Friday, March 01, 2013

Nicki Minaj Denies Plastic Surgery Rumors


In a recent interview Nicki Minaj denies rumors that she had work done on her face...

Nicki tells Extra,
"When people see my makeup they think all types of crazy things that I’m doing to my skin, but it’s makeup. They’ll see contour and they’ll think you had surgery on your nose, no no no, look at RuPaul’s drag race and you’ll see how you can make your nose look any shape you want. I’ve never had surgery on my face, it’s make up people!"
video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

44 comments:

I Do Declare said...

I love Nicki, but one thing I noticed she won't do is deny that she's had work done on her body. Lol she knows we're not stupid. Anyway I think what a person does with their money is their business. When people pay for surgery it's obviously to better themselves in some way...I don't see anything wrong with it.

Anonymous said...

So she also has make-up on her chest too??

Anonymous said...

she lying. The face was worked on as well as her chest and big fake ass.

Anonymous said...

Lyin hoe. So lets run with the makeup excuse here. Why does she feel the need to "contour" her nose???

Anonymous said...

@8:40

EVERYBODY KNOWS THAT WALKING BUBBLE GUM MACHINE IS LYING..FUCKING NASEL VOICED BIG HEAD BITCH!

Anonymous said...

****NASAL****

Anonymous said...

She's awfully white compared to the first pic.... I call bullshit... However she was a pretty girl even without all that makeup and surgery

Anonymous said...

Funny how she specified she had no work done to her face but left the body issue alone. Her nose doesn't look contoured it looks completely different. But if she likes it, i love it. She has to live with it.

Anonymous said...

okayyyyyyyy

Anonymous said...

Whatever! NEXT!

Anonymous said...

She just might be telling the truth...but her part and the wig are off! lol! Fake hair fake eyes, fake boobs, fake butt...(no that's an ass!)why stop with the face! At this point why should she care what we think...her and the "Beyonic" woman are slowly morphing into white women! lol! 8:43...did you not get the memo?...@That big old flat nose is too ethnic for "America!" Lol!

Anonymous said...

She got a full set of fake plastic teeth though

Anonymous said...

I call BS. I worked for a plastic surgeon. She definitely had a rhinoplasty( nose job). So did the witch in the industry BeN0-N0. BeNo-No had her nose done just in time for the superbowl. Bad breath witch. She tried to seduce the entire world ny being nasty while performing. I will never forgive her for Inaguration, superbowl, or destroying young girls.

Bee Gee said...

Yuck.

Anonymous said...

When did this become a Beyonce post though? Damn the hate is real!!! Lmao

Anonymous said...

WHY DID Y'ALL PUT HER ON BLAST W/ THE SIDE BY SIDE PHOTO?????! I clicked on the story & almost spit my coffee out.

Anonymous said...

wtf funk blend that concealer

Nicole Sent from my iPad said...

Honestly, I don't think she had any work on her face, she does look lighter though.

AST said...

Her face is the ONLY thing she hasn't had sliced. People talk about her nose but she's always had a wicked witch looking hook nose. Her dumb ass used to be really pretty. How you gon look busted AFTER money?

Anonymous said...

Anyway I think what a person does with their money is their business. When people pay for surgery it's obviously to better themselves in some way...I don't see anything wrong with it.
------
The problem comes when they pay for it and look worse, then there's something wrong... and it will be discussed.

Anonymous said...

Some of y'all seem like this is the first time you've noticed her skin bleaching. Really? Just now? So I guess Rihanna's skin is still a "rumor" to y'all too. BTW Rihanna was also the one who had her nose done, but nobody talks about it because her nose is still ugly so it doesn't seem obvious. Find any picture from '05 and compare it to '08/'09. Check the B&A's for both of em (I mean REAL ones, not "After" pictures mistakenly used as Befores), they're a total stereotype for black fame lol.

Anonymous said...

she said She had a new look for 2013....Translation: I fucked up with my wig stylist no now I gotta switch gears.

I can't stand this painted whore, but the wild ass wigs were her signature and was a huge part of her look. they were always stilled to her face perfectly even if you did not like the look or color. she needs to grovel and get that person back instead of looking like a plastic lady godiva wanna be with with mis-matched roots.

Anonymous said...

Make-up can change a person face dramatically and yes for those who haven't ever taken a make-up class, make up can change the skin tone ( along with getting facials to even out the skin tone)
Its a common practice to draw a line down the bridge of the nose in a lighter shade to make the nose look more narrow...
SHE DIDN'T DENY PLASTIC SURGERY ON HER BODY...

Anonymous said...

Her skin color is the same- the 1st pic is taken with everyday kodak camera in regular light probably without a flash, and and the 2nd picture is a Hollywood picture taken with lots of FLASH Bulbs so it will make her skin color look diffrently....lighting will do that...

Anonymous said...

she needs to grovel and get that person back


^^^

She needs to fade to black, and take the rest of gaymcm with her. Lying bitch, she must think we're blind and dumb like her stupid ass.

Quiana said...

mmmm I don't know about this one, sure makeup can do a lot of things but bleaching and nose come on now.

Anonymous said...

WHO GIVES A SHIT IF SHE GOT SURGEY TO GET DOLLED UP. I LIKE THE AROUND THE WAY LOOKING CHICK. BUT REAL TALK HER TIME IS ALMOST UP. SHE AND MARIAH FUCKED UP AMERICAN IDOL AND AMERICA IS OVER THEIR PETTY SHIT BITCHES DONT YOU KNOW THAT FAMILIES ARE STARVIN AND LOSING JOBS AND YA RICH BITCHES WANT TO ACT LIKE LIL GIRLS. PEOPLE WATCH THAT SHOW TO ESCAPE REALITY AND BULLSHIT OF NORMAL LIFE.

Anonymous said...

Couldn't care less.

Anonymous said...

WOOF!

Anonymous said...

9:25 u are so wrong... but so right. LOL

Anonymous said...

Nicki must got self-esteem issues because she was already pretty to me. Wow I dont follow rappers so I didnt know all of this but damn she just all fake even her personality. She does to much on Idol. LMAO

zeeedeee said...

Nick is a super trick that like to stick and lick...y'all hear bout her gettin BANNED from that fuck spot for "being too rough with the grls?" That's more distubing than the shit she did to hrr face...makeup...bitch pleeze

Anonymous said...

Id fuck both those Nickis ...

princess ladybug said...

OOH Niki first of all is that lil kim i thought that because that is who you bit off of and also you know that is all sugery because you do look like a barbie but a ratchit one cause you did to much b***h. Second of all why do you have to lie you are so fake and now you are trying to be true as a black woman this is a gift.

Anonymous said...

Cosigning....trinidad trixie tryin to erase her black then lie about it like we cant see! contour my ass bozo u had the gift of being black and beautiful now you just look lost and stupid. The crazy thing is you are fairly intelligent and you surely got a good flow why you let them fools convince you to go pop? Girl bye

Anonymous said...

I dont know why she has to lie about getting work done to her face. I wished I worked in the doctors office and my only job was to take oics of celebrities before and after.Working at home on wewbsites gets boring all day . Now, my second job the real one was to sale but photoshop first, all the pics I had taken to the tabloids. The before nose would look like a bowling bowl after nose MJ's nose. That would be me outside job!!!

Anonymous said...

I HATE LESBIAN WOMEN. I use to not judge them but lately they out of hand. They will hit on you if they find you attractive.

Anonymous said...

I don't see the beauty in this woman. Even in her old picture she looks like any ol' video girl hoodrat strip club mudduck.

Anonymous said...

I don't see the beauty in this woman. Even in her old picture she looks like any ol' video girl hoodrat strip club mudduck.
6:57 AM


^^^ OMG I am laughing my ass way off. Too funny. Acutally Nicki was pretty back then all that extra stuff females do because of insecurity makes them ugly especially weaves and fake lashes

Anonymous said...

Yeah she had something done to her face...its called bleaching cream...with wack ass

Karina Harris said...

bleaching cream don't that stings your skin???

zeeedeee said...

Idk never tried it hope i never will damm sticki u really r tryin HARD to b kim...can u not look at her face and see the result of surgery gone too far...u two should stop fightin and talk bet u stop then

Anonymous said...

Bitch Swerve You Fake As Fuck Get The Fuck Outta Here!!

Anonymous said...

Come on.... we all know that she washed her face with the cake soap! Apparently her body too! No surgery...bullshit! Look at her nose, ass (none before she made it) and chest. I know that light-skinned people can go dark (with the help of the sun) but I never heard of a medium brown skinned person going completely light-skinned! Unless you're vybz kartel- LMAO.....

Post a Comment