Thursday, January 10, 2013

Keyshia Cole Calls Neffe a Leech


In the excerpt from Keyshia Cole's sister Neffe's new book, 'Price I Paid' Neffe complains that Keyshia couldn't even be bothered to read her manuscript [click here if you missed that].

Yeah well Keyshia got around to it and she is not amused...






50 comments:

Anonymous said...

Mm-hmm Keyshia I can't believe your sis did that!

Anonymous said...

KEYSHIA UMM YOUR "NAME" DON'T RING BELLS NOR OPEN DOORS BITCH SO RELAX AND PLEASE SIT ALL THE WAY THE FUCK DOWN...THANKS!

Anonymous said...

I'm so glad keyshia is waking up to what most of us foresaw
Leave them alone keyshia, you got your own family now

Anonymous said...

It took you this long to realize your sister who was living in a hotel ROOM with 4 kids used u as a come up.....

Proverbial Snob said...

Typical _________ American bragging about what they have one minute, threatening violence the next all the while a failure in attempts at mastering the English language.

The correct term is l-e-e-c-h.



Divaish said...

But wasn't Neffie there when u ain't have shit? I'm kinda torn on this one..

Divaish said...

Snob shut yo bitchass up and gtf off this site!! Ur bug eyed ass is fuckn ANOYING!!!

Proverbial Snob said...

@8:25

whatever you are I know you are not talking to me. I am well versed in the art of quarantine and have the CDC on speed dial, you dare to cross the line with moi?

Anonymous said...

@8:23 right.... but I wonder what was said about Keyshia in that book...

Anonymous said...

R IN NYC SAYS:

Damn, talk about airing out your dirty panties on the internet.

Neffe ain't good for nothing but shooting babies out her loose coochie.

What did Keyshia expect? Your whole family some damn gutter rats. You can take them out the hood and buy them a house in the suburbs, put them on your reality show, help them get book deals but at the end of the day they are still gonna be basically ghetto and ungrateful.

Keyshia needs to tell that ho to have several seats, a couch and a futon and keep putting her ass on blast!

Anonymous said...

I don't agree with airing your Business out on a social network. But I will have to go with Keyshia on this one. Family can be the worst sometime espcially when it come's to money. They be the first to stab you in the back. Fuck that! That's Keyshia fruit tree and she and her seed has to keep eating from that. Everybody else is grown get your own fucking $$$$.

Anonymous said...

It's typical in some families that aren't 'together'. When one makes it, they supposed to drag the others but like Steve Harvey say, you can't take some folk with you. Just because they are related doesn't mean that when Keyshia gets something then Frankie and Neffie supposed to get it also. On the other hand, if Keyshia had of read the manuscript before hand then she could've challenged what was written about her, or she could've insisted that her name be kept out of the book period.

Anonymous said...

I know this is all because her family became more popular then her on her own show - she don't want anyone to have shine over her - because she feels they are only relevent because of her. While she is the one who intrduced them to the world - their characters and storylines is what made the famous. Keyshia go work on your music.

TRACY said...

Keyshia, I understand what you're saying, but If you allow bitterness and resentment and a critical spirit to, continue grow you will lose in the end. Pray and ask God to forgive you for your bitterness and unforgiving spirit.
*
The Bible warns that the root of bitterness will spring up, and when it does, what does it do? Cause good things to happen? No! Cause joy? No! Cause love? No! Cause peace? No! when a bitter root grows up it causes trouble!"
*
In Ephesians 4:26 God tells us we should not let the sun go down on our anger. If you're mad at somebody today, you should get it settled before the sun goes down. If it goes down and you don't deal with it, it will simmer all night, and tomorrow there's a good chance you'll be twice as angry and bitter about it as you are today.
*
The Bible reminds us that though the tongue is a little instrument, it causes a lot of problems.
**
"Get rid of all bitterness, rage and anger, brawling and slander, along with every form of malice. Be kind and compassionate to one another, forgiving each other, just as in Christ God forgave you."--Eph.4:31-32.
*
I'm speaking from experience-Let God Handle It!!

