Wednesday, November 28, 2012

Nicki Minaj Fans Not Here for the Re-Up


Ouch. The Barbz really let Nicki Minaj down with her latest release 'Pink Friday: Roman Re-Loaded the Re-Up...'

Nicki Minaj proved to be no competition at all for Rihanna as Nicki's first week sales pale in comparison to Rihanna's number one seller.

Pink Friday: Roman Re-loaded landed at #28 on the Billboard chart after selling a measly 34, 500 copies first week.

Rihanna's 'Unapologetic' managed to push over 200k.

48 comments:

Anonymous said...

STOP HATIN Said.... Take dat bitch!!!!!!!!!!!!!! LMFAO

What I Said Was said...

Pineapples!

Anonymous said...

How did Biracial scale on the charts? Did her White fans go out in droves to support Woman to Woman?

Anonymous said...

This self hating wannabe barbie is wacky , disrespectful and a sell out . Maybe she should reinvent herself. To a realistic human .

Anonymous said...

I bet Lil Kim is somewhere LOL

Anonymous said...

So is Busted Bloated Quirky Barbie going to go on her Twitter to blast her fans for being racists and banish them to the cornfield for not buying her album?

Anonymous said...

Bitches suck cock to get to the top but now she can oinky going to be spashed on while sliding to the bottom.

Anonymous said...

Can't be so cocky Nicky...I wanna say Glitter did better than that.

Anonymous said...

tick tock doing the clock-winding-down-on-this clown and her posse dance . . . now clear the way for the real female emcees . . .

Anonymous said...

So is Busted Bloated Quirky Barbie going to go on her Twitter to blast her fans for being racists and banish them to the cornfield for not buying her album?

I'm glad you brought that up . . .

A plantation is a long artificially established forest, farm or estate, where crops are grown for sale, often in distant markets rather than for local on-site consumption. The term plantation is informal and not precisely defined.
Crops grown on plantations include fast-growing trees (often conifers), cotton, coffee, tobacco, sugar cane, sisal, some oil seeds (notably oil palms) and rubber trees. Farms that produce alfalfa, Lespedeza, clover, and other forage crops are usually not called plantations. The term "plantation" has usually not included large orchards (except for banana plantations), but does include the planting of trees for lumber. A plantation is always a monoculture over a large area and does not include extensive naturally occurring stands of plants that have economic value. Because of its large size, a plantation takes advantage of economies of scale. Protectionist policies and natural comparative advantage have contributed to determining where plantations have been located.


Not one bushel of corn mentioned here for you to call Steve Tyler racist . . . now thats some AMERICAN history for you Carribbean Queen!!!

Anonymous said...

@11:37 Keyshia Coles #10 with 96, 695....

Anonymous said...

I told yall gimmicks only last for so long. then when you start treating people like shit and bite the muthafucking hand that feeds you. kiss your career goodbye. FLATLINE HOMIE. THE COLD PART IS. YO SHIT COULD BE BANGING BUT TO MUCH BULLSHIT AND THEN SHITTING ON YOUR PEEPS.........ITS A WRAP.

Anonymous said...

Hang it up, FLATSCREEEEEN!

Ratchet HoodRat said...

here are the official sales of everyone, she did worse than worse

http://www.hitsdailydouble.com/sales/salescht.cgi

Anonymous said...

#CommercialFLOP

#AnsweredPrayers

Monique said...

NOW MAYBE YOU WILL STOP HATING ON RiRi!!

Anonymous said...

NO BABY AND LIL WAYNE NO LONGER SUPPORTED HER BY NOT BUY HER CD THIS TIME. IT KILLS ME WHEN RECORD LABELS BUY THEIR ARTIST CD S AND PRETEND REAL FOLKS BOUGHT THAT CRAP!!

Anonymous said...

.... you can fool some of the people some of the time, even Target and Walmart said enough is enough with the reloaded re-up bullshit! Go back into the studio and make some new material and stop introducing songs that weren't worthy the first time around!

Anonymous said...

NOW MAYBE YOU WILL STOP HATING ON RiRi!! - 12:30 PM
___

Not at all, cupcake!

Anonymous said...

Well, Damn!!! LMBAOOOOOOOOOO!

Clicking Heels; Crossing Fingers said...

All I want for Christmas is for this bitch to disappear.

Anonymous said...

It's a good thing she has all those endorsements

Anonymous said...

Oh well, bitch. The circuis is hiring. I hope your clown ass can juggle.

Anonymous said...

If Lil Kim ever hated on Nik like she claimed, well she don't have to now.

Anonymous said...

I TOLD YOU THE OTHER DAY HE WILL THAT SHE WILL BE YESTERDAY'S NEWS.THIS IS THE CHRISTMAS PRESENT FOR LIL KIM AND ALL OF US.KIM MUST BE LAUGHING SO HARD RIGHT NOW.BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!

Viral Artist said...

