Monday, April 16, 2012

Nicki Minaj vs Her Fans


Nicki Minaj had an epic meltdown on Twitter Sunday afternoon that ended with the hip hop pop princess deleting her Twitter page leaving 11 million Barbs out in the cold...

From what I can gather, the whole thing started after Nicki Minaj blocked her fan site Nicki Daily for posting snippets of Nicki's new cd Pink Friday: Roman Reloaded ahead of it's release.

After getting dragged by her fans over Nicki Daily's blocking, Nicki scolded her Barbs posted 'good fucking bye' and deleted her Twitter page. The Nicki Daily fan site has since shut down.


Nicki Minaj has 30 days to reactivate her Twitter page and keep all her followers in tact.

77 comments:

Anonymous said...

LMMFAO!!!!!!!! Good, she talk way too much smack! I saw this coming last year!

But I am sure this is a PR stunt because of those low album sales LOL She will be activated in 5, 4, 3, 2, 1,

STUNT QUEEN

Anonymous said...

Good, maybe all other useless vapid celebrities can do the same and disappear into the pits of hell where they belong!! And seriously with that picture?! That shit is atrocious, looking a hot ass mess!! I can't believe someone would go out in public looking like that! Horrid, just horrid!!

Anonymous said...

She oughta be glad people even wanna bootleg her shit music! She probably mad that FLOP FRIDAY sold only 200k 1st week.

Anonymous said...

I thought her album sales were doing good in a few countries??? No? *shrugs* oh well she won't be the first celeb to get chewed out by folks.

Anonymous said...

Look at the lace on that lacefront WOW black women need to do better and learn how to grow their own damn hair!!!

Fuck Twitter btw!

Anonymous said...

She'll reactive her page trust that, I bet Kim is somewhere cracking up.

Anonymous said...

GOOD RIDDANCE BITCH TOO OLD TO BE TALKING ABOUT BARBIE DOLLS OL ELEMENTARY SCHOOL ASS HOE

Anonymous said...

Bye Nicki...the streets won't miss you!

Anonymous said...

But y she mad tho?
The fansite only released the snippets from her album that were already on iTunes. If anything snippets should help the album, oh but since that Shyt was even more garbaj than the 1st album she didn't want any1 to hear?

LOL I hope this stunt backfires in this bitches face, she's sitting too high up she need a come down. She shoulda never abandoned the hoodrats who supported her for "mainstream" as she can see they really don't want her tacky ass. Her sales in the toilet

Anonymous said...

thatolebkchik says:

TRINIDAD! TRINIDAD! Where R my People! Where R my people! LOL!

Operation: BeastMode said...

God help the people that were affected or upset about this :smh:

TruthBeTold said...

oh please the bish is just mad her star is fading....in this very moment she's not king!

its gonna be a bumpy ride

Anonymous said...

Shes a mess and people or paying their hard earned money to keep the likes of her just as rich as ever. There or many people walking the streets who could do just as well if they had a chance to get signed by young money.

Anonymous said...

Jesus, how stupid do these bitches look, with these ludicrous glued-on wigs?

Ho, you ain't got long, blond, straight hair. Fucking get over it.

Anonymous said...

HMMMMMMMM let's see 11 MILLION BARBZ

and it took 3 MONTHS for Pink Friday to sell

1,350,000 copies

Yeah her fans are all broke ratchet WHITE bitches.

Cuz you know she can't stand nappy headed hoes.

Anonymous said...

I used to think it was the black hair that made her pretty but it's the bangs....I don't think she is all that pretty now....and that lacefront is a damn mess.... but her fake body is sick tho...wouldn't mid that hips to ass ratio tho.

Anonymous said...

Rihanna should delete her's too....lol at her calling them mean and rachet tho....bwhahahahahaha....pretty accurate of SOME of the twitter culture....glad I don't have a twitter account.

Anonymous said...

Is she on drugs? She look a hot mess with pink
hair. We r a beautiful people, we don't have to
look like white people. We r the audience that
supported her when she wasn't famous. Come back to earth.

chinaff said...