Nicole Sent from my iPad said...

Proverbial,
LOL. You see how we come in here and comment on the topic, yet like clockwork, these things always comment to us because they feel as though we're talking about them? They're manic-depressive rodents.

Anonymous said...

neffe sbould have saved some of that tv show money instead of splurging on solo's son/kids...

Anonymous said...

neffe sbould have saved some of that tv show money instead of splurging on solo's son/kids...

Anonymous said...

Keyshia girl, dont worry 'bout it. Aint nobody go but that damn book cuz aint nobody checkin for Neffe (hell, come to think about it...aint nobody checkin for you either)! Have a seat Ms. Cole!!!

Anonymous said...

^^^***ooops I meant to say buy***

Anonymous said...

N i h o l e

s t f u

b i s h

g o

t a k e

y a

m e d s

b i s h

y a

l a t e

c r a z y

s k a n k

f a w k

y
o
u

f a w k

s
l
o
b

l o l

Anonymous said...

Well damn. I was fooled by Neffie. I didn't think she was gonna diss Keyshia in her book. When she did The Breakfast Club interview a few weeks ago, she spoke highly of Keyshia and made it seem like they were still cool with each other. She actually said she should have listened to Keyshia and that BET played her. Keyshia wanted to executive produce the show so that Neffie could have control over what was shown, but Neffie said she didn't want to listen and she said she regrets it. Now either Neffie was lying on that show, or Keyshia didn't read her book yet. If Neffie did diss Keyshia in her book, then this is one situation where Keyshia has a right to have an attitude. Neffie should have invested her reality TV show money wisely. Keyshia is a cold person, but she really did give Neffie an opportunity. She wouldn't even have a book deal or the post we're typing in right now if it weren't for Keyshia. If she didn't use the opportunity she was given to her full advantage then that's her problem. Not Keyshia's or anyone else's.

Anonymous said...

First off,... I watched Keyshia's 1st season of her show. It was 'her' that went to Oakland to get her Sister and Nieces. Neffe had her own place, even though it wasn't much, she was doing her. Also, it was Keyshia who went to jail and got her Mother, and told them that she wanted them to move to Atlanta with her. All of that was on camera, so why is she frontin' like they're leeching off of her. They made her Wack-Ass show entertaining, and she made money off of them, just like they made money off of her. That's why her new show was boring as fuck, because she can't carry a show on her own. GTFOHWTBS!!!

Anonymous said...

This is how you can tell her money is drying up that is what folks say everytime they over extend themselves. You gave them what you gave them it's done!But she has to admit her sister and mom were the reasons her show worked because nobody is checking for that show with Boobie

Anonymous said...

I HAVE SAID IT ONCE BEFORE PLAIN AND SIMPLE NEVER BITE THAT HAND THAT FEEDS YOU ON THE REAL NEFFIE'S ONLY GOAL IN LIFE WAS TO OVER POPULATE DECATUR,GA AND WORK AT THE GA 400 TOLL ROAD NOW YOU GOT A SPIN OFF AND A BOOK SEEMS TO ME LIKE YOU SHOULD BE SENDING MS.COLE A MUFFIN BASKET. GRUL BYE WITH THESE LIES / OR TRUTH JUST SIT AND REALIZE WHY WE KNOW YOU IN THE 1ST PLACE SHE HAD TO GET AWAY FROM YOU AND FRANKIE B/C YALL NEVER WANNA DO BETTER OR BE BETTER YALL ARE EMBARASSING #I'MSLEEP

Proverbial Snob said...

@ Nicole


LOL!

Anonymous said...

That's fucked up Neffe did Keshia like that in her book. Keshia took Neffe and her kids out of the ghetto. Gave her a new life and some media exposure. Neffe was tore up and crying over that broke ass bdaddy that was bonking her cousin! She's CONSTANTLY talking bad about Keshia. Then she wonder why Keshia don't really fuck with her? Maybe she's feeding you w/ a long handled spoon cause she WAITING on you to stab her in her back AGAIN!!!!!!!

