Friday, February 22, 2013

The Surprising Reason for Erica Mena's Nail Salon Brawl


Last week video surfaced of Love and Hip Hop's Erica Mena in an all out brawl inside a nail salon [click here if you missed that].

Initial reports speculated Erica and the unknown female were fighting over Erica's manager / boyfriend Rich Dollaz.

Uh Uh.

They were fighting because the female had been going around saying she slept with Erica...

Eric Mena tells Supergorge,
“Long story short…females are attracted to me…I have a thing where the ladies are just secretly attracted to me."
"Let’s just put it like this: I’m definitely not shy about my sexuality and I think Rich came to the realization of that and it kind of spiraled into a situation that was out of control."
"And just to clear up the air, I wasn’t fighting over a guy. In fact the fight was over a female claiming to have slept with me.”

19 comments:

Anonymous said...

Girl, women are attracted to you and you are definitely attracted to women. STFU

Anonymous said...

This bish act like a pretty little man thug. But can't even fight tho. The hair pullin and glass throwing her and Kimbella did on the last season proved that. She'll meet her match...and that match aint gone be hard to find. She's SO stupid to me........And she didn't have that ass she toting around last year (peep last season when her butt was Asian flat).

Tippie Toes said...

She is so STUPID. Nothing more needed to say!

Anonymous said...

at 10:59 EXACTLY

Renzo said...

Put this girl out her misery.. Please! She be doing to much

Anonymous said...

Bad Girls Club = Crazy Spanish chick
Love and Hip Hop ATL= Crazy Spanish Chick
Basket Ball Wives= Crazy Spanish Chick
Love and Hip Hop NYC=Crazy Spanish Chick
Black Ink= Crazy Spanish Chick
Why do all the Spanish Chicks have to be stero typed as CRAZY???? Bad rep for us

Anonymous said...

Im sorry @11:38 thats so funny yet extremely true!!! LOL
However, there are tons of AA women acting a donkey too, yall are NEVER alone!!

Anonymous said...

I can see Erica being a lesbian

Anonymous said...

Erica Mena is the last person that needs to be in a lesbian relationship. If her ass is crazy now imagine her flipping the hell out when her period and her gf's sync up.

Anonymous said...

I hate when the Love and hip hop cast tell their story...theY all do their arms like in the above picture and the tell their story with a question tone in their voice...tHATS THE BEST WAY i CAN DESCRIBE IT..LOL

Anonymous said...

Who want this boot mouth trick? #theend

Anonymous said...

FUNNY...but Erica gonna be makin googobs of cash in a coupl'a years.. she still pretty, young, skinny, and interesting..
Mark my words...no bullshit

Anonymous said...

Did Erica graduate or even attend high school. She talks like an 8th grader texting.

Haterade said...

I am sure this demon sits right at Satan's feet. She is the worst of the worst.

TruthBeTold said...

Geez, look at this tacky ass mess!

Everything about that outfit is TOO MUCH!

Anonymous said...

A Puerto Rican dyke in NYC. What else is new?

zeeedeee said...

Mona scott should be ashamed of herself for exploiting these young women for profit.....that raggedy foreign bitch is making a fortune off these desperate damaged broke young girls. She worse than a man

Anonymous said...

l&hhnyc is some boring ass shit! erica & rich's relationship is so fake. he is a damn fool & she's making him look real pussy whipped. erica just comes off as a low-class trick who will talk to anyone who will listen to her bullshit. why are all the women in love w/joe "creepy ass pedophile" budden? this is all fake too. he makes me sick. he acts like he has this spell over all women. nigga, sit yo ass down & take that stupid toddler you call a gf w/you. conscience is so ugly w/those horse dentures & his mannish "white entitled" weak ass baby mama need to disappear. and poor olivia. she talked so much shit the first 2 seasons & thought she was so much better than somaya, but once again olivia "has been" dumped for a newer model. she doesn't even have any real air time & rich ain't thinking about her ass because his head is stuck so far up erica's ass. please take l&hhnyc off the air.

Anonymous said...

@3:09 PM Yesss! I hate that too! LOL

Post a Comment