Monday, February 04, 2013

Shaq and Rocsi Hook Up


Shaquille O'Neal was recently spotted in the Bahamas with his ex, Flava of Love reality star Nicole 'Hoopz' Alexander, sparking rumors of a reunion.

Hate to break it to you Hoopz, but Shaq was holding hands and talking close with Rocsi Diaz last night...

From Page Six
Shaquille O’Neal had his hands full and his complete attention on TV beauty Rocsi Diaz as he partied in New Orleans ahead of last night’s Super Bowl, Page Six can exclusively reveal. The 7-foot-1 basketball legend was seen canoodling with the stunning 5-foot-2 former “BET 106 & Park” host at a private bash at the Hookah Lounge on Saturday, attended by a series of celebs. One witness told us, “Shaq and Rocsi were holding hands at this private party and at a private table. They looked like an odd couple, but they seemed really into each other.”

24 comments:

Anonymous said...

Shaq's stupid ass would chase this used up ho. What happened to the Prime Minister?

Anonymous said...

Weird. Rocsi has completely ruined ET for me. Her voice is just so annoying.

Anonymous said...

Anything with light skin for Shaq

Anonymous said...

FUCK THE BOTH OF THEM!

Anonymous said...

Shaq is a man whore. But Hoopz has wayyyy more personality imo. I like Rocsi though.

Anonymous said...

Damn rosci on a dick hunt!! The prime minister, Eddie Murphy, now shaq..

Anonymous said...

ewwww!!! how can he feel comfortable with someone so short? does he not get embarrassed? i mean why not date supermodels, tall chicks.

Anonymous said...

he looks like a pedophile when holding or cuddling or even KISSING some young short looking chick. its kinda weird and gross.

maybe its a way for him to live out his pedophile dreams without the stigma.

Anonymous said...

Who hasn't stuck their dick in Rocsi. Let's me real here. The ugly bitch lets everybody get up in her that's why ugly buddy from New Orleans (don't remember his name) tried her on 106 & Park. She's a known whore.

Anonymous said...

Anonymous said...
Weird. Rocsi has completely ruined ET for me. Her voice is just so annoying.
7:40 AM


______________________

Yes she did. She also ruined 106&Park for me as well. I stopped watching ET when she started on the show.

Anonymous said...

Anonymous said...
he looks like a pedophile when holding or cuddling or even KISSING some young short looking chick. its kinda weird and gross.

maybe its a way for him to live out his pedophile dreams without the stigma.
8:50 AM

_____________________________

I get the same creeped out feeling too when I see extra tall men with these little petite, small women. It does look like someone having sex with their child. Look at Mary Kate and that old man that's hitting her loins.

Anonymous said...

Rocsi is known to be ran thru! Everybody has hit that. That's why Webbie put her on blast! She's a known ho in her hometown New Orleans, smdh! Ain't nobody checking for her like that. Only has been idiots

Anonymous said...

But wait...who wrote this article? Referring to Rocsi and stunning and a beauty. Ummm, no. She's "kinda cute" at best.

Anonymous said...

Shakira O'Neil cracks me up. lol!! gurl stop!! you're such a whore. lol!!!

she has some beautiful eyes I'll give her that.... now as for the short gurls she dates..i have no idea. why would such an Amazonian princess with all that moolah stoop so low?

Anonymous said...

Ewwwwwwwwwwww.......

Anonymous said...

LOL @ 9:53 you a mess/

Anonymous said...

He must have a rapist fetish, 7 ft tall big d!ck Petie women 5 ft 2 *Your. Rapist in my Gabriel union voice

Bee Gee said...

The 7-foot-1 basketball legend was seen canoodling with the stunning 5-stoprightthereplease

nba is fixed said...

This dude is constantly saving hoes. One of these days he will shack up with a smart hoe and Mr. O'Neal could lose millions. All of these tricks who keep saving hoes need to start listening to E-40!

Don said...

I bet anything these hoes breaking Shaq.

nba is fixed said...

In my opinion, Julissa Bermudez is more attractive than Rocsi!

Anonymous said...

Yeah, not a good look Shaq. Rosci's a hoe...and you guys are right... her voice is debilitating not to mention she's a ho. They didn't even pass her ass around...she passed her self around. UGH!!!!

Anonymous said...

she needs to learn to keep her legs crossed X

Anonymous said...

Going with those high profile men you will get nothing but left over dick left over compliments. Those men are not faithful and when they do get a women in a real relationship it is just a matter of time before they cheat with a strip, a groupie or someone else. Women need to decide if it is worth the possible STD to date them & the head aches & embrarrassment.

Post a Comment