Thursday, November 29, 2012

Nicki Minaj Swirling the Drain?


Record sales aren't the only things sucking for Nicki Minaj.

Fans in Sydney Austrialia are staying away from her concert in droves...

Sources tell Pop Trash Addicts ticket sales for Nicki's show at Sydney's Entertainment Center on Friday are so bad that ticket prices have been slash to 60% off!

Adding insult to injury? Nicki's American Idol rival Mariah Carey sold out a much bigger venue in Sydney last week in 4 minutes flat!

43 comments:

Anonymous said...

you compared Nikki's smalent to Mariah's Talent?? now, thats some funny shit- lmao

Anonymous said...

Good, I can't wait for the day that no talent gimmick pop stars are played out. One by one it looks like its slowly happening.

Tippie Toes said...

I'm so glad I am not a fan and can not wait until she realizes there are numerous others just like me

TRACY GOD FAITHFULL SERVANT said...

I CANT WAIT TILL THIS CUNT FADES INTO OBLIVION

Anonymous said...

This is great.

Anonymous said...

Go see a Nicki Flopaj Pink Friday Concert at Black Friday prices in Sydney, Australia. Lovely!

Anonymous said...

Not hating but with her type of gimmick she needs the least amount of exposure possible ...look at lady gaga the only time you catch her is at a concert, this whole idol, the show on "e" and reloaded chopped and screwed left right and sideways makes it real clear that she ain't about nothing and has no talent or personality, (and by the way I wasn't trying to compare her musically to lady gaga cuz gaga has good music, i was comapring the outlandish "look")

Anonymous said...

How many stupid asses can be supported in an economy this tight, with free money? Nicki Trinaj doesn't have Mariah Carey's pipes and without the pipes; how good are Nicki's ears? She can only base talent upon her own. Shit gets loose when you figure out she'll never pick anyone better than herself.

Anonymous said...

So is she going to put out a statement calling Australians "racist" for not attending her concert and pull the "they wouldn't be avoiding buying tickets if I wasn't a black rapper" card or some other b.s. Who are you going to blame this week, Nicki? Hmmmmmm.....

Anonymous said...

I am so pleased. Today Australia, tomorrow the world.

The Frustrated Recluse said...

Who is this woman?

Anonymous said...

SO LONG NICKI GARBAJ .... she ben 'round long enuf ...

Anonymous said...

way TOO long....

Anonymous said...

Yesssssss! This corny non rapping bitch' time is almost up! Yippeeeeee!! :)

Anonymous said...

I TOLD Y'ALL THE OTHER DAY SHE WILL DIE MISERABLY.
GOOD LORD YOU'RE GOOD TO US.THANK YOU.WHAT A GIFT!!!!!!!

Anonymous said...

Maybe her 30 mins of fame is finally up!!!....SMDH!

Anonymous said...

lol, I'm glad no one wants to see this cartoon character preform her bubble gum tunes. Nicki stole rainbow and Lil Kim's bright swagg anyway..... I agree with 2:21 pm, XD

Anonymous said...

Swirling the drain but the bitch just wont stay down. Somebody get the gotdam plunger.

Anonymous said...

Glad others are seeing what I've always saw no talent!

Anonymous said...

She doesn't have much in the way of talent or personality, but she probably does have something going for her.

Anonymous said...

And just think not to long ago Nik and Foxy B were trying to throw shade on Lil Kim. If they were smart they would have spent some energy in making productable music instead of dissing Kim. Merry Christmas L Kim. This may be heading you toward a Happy New Year. LOL

Bee Gee said...

What the fuck is that in the pic up there. What is that??

I Talk Reckless On the Internet said...

BOOM goes the dynamite

Anonymous said...

@2:21pm:

YES!!! I cant wait!!!

This bitch is BABBAGE!!!!!!

Anonymous said...

Somebody give Ms. "I bees in the Trap" some more rope so that she can continue to hang herself.

Anonymous said...

Hmmmm...Funny thing is I don't remember this ever happening to Lil' Kim. This kind of shit happens when you don't respect your elders or other successful people who came before you.
I think people have grown tired of this CLOWN anyway.

Anonymous said...

she talked sooooooo much shit bout lil kim but the thing is the ppl love lil kim! its bad enough her music is bad but her fucked up attitude makes it even WORSE!!!!!!! humble your self or start lookin at other entertainment options cuz music is done for you now you hang it up FLAT SCREENNNNNN! its a damn shane cuz now it sounds like you talkin bout yo damn self in your lyrics. you aint on lil kim level you stole and jocked ALL her shit anyway

Anonymous said...

Yalll remember soulja ummmmm whats his name oh yeah soulja boy, well bitch you on your way. all that damage and shit he talked. thought you'd be a lil wiser but you a stupid hoe

Jazz said...

If ya can't say nothin' nice...

Anonymous said...

You a stupid hoe. Bye bitch you are extremely wack anyway

Anonymous said...

Nicki is on a fast track to a 1 way ticket to bye bye land...

Anonymous said...

This skank bitch is gaaaarbage,I hope your reading onika,I hope you poop in your adult Huggines on stage boo!

Anonymous said...

Since Nicki loves to eat pussy, she needs to holla at Britney Spears again & eat her pussy so she can remember when she was hot for a "moment".

She came in the game being a evil, disrespectful, conniving, lying arrogant bitch. She deserves everything that is happening to her & soooooooo much more.

The DEVIL is calling you Nicki. *knock knock*

CaliGemm said...

goooooood, love to see her DOWNWARD spiral because of her ugly, blow-up doll, cartoon character mouth! this trick is gabbige!

Anonymous said...

hell yeahhhhhh! Best news evahhh! ><
Good bye ms fake rapper!

Anonymous said...

You know when you turn your back on your fan but put up a fake face, this is what happen! Not to mention you make them pay a whopping $15 for a garbage cd!

Anonymous said...

nicki & that punk safaree actually curses her fans out whenever they feel like it. Smh. I simply refuse to spend $$$ on an artist who disrespects the hand that feeds her (fans)..

Anonymous said...

Hang it up FLATSCREEEEEEEEEEEEN! Isn't that what she told the Queen Bee!

Bish YOUR DONE! Buh-Bye, and take Saffaree or whatever that clown ninjas name is with you!

I am so glad consumers and brainwashed fans came to their senses! She is disrespectful, arrogant and wack. The bad influence she has bestowed on some of our youth is sickening, so she deserves this type of exit from the industry!

And its a lot more of these fools to go~!

I am a proud lover of music on this day! LLS

Anonymous said...

She nobody should go to see her she rhymes and rap about the same shit so she need to seat down and make some new raps #true

Anonymous said...

I am so pleased. Today Australia, tomorrow the world.
2:21 PM
_________________________

LMAO. Exactly. I felt like I was in the twilight zone when people acted like this chick could actually rap. It looks like whatever spell she had on people is finally wearing off.

damnairfresh said...

Nicki will learn ppl love you for a while and then will swiftly kick you to the curb. There's no loyalty anymore.

Anonymous said...

Great to hear! Now, can someone get a bottle of drano so this bitch doesn't come back!!!!

Anonymous said...

That CRAYONED CARTOON has f'd up to no return! Down the drain you go 'PHONEY FOO-FOO'!

Post a Comment