Thursday, March 07, 2013

Terrence Howard Drools Over Oprah


Terrence Howard describes in great detail how much he enjoyed making out with Oprah in their up coming film, 'The Butler...'

Terrence explains,
"Oprah and I had such chemistry. To be able to make out with Oprah and to have love scenes with her and those tig ol' bitties. I mean, she's such a lovely and voluptuous woman. She's very, very beautiful and that was wonderful."

57 comments:

Anonymous said...

what a liar!

Anonymous said...

Bet Oprie enjoyed it more. Hell, Danny Glover made her moist. FIRST!!!!!

Anonymous said...

Ooops...SECOND!!!!

Anonymous said...

you need more people to believe you!!The girl is at least 60 years and he is still young!!what kind of chemistry is that?I think he was disgusted and took a good shower...

Anonymous said...

Wow, Oprah is looking real hot and sexy, can't wait to see it...

CaliGemm said...

Lol.. he liked it hey Mikey!

I Do Declare said...

Oprah is my girl. And yes mama looks HELLA sexy and all kinds of steamy in that still photo (no homo). In terms of success and achievements she IS my role model. I don't care what the haters have to say either.

Anonymous said...

Ugh, he's back?

I thought he was washed-up already.

Booooo.

AnRnBThug said...

He drooling over that 2 Billion Dollars. Go head’ Boy, Case Stedman ain’t tap that in DECADES

Wait till He sees Her without makeup….sheesh!!
and that body...yuck

Anonymous said...

Money makes my pussy wet too...

Anonymous said...

Great thinking Terence! In a last ditch effort to repair his image w/ his black female fanbase, he gushes on how great it was to make out with the most powerful but least sexiest Black woman in entertainment. Smart muthafucka!!

Anonymous said...

@12:39PM yesss!!! lolllllll

Anonymous said...

@ RnB you NEVER have anything positive to say about women. Even women who are positive themselves. You insult women's looks on a DAILY yet I've noticed that as long as you've been on this site- NO ONE has seen you. That is no coincidence.

Reds4real2006 said...

I'm Sorry but it just looks GROSS!!!

When i first saw the pic, i honestly taught it was a PORNO preview. She looks like a GHETTO baby Mama and he looks like her young gigolo.

Oprah trying so hard to stay relevant and it makes her look DESPERATE AND TRASHY.

Anonymous said...

...and disrespectful to boot. How the fuck u gonna refer to her breasts as tig ol bitties? I betchu if it was a white chick, say Martha Stewart or some shit, he'd be talking about how sensual she is or her velvet like skin. Baby ass-wipe.

Anonymous said...

Oprah like she ready to suck some dick on that picture!!! She just gotta finish her cigarette first!!! LMAO

Anonymous said...

@1:01PM

Has anybody seen anybody on this site?? I thought we were all just names on a computer. If we showing our face, show me how so I can put my high yellow, sexy ass face next to my anonymous name.

LOL

Anonymous said...

^^Oprah looks like

For 1:16PM post

Anonymous said...

Does anybody remember the Dave Chappelle Show skit on knocking Oprah up for the $$$$$ ??
HILARIOUS !!
Terence "Ike Turner" Howard is just doing a much needed PR move involving the biggest dyke/feminist in hollyweird

Anonymous said...

Terrence Howard who the hell do you think you're foolin Negro? You got paid to make love to Oprah. I don't even think Stedman is attracted to her like that but she represents security in his life. Not saying that because she is chocolate or voluptuous, many beautiful black women are. But I just don't see Oprah as sexy. She felt the need to lose weight because she wasn't comfortable in her own skin. And probably because most of her roles were playing some kind of mammy (Sophia, Color Purple) or a depressed slave (Beloved), or desheveled, browbeaten mama (Brewster Place). I've always said that it's very disheartening to see the most famous, wealthy and influential black woman in American playing such depressing parts. I would love to see her do something that exemplifies her sexality. But I still think Terrence is lying but his lie served its purpose, it got his name on every news show, in every internet movie column and comments on late night talk shows. Smart move Terrence and you did it without being insulting. I'm sure she enjoyed you too "T", I know I would have.