Anonymous said...

Nicole & Proverbial YOU STUPID ASS DUMB BITCH. WE ALL KNOWYOUR THE SAME PERSON. CHILDISH ASS THIRSTY BITCJ! YOU MUST NOT HAVE ANY FRIENDS TO CALL ON THE PHONE?SAD LONELY PATHETIC BITCH.

Tippie Toes said...

MMMM Not a fan of Keisha she isn't using her blessings to the best of her ability her stoic azz face is bothersome even more so than her family is to her!

Anonymous said...

Wow, they are in a terrible situation. They have profited from their own dysfunctional relationships. So there are significant monetary incentives for remaining dysfunctional. I'm glad I'm not in charge of figuring this one out, but oh well, I've got my own problems...

AnRnBThug said...

Leach?
Nah Keyshia, SHE’S A WHALE.
Listen they ALWAYS been jealous of KC, especially this Fat Lipped Mongoloid. Bitch keep having Baby after Baby
“Cause She in Love” Now She got a house full of NAPPY HEADED Runny Nosed Never had a Chance Special Ed Brats.
Price I Paid…..Hahahahahaha
Bitch, With what Your Stank Ass Twat?
Wait Wait, I know that Head Game is off the Richter Scale though *_*
KC, in order to move on you most cut those Tumors off. They DEAD WEIGHT!
Let them find their own damn way through life

Anonymous said...

Not a Keylolo fan but Nefeteria (smh) needs to calm her ass down. She's biting the hand that fed her. Go back & watck Keyshia's first vid...I Dont Love You...the one with Kanye. Neffe looked a steamy mess. Fast forward to her being on the show, getting a check, being bought a house by Keyshia, & basically put in the position to even have ppl pay attention to her & half-way care about her life...all because of Keyshia. And shes mad cause Keyshia wouldnt read a manuscript?? Word? Boy that sense of
entitlement is a mutha!

Anonymous said...

To all of yall who are on Keyshia's side, yall are pathetic. And this is why blk ppl are still where we are because the minute somebody gets a lil and $5 bucks they forget where they came from and who they are. That's that girls SISTER you NEVER call your own blood out on twitter. Keyshis is a RAT for this shit and need her ass BEAT!!!

Anonymous said...

damn, u know u triflin when you diss someone in a book and pose on the cover with the shoes they gave u...

Anonymous said...

@1.38 but its okay to call your own blood out in a book?

Anonymous said...

People need to let go of the "blood is thicker than water" mentality. Keyshia may be a stuck up bitch but she did well for her triflin ass mother and sister.That bitchy attitude might be the reason that she didnt end up like her mother and sister with a gazillion kids and a bleak future. Keyshia threw them a lifeline when they were drowning and instead they want to try to pull her down with them.Keyshia wised up and cut that cord. Some of you need to do that with your own destructive ungrateful families.

Anonymous said...

R&B is dead and this is why. Keyshia is "famous" for singing, and I'm sure back in the day people had their issues, but they released well thought out statements and handled their private lives private. Before I started my companies, my mission statement was to be successful to further take care of my FAMILY!! They support me, I support them, it's all circular. This bitch has already alienated her fans with her shitty ass attitude now she wants to alienate her family, too. If Neffe wrote a book about HER struggles and part of those struggles pertain to YOU then OH THE FUCK WELL!! You went on NATIONAL TV and announced to the motherfucking WORLD that your mother was locked up for being a crackhead and a WHORE, But when they get a book deal to tell the story of THEIR LIFE, then you're all in your feelings? You also announced you were adopted and your adopted family was your REAL family, that's why you have their last name. So you are using THEIR NAME BITCH! This rat needs to be beat with a telephone pole!

Anonymous said...

I normally don't ride with Keyshia but I co-sign with her on this one. Some mafuggas don't need to be with you and where you want to go. Neffie and all them damn kids she has...she needs to be concerned about being a good mother instead trying to find her own spotlight.

I doubt her book will do that well. It's probably going to be a manual on 'How to Stay a Ghetto Baby Mama Even When You're Given an Opportunity to Do Better.'

Anonymous said...

@4.13 you got real issues Neffie

Beonthelkout said...

"If it wasn't for my name, people making money off that alone."

Is this the same name asked to be the opening act for a new artist in your hometown a month ago? Seat. Have one.

Anonymous said...

That is why I am terrified to really chase my calling not bc of the obstacles in my way sad I feel like I can handle those...but bc of that fam of mine? Omg.. .I isolate myself in hopes to cut dwn the familiarity of my real goals so it appears Im not really going for it.. its a sad way to live but now I see why when ppl make it they go hollywood n guarded or whatever bc u cant go bck to some family or friends ...those ones who cant accomplish anything on their own without handcuffin some part of the one that made it to their success and try to make u look like hater? gtfoohwtbs !

Anonymous said...

Y'all, Keisha is doing this to help Neffe promote this book for sales. It now makes us all want to know what was said in the book; thus, buying the book and making income for Neffe. Don't always believe the hype. If Keisha did not let them loose from the beginning, what makes you think she will let her mama and sister(s) hang dry now. Fool with it if you want to but this is about that "Silver Dollar."

Anonymous said...

@7:57 pm....I sure hope so because I just looked at Keyshia's twitter and her mouth is really fowl...not a good look and will probably make a lot of people lose whatever respect they had for her in the first place.

I would stand in the store and flip through it but I wouldn't actually pay good money for it.

Anonymous said...

Daniel is so close to his family I wonder what he thinks about all of this?? She needs to delete that mess asap.

CrazyBitchKeyshis said...

Keyshia is crazy she should of been hollering that same shit she talking now back when BET wanted them for the reality show. She knew they would bring in the higher ratings with their craziness. Now she wanna act like she so above and better than Neffe. Bitch get outta here true u are married but still childish and ghetto. You still haven't grown as a person talking abt slapping somebody she go slap the wrong one and they gonna beat her yellow ass. She should help her sis so she can do betta for her kids and herself. Then she may not have to worry abt nobody leeching

Anonymous said...

Shut da fuck up & want y'all mind fucking business

Anonymous said...

I get the feeling Neffe would stomp the shyt outta her, that's so tacky to air family dirt on twitter...so childish and ghetto.

I don't see her and Daniel being together long.

Anonymous said...

No matter what Ke-Ke, Neffe is still your sister....

I had a major issue with that reality show they had, I knew this would eventually happen. Some of these shows are created by producers who se disfunction & conflict mixed with raw emotion & exploit it not giving a damn about the actual lives of these people outside of the show. Shame on these types of blood sucking leeches....

Then there is the family member who got rich & immediately got holly wood, started listening to "agents" & "image consultants" & forgot who used to give her hand me downs so she could come up! Shame on them!

Then you have the sibling who sees the other sibling going for their dreams then achieving them. They wait for the handout or start feeling entitled like the sibling that worked hard & made it owes them something so they soak up as much as their limelight as possible no matter if it rips their family apart. As long as they get paid right? Shame on them!

But in the end, family is family so stop the public twitter nonsense & get a grip ladies. This is the nonsense that makes me say, "yeah NOW I see the resemblence!" bcuz ya'll are both looking ignorant af.

(Secretly praying this is all a publicity thing & behind the scenes they are a real family. That would mean they trash each other out publicly for money but at least they still love each other. SMH I won't win in this mess smh.)

Anonymous said...

Keyshia Cole look like shit, literally shitting on her own family. She ain't no better than Neffe. I'ma by that book just so Neffe don't have to ask that bitch for shit. For the record, you can't sing worth a shit and that's why Mary J Blige didn't want to have shit to do with yo off key sanging azz, sounding like a got damn billie goat.

Anonymous said...

by = buy

Anonymous said...

There's a difference between helping your family get their shit together and stand on their own two feet, and having those motherfuckers think they're going to be living off of your money for the rest of their lives because y'all were poor together.

Post a Comment