Whatever happen too record labels looked for talent in artist? If you have the money to produce yourself..you get radio play from a college stand point and then it goes viral and picked up by someone else. Gave me an idea! take out a loan againest my home, dress up in from of a camera like Vanity 6...lip sync to some bullshit that i made up using Fruity Loops Studio...upload it on Youtube...make money off the clicks, and a label will pick me up..and in 6 month I can sell 200K units

TruthBeTold said...

LOL her ride up faster than she thought
hope she saved some money at least , she will have enough lace fronts for life tho

Anonymous said...

LMMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Let me call Lil Kim! LMMFAOOOOO

Bye Bozette the Clown! You are not needed in hip hop bewwwwwwwwww!

Anonymous said...

I see somebody gave this bitch enough rope to hang herself. Methinks she's her own enemy.

Anonymous said...

I USED TO LOVE NICKI MINAJ BUT I'M LIKE FUCK THAT BITCH WIT A SICK ONE. BLONDE HAIR, BLUE CONTACTS...NOT TO MENTION THE SKIN BLEACHING,SHE LOST HERSELF IN THE 'HOLLY-WIERD' CROWD. BITCH YOU GETS NO LOVE

Anonymous said...

Finally, some good news. Fuck outta here, you talentless little goblin.

Anonymous said...

Nikki's biggest problem is she is all over the place, and can't control her alters. She has been very bitchy lately. Most people don't respond to bitches and especially fans. Her Barbie head is too big for her butch body!

Anonymous said...

How does she feel about her shit going triple styrofoam? Hope she can keep those endorsements, somebody has to pay to reinflate her sagging ass and tits for the upcoming porno gig.

Put Plainly said...

She knew this was going to happen. That's why she went off on DJ Envy and Angela Yee on the Breakfast Club for not promoting her album. She basically blamed them and all other DJ's for not knowing her well enough to promote her brand. Charlamagne as usual, just kissed her ass. Nicki the real reason your album didn't sell is because this is the third time you put this album out and all the music sounds the same. Countdown to the next Nicki Minaj/Maybach Music/ G.O.O.D Music collab to get her back on top. Lil Kim, girl, now is the time!

Anonymous said...

@3:02

NO YOU DID NOT SAY "TRIPLE STYROFOAM"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




I KID YOU NOT--BOOGERS JUST FLEW ON MY COMPUTER SCREEN!!! LMAO, OH SHIT!!

Anonymous said...

Nicky problem is she continuously shits on her fan base. Look where all those nappy head , I support Romney comments got her. She abandoned her core audience for mainstream and obviously mainstream abandoned her ! As a matter of fact they were never with her. I blame twitter followers and those 70% fake follower account for this. They get a few " I love you, nick you slayed" comments and think that sums up the feelings of the world !

Anonymous said...

I REMEMBER WHEN QUEEN PEN'S ALBUM SOLD 40K THE FIRST WEEK BK IN THE DAY... AND THAT WAS KINDA GOOD BK THEN

The Real Fedup said...

Lmao---- NICKI: YABA DABBA DOO why y'all didn't buy my dodo?

This girl's 15 mins is up! Wack ass excuse for a female mc with a funky attitude!
#aboutdamtimeher15minsisup!

Anonymous said...

So glad that clock is ticking............

Anonymous said...

Next is gonna be Roman Revenge Reloaded the Re-Reup. I hope this bitch is eating some humble pie.

Anonymous said...

Next is gonna be Roman Revenge Reloaded the Re-Reup. I hope this bitch is eating some humble pie.

Nicki Garbaj, The Bleached Witch-nosed Silicone Tranny said...

Poor Nicki...her album done went double hairball.

I wonder who were the one person that bought her album?

Anonymous said...

Her ass should be disqualified as a judge on american idol. Even Paula Abdul lasted longer than than 3 albums, had some years in the industry and had some talent (although singing isn't one of them). Nicki acts like she payed her dues in only 2 years...no bitch! You're an insult to hip hop. I don't care how "dope" or "tight" he flows used to be - she is pure shit today. i never understood the hoopla behind this silicone clown. Mariah should make that bitch kiss her rings!

Anonymous said...

That's what happen when you tell Rhianna to sit the fuck down when you got a measly award for best"video", she steps all over you and gets back on top. Show some respect loser.

Anonymous said...

mariah asking nicki whhyyyyyy your sales so low
whhhyyying are still sitting next me

this the prooooof whhhhyyy u should not insult and play me

Anonymous said...

Yo, is it just me or does it look like both her eyes are look the different direction on her re-up album. Yup sooo much effort, she says she put in work but that's a screenshot of 'I am your leader' Mv, which was a crappy Mv. so done with her.

CaliGemm said...

YaY!

Anonymous said...

*in my Franklin, from My Wife and Kids voice* 'happy days are here again'...

Yayyy!! :)

TeamKimmy!

TeamREALHipHop!

#Sitthephuckdownyoucornybitch!

Post a Comment