La said...

Real Music ..........



http://www.youtube.com/watch?v=45w4rjKOAkE

Anonymous said...

Terence one persona acting ass. His character in EVERY movie is damn near the same. He doesn't change.

Lol @12:39! Touche!

Anonymous said...

@1:19 Your sexy yellow ass ain't too bright if you don't know how to download a picture onto this site. My eight year old knows how to do that. And furthermore, once you download your picture, you are no longer anynomous. So I guess you're sexy, yellow and dumb as dirt!

La said...

Real Music ........



http://www.youtube.com/watch?v=xva5366Mzm8

Anonymous said...

@1:19 You totally missed the point that was aimed at RNB- NOT you. HE is constantly insulting people but has no photo to prove that he looks any better than the people he insults. There are plenty of regulars on here that have profile pics. If you want to put yours up go ahead. Just don't always comment on someone's looks when no one has the slightest clue what yours are.

1:49 here said...

@1:19 Also, I HAVE seen some people on this site. BeeGee, E-Love, there used to be a few other long time regulars on here who had pics up as well. Rnb- not so much. He's NEVER had a personal pic up and he's been on this site just as long (if not longer than) the other people I just mentioned. He's also been DOWNING the fuck out of every black woman seen and unseen since he's been here. Ask other female posters about him. I know what I'm talking about.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=7jF7vmR535E

La said...

http://www.youtube.com/watch?v=P6BVZxRw8Fs

Anonymous said...

Is that pic photoshopped? Oprah looks weird

Anonymous said...

@1:44PM, amen and amen AGAIN! Everybody knows how to post their name and pic up here. That just goes to show you that 1:19PM is lying about their looks. I'm actually grateful for the anonymity as I sit here commenting with sleep in my eyes, a rag tied around my head and a cigarette dangling from my rusty lips while waiting for my buffalo shrimps to heat up. I'm about to make me a drink too. I look bad and I know it, lol. 1:19PM needs to act like they know it too!

Anonymous said...

Terrence sounds very sexy when describing how he made out with Oprah. I don't know if I believe he enjoyed it, but I sure would like to take a roll in the hay with him.

La said...

http://www.youtube.com/watch?v=NtPDaxHhM6I

Bee Gee said...

Either this nigga has a fetish for human deformities or he has NOT seen Harpo's feet..

TruthBeTold said...

he must have smelt a soft waft of baby wipes scent on Oprah's skin

Anonymous said...

I agree! Nobodies seen what RnB looks like, yet he has the MOST to say on everyone elses looks. I'll never forget the post on Gabby Douglas' hair and the things he said about her and other black women. He went all the way IN on that post.

Anonymous said...

@2:25 wow. I wasn't here for that one and thank God I wasn't. She's just a child. That is sad.

Anonymous said...

oprah pussy probably dry as fuck with her A-sexual ass. anyway its good to see black men stanning over an average looking, overweight, rich brown-skin woman with an AARP card. this goes to show that male gold digger/groupies are finally trying to get some shine. being mr. oprah would be an upgrade for all of them. stedman is a eunuch and oprah needs to get dicked down til her vaginal lubrication comes back.

Anonymous said...

^^ ROTF from all the above. Did anyone mention the baby wipes?

Anonymous said...

@2:07 Make sure u bring extra condoms....and the baby wipes!

Anonymous said...

The only reason he is so into harpo and acting like he so loves black women all of a sudden is because he is trying to get his career going. And he probably thinks that harpo is going to help him...well SHE AIN'T. You ain't her ty[e and she will use you for what you are good for which is nothing for her.

AnRnBThug said...

Ladies Ladies Ladies,
I insult EVERYONE equally. However, I really dislike overweight women cause they tend to be full of excuses of why they can’t lose weight.
Now, I never posted a pