Friday, January 11, 2013

Nicki Minaj Loses Her Wig


If Nicki Minaj begins to look shockingly normal over the next few weeks, it's because her chief wig maker jumped ship...

Apparently this is some kind of big deal because there's a press release about it.

Nicki's former wig guy Terrence Davidson writes,
“I would like to inform the media and supporters that I’ve decided to step away as hair stylist and wig creator for Nicki Minaj. It has been an amazing experience offering me a chance to express my creativity and exhibit my love for the art form of wig design. I have decided to part ways from Nicki Minaj because I would like to explore other opportunities within my own brand and reenergize my creativity...”
Industry speak for Nicki is a crazy bitch and I'm over it. 

26 comments:

Anonymous said...

Yeah....

Lovely said...

"Industry speak for Nicki is a crazy bitch and I'm over it."

LOL! Did a statement really have to be made tho'?

Anonymous said...

Industry Slang for: This clown has fell off and I am jumping now before she sinks!

Who is still check for this rooster??? I don't care what she change in her image to, she will never see a dime of my money with her evil, disrespectful self!

Anonymous said...

didn't know wigmakers existed. guess u learn something new every day.

Anonymous said...

maybe the last check bounced.

♫♥☆♪MoN!QU3♫♥☆♪ said...

more like i'm sicka dealing with this bitches 70 personalities

Anonymous said...

LMAO @ 2:26

Anonymous said...

Most of them wigs were fugly anyway and no one was checking for those REDIC hair colors. You can only pull that off if you an entertainer- can't see myself rocking cotton candy pink to my 9-5...

Anonymous said...

honestly I like some of them. They are real artistic like they belong in drag shows.

Anonymous said...

Everybody please remember that GAY backstabbing bitch used to work for Lil Kim back in the days. Fuck Terrance & Nicki the clone bitch. Notice how SB the women beater hasn't been around either lately. She probably threw him out of the condo for good this time. Fuck him too (fake ass wannabe)

Anonymous said...

@3:00 PM - youre personally invested in this fuckery, arent you? LMAO

Anonymous said...

Tired of diggin that poontang pynk from up under his nail beds!

Anonymous said...

@2:18 RITE!!!! My sentiments exactly. I LOOOOOVE how ppl in the "entertainment industry" who are so far behind scenes that no one gives them a second thought EVER feels the need to make public statements when they quit or get fired.

Trust me Mr Terrence Davidson, it aint a woman in this WORLD that wants a Nicki Minaj wig which means it aint nobody in the world interested in who makes them. #save-your-press-relief-for-when-you-become-famous!

Anonymous said...

LOL at a statement being made as if something important to the industry is being canceled, nicki been looking crazy as hell by the head since she went pop, I thought she had abusive boyfriend doing her hair, didn't know she had a professional "wig maker" tossing that sh*t up on top of her silly head.

Anonymous said...

Ya see, what has happened was.... ole boy got tired of seeing and dealing with all those colors. The shit just drove him crazy. Having nightmares about all those loud ass colors attacking him along with the constant images of Nicki's stank face. MmmmHmmmm..Yep, that's what has happened. Lolololol!

Anonymous said...

He found Jesus.

Anonymous said...

Dear Onika Miraj;

No fucks given!

Sincerely,
The People of Earth

Anonymous said...

please stop caring about these celebrity foolery!!!!! please

Anonymous said...

6:58 I'm gonna spank you! .loooool

Tiffany said...

Good luck with venturing out with your "brand" because nobody else is trying to rock odd look cotton candy and zebra striped yaki.

Anonymous said...

I would hate to be around to smell her musty head when she finally stops wearing fruit loop wigs

Anonymous said...

I would hate to be around to smell her musty head when she finally stops wearing fruit loop wigs

Anonymous said...

Nickis false teeth are the Worst

Anonymous said...

Damn. Y'all went hard on Nicki. I still can't get over how light she is compared to when she first started rapping.

Anonymous said...

THAT "NASAL VOICED" BITCH IS WACK AND THAT "BUBBLE GUM MACHINE" STYLE SHE HAS IS SUPER FUCKIN' WACK!

@12:48

SHE'S A FUCKIN' "BLEACHER" THAT'S WHY, HER DARK SKIN MADE HER FEEL UNATTRACTIVE AND SHE HATED HER DARKER SKIN SO SHE BLEACHED...WHAT A STUPID HOE!

Anonymous said...

As crazy and colorful as those wigs were that man did some beautiful work. They were always full and looked rich and the colors vibrant. I never looked at one of the wigs and thought "eww she got that wig on special at Changs Beauty supply down the street". Some of them I hated like the bride of frankenstein cheetah afro one but it did not look like it was cheap.

Post a Comment