Rihanna had sold 200,00 in her first week, and nicki,bey,and gaga fans gave her hell but now it's okay for this joke, and by the way she must be manged by Matthew because this all a stunt.

Dark-n-Lovely said...

Time will tell but I bet this is a publicity stunt, I understand second week sales are not going to be that good.

Anonymous said...

i dont think its about album sales, theyre doing decent for the industry of today.

her fans AREA ratchet. they will attack fans of other artists, notoriously lil kim and rihanna. they bully people online, and create new accounts to harass ppl with. no lives at all.

Anonymous said...

@8:27, are you sure those aren't Beynuts Stan's?

Anonymous said...

^^ yeah I remember when some of them put this girls home address and school on blast smh.

Dark-n-Lovely said...

@8:27 I agree about her fans but lets be honest Rihanna, Beyonce, Gaga, etc, etc all have that type of ratchet fanbase.

This whole stan thing is a terrible epidemic. I miss the days when people were fans of artists and didnt feel the need to attack others b/c of that artist.

Anonymous said...

twenty-five bitches!!!

Anonymous said...

Darknlovely I cosign about the stupid ass stans! How lost is this generation of folks who worship mediocre singers! Guess theres no role models at home anymore.*kanyeshrug* I hope this is the beginning of the end of Nicki Garbaj!!

Anonymous said...

@first 8:43 what they did to that girl was a damn shame.just because she quit being 'team nicki'. smh.

those people need to be mentally evaluated and medicated, this height of obsession with a person you dont know is unhealthy.

Anonymous said...

"Don't cry for me Argentina"???? Bitch u from Trinidad... Dumb ho

Anonymous said...

TUPAC BACK!!!

Brianna said...

@ 8:53 She makes it worse, calling them "barbz". Giving your psychotic fans a nickname,something that you usually give to a close friend or relative, will make they even more deranged and delusional. They really feel like she's their family and they know her smh.

But there isn't a group of stans can surpass amount of mental illnesses that I'm sure Beyonce's fans have. They take the cake.

Anonymous said...

She sould her soul so she really needs to sale those CDs to her fan base of zombies (oops! did I say that, I meant Barbies!) so that she can keep up her end of the deal. She deleted the fans? They should have been deleting her plastic azz!!! Maybe there is still hope of thier souls (let us pray Jesus help them) I know it might sound crazy but that heffer probably fell off after folks saw her performance at the Grammy's!!! (as they should have) She should have known better.

Anonymous said...

Typo....^^^she sold her soul.

Anonymous said...

BwaaaaaaaaaHAHAHAHA! LOLz! She and all of her alter egos need treatment! Poor thing! Next thing you know she is going to be shaving her head {or peeling off her lacefront} and walking around barefoot in public rest rooms like that Spears chick. Here comes the meltdown in---wait for it---wait for it----wait for it! 5,4,3,2................

Anonymous said...

Nicki is wack nobody cares....

in other news, will someone please put Sandra Rose on blast.? She has a stupid post up, with the comments set on "off" saying men and their triffling ways are the result of women raising them, forget about how society glorifies men who are whores and don't commit, or are accepting of older dirty dk men who chase 18yr olds, or men having the freedom to go and do as they please, no nevermind that, as usuall, blame everything on the women. Aren't men kings? aren't men the leaders of the earth? women are just following in their footsteps afterall.

Reality said...

@ 8:55, she quoted a line from the musical "Evita".

Twitter allows 30 days for reactivation.

With 11 million "barbz", she'll be back soon.

Anonymous said...

LMAO @9:27... u crazy lol

Anonymous said...

I soo agree about that whole stanning mess. It boggles my mind to see people so emotionally invested in strangers that could give a crap about you. They only want your $ $ while pumping poison into your subconscious.

To the unpaid and overworked intern said...

@ 9:32 Hello intern. Were you allowed to eat yet today? Are they making you work for your breakfast??


You interns are becoming more and more easy to point out.

