth Almighty.
Tongue Everlasting.

Anonymous said...

Dark-N-Lovely

Like I said "TWITTER IS THE DEVIL" it snatched the wool right off your eyes! LOL! Know you know that he's not worth your time or energy cause:

1. you too dark for his dark ass
2. you not dumb enough to swallow his bull
3. you can spell better than him

Anonymous said...

^^now you know

NubianGoddez said...

Meh.

Just me said...

WHO CARES? He would hate the DMV, liquor store on every corner right along side the schools and churches. IT's called URBAN living, little space, lots of capitalism. You don't like it, fine. But don't clown people in their own back yard.

Hottestchickinthegame! said...

^^^^@ 12:35 and your called IGNORANT because you have missed all the points of this topic COMPLETELY! Liquor stores in poor/urban neighborhoods have nothing to do with URBAN LIVING as you shouted and everything to do with population control, economic control, lack of social initiative and many many other issues! What it is not, is something to be just excepted for what it is but what everyone is saying is (the other point you missed) that it is obvious that Arthur is only using the issue as a platform so to speak, for self promotion because if he wanted to really do something about it, he could but he is going about it all wrong for all the right reasons!

Anonymous said...

Tyrese is an asshole. Mr holy than tho,he doesn't try to bring any solutions to anything. Just a finger pointer jugg head look @ me I'm still relevant bitchass kneegrow. The type that would rat you out just to get ahead. don't take this fool seriously with his Diva rants.

Dark-n-Lovely said...

@12:00 yes yes all true!

Anonymous said...

boy shut up and sit down somewhere.. they already put your azz on front street. we know what really happened.. take your azz back to watts where I know they got liquor stores by elementary schools and fight that cause. simple azz boy.

Anonymous said...

Just on his comments alone, I don't see how any woman can be in a relationship with Tyrese. It seems like he would be a pain because of his constant complaining.

Anonymous said...

Word.

Bee Gee said...

Aurthur's favorite words:

"I"
"I'm"
"Me"
"My"
"Mine"

Diary of a self-absorbed nigga..

ELove said...

^^^
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOO

Anonymous said...

Don't you just love people who can spot a problem a mile away and complaint about it but offer no real solutions....have a seat.

Anonymous said...

Faggot! *runs out*

Anonymous said...

CHOSE your battles Tyrese...chose your battles

Anonymous said...

BEE GEE you killed me with that one! LMAO!!!!!

Anonymous said...

choose^^^

KKL said...

Now this n*gga wants to be self-righteous about something. It's Delaware! Who cares. You put their rinky dink radio station on the map by even bringing attention to this issue.

Anonymous said...

stubborn ass MOFO! Admit when you're wrong or at least STFU!!!! LIQUOR STORES ARE NOT NEAR CHILRENS THEY ARE CORNER STORES!!! Hot damn how many time we got to tell you?!

Yeah Whatevah! said...

That lying azz coon! Anything to get some attention! I wouldn'tve been able to get my daily fix of "Now Laters" and "pound cake" if it wasn't for the likky store being on the corner from my school! Speak for yourself mawfugga and leave the candy man and the chillens' goods alone!

Anonymous said...

KKL says: "It's Delaware! Who cares."

It's niggas like you who need to be eliminated.

Anonymous said...

Stand up for something or fall for anything.

Post a Comment