Ps You need to do a better job of diverting attention from Nicki's ratchetness. You were too obvious.

Anonymous said...

ChiiiIIIIIIIiiiiile, and BOo. *sips coffee*

#CouldCareless
#KimSaidThisWouldHappen

Anonymous said...

@9:46 ^ You cared enough to read,click,and comment this post.

Anonymous said...

So barbs is equal to monsters? Why would Mattel allow her to use the barbie brand unless they are getting paid?

Anonymous said...

^^ Its been said that she "services" the execs if you know what I mean. Or at least thats what I read on a board.

Anonymous said...

@9:46 ^ You cared enough to read,click,and comment this post.
--------------------------------------------

Sure did. *sips coffee* just to drop in and say I DON'T GIVE A FUKK....I care more about the comments in this bytch than Nicki boo. Damn sure don't give a fukk enough to follow a hoe on Twitter...follow....that Twitter shyt sound crazy az hell, i have a feeling somebody gon "FOLLOW" a MF to the grave with that stupid shyt. Anyhoo, get off me stan, u mad? Get mad at artists who sell out after their first year of success hun.

#MovingON

IAINTMADATCHA said...

There's only so much of that horrible ass lace front that I can take. Good Fucking bye to you too Miss Minaj!

Bee Gee said...

Hopefully the "Barbz" do us all a favor and track this bird down, bumrush her, and rip out her vocal cords..

Roslyn said...

*turns page*

Anonymous said...

Nicki, Nicki WTH who gives shit about Twitter!! Come back to us we have lost you? Look at her early stuff, WTF happen? Lawd, ditch the fake ass act and the wig and get back to the basics "music". As far as barbie is concerned FUCK BARBIE!! She hasn't done nothing for the image of our beautiful black women. Stick to your art and fuck the bullshit!!!! Then you will sell some records.

Anonymous said...

Why does this lace front look like it was attached with skeet?

Anonymous said...

If she is getting paid by Mattel no wonder she is trying to keep up her image of white Barbie. Someone let her know she should've went Brat doll instead.

Anonymous said...

That shit look crazy as hell!!!

Anonymous said...

This plastic Dick sucking STD infested hoe is mad because Baby didn't buy the 500,000 records he was supposed to buy. Her little kindergarten fans didn't go to the store either. This is nothing but publicity for that garbage ass album. Her reviews were horrible, she had no hits, only that starships song made it to the charts. This bitch is garbage, she treats her fans like shit & they constantly kiss her ass like the dummies they are. She has disrespected all the females in the game & thought she was gonna remain on top. WRONG BITCH.

@9:59 am of course she's sucking off the exec's that's how she got signed to YMCMB. She's still fucking the whole label while doing her coke. Trifling bitch who can't put out quality music of her own.

Anonymous said...

Hey she is smart as hell think about it. Reverse sycology. We are finally as black women opening our eyes and doing the opposite. I LOVE HER BECAUSE SHE IS FLAUNTING HOW FAKE SHE KNOW SHE IS THINK ABOUT IT. SHE IS MAKING US SMARTER DRESS BETTER AND KNOW WHAT NOT TO DO!!!!!!!!!

dreadee said...

She's the ratchet one, LOL!

Anonymous said...

9:32 Most AWAKE RWS regs do not fuck with SR. I know I don't that bitch got issues beyond me and I feel dirty, disgusted and deranged every time I go to her site like I need a bath and a fist full of fucking prozac.

Anonymous said...

I feel bad for this chick. It's like watching people pick on this one slow kid who don't know people are laughing at him not with him but when you try to tell them they get mad at you. That's THIS chick. They make her look like an ass but she don't care as long as she got fans(love) and can floss. If she had dough she made on her own terms, instead of being somebodies manufactured gimmick, I am sure she wouldn't be walking around looking like a fucking clown.

IAINTMADATCHA said...

Agreed 11:53 - SR is a few cans short of a six-pack. @9:32 you shouldn't study too hard on SR's ramblings cuz it can literally make you want to catch an assault charge on her.

Anonymous said...

Can she walk away from music too? Good fucking bye!!

Anonymous said...

LMAO!!!!!!!!!!!!!

Fake persona's fade eventually! Real BLACK women dont listen to this shit (the ones who actually have money)

Hoodrats and trashy white girls like this broad, and most of them are on Section 8 so spending $15.99 on a CD is too costly! Especially since they spend most of it on trying to LOOK like this b*tch anyways!

Hahahahahahahahahaha......dwindling slowly.

NubianGoddez/ Auset Ra Amunet said...

LMBAO and calling her "fans" ratchet, bitch you are the epitome of ratchet with that glued on blond fuckery on your head, pink lipstick and they bat wings eye lashes SMH her wig musta been glued on too tight that day.

Anonymous said...

White bitches look quite ridiculous themselves walking around with elastic faces and bungee cord lips.

Anonymous said...

Didn't the real BeeGee had a pic up and talked more street. This one talks white trying to be black.

Anonymous said...

"Psychology." I say it with love, I say it with love lol.

Why does this lace front look like it was attached with skeet?
---------------------
Eww! lol. I don't know what's up with her and JHuds hair. A hot ass mess!
She should be happy she had the #1 album. I don't understand the fascination with her. She sounds awful, she looks worse...her appearance is eye rape. She looks like a science project gone awry. She's a minstrel show at it's worse show, an image most black women would never consent to.

Niggi Minaj.

Anonymous said...

^^^at its worse, period.

Anonymous said...

She was probably upset because she thought she was going to sell $700,000 copies or thought Baby was going to buy that flop cd. Which is one of the worst reviewed out there. She has no respect for hip hop, fans or herself. So called artists such as her and Rihanna (another egotistical mess), feed off of and believe their own hype. These people worship these women, other mediocre artists who don't care about them. They care about money and glory. This is what is destroying the music industry.

Anonymous said...

Lil Kim would never do this! LMAO

This fool is having a meltdown after all that tough talk!

Girl Bye.. I hope you delete your stupid "music" from the radios as well!

Beez in the Trap sounds dumb!

Anonymous said...

Shame on the media for glorifying this walking minstrel show. Especially the New York Times, who had the nerve to call her the ”most influential female rapper of all time”. They need to print a retraction, apologize to the likes of Missy Elliott, MC Lyte, Queen Latifah, Lil Kim, Salt and Pepa, and many others For that deep slap In the face.

Anonymous said...

7:54 Right here, right here. Lolz clearly she don't be represent! I wish her best of luck in here future ventures.

I Talk Reckless On the Internet said...

Sorry I couldn't read past the wig.

Only1Nikki said...

That dusty ass lace front wig is whats ratchet!

Anonymous said...

SO IS THIS THE END I HOPE SO...WHER 15 MINUTES IS UP!! YESS PLUS I HEARD THAT ALBUM WAS CRAP WASNT RAP MORE LIKE POP. HOW YOU GOING TO TURN YOUR RAP FANS INTO POP. ITS LIKE TURNING YOUR COUNTRY FANS INTO ELECTRO..CANT DO IT!!!

Anonymous said...

Somewhere in the world a raggedy bum bytch just got her wings to soar!

Anonymous said...

Bad Bytches aint NObodies crybabies! quit cry'n Knives Chow!

Anonymous said...

PYNK SLIME

Anonymous said...

Nicki flipped her wig this time.....literally!!!!

Anonymous said...

Only question is....Who's next??

Anonymous said...

Anonymous said...
Look at the lace on that lacefront WOW black women need to do better and learn how to grow their own damn hair!!!

1) Not to defend Nicki, but she has gorgeous hair....look for a pic of her in her early teens and you will see.
2) You said Black women need to do better and grow their own damn hair, uuuuuummmmm, not all black women have that issue....and some just do it just to do something thing different, PS, white women wear wigs, hair pieces and even lacefront to, so STFU!!!!

Anonymous said...

Her Lace front is vommiting, yuck!

Post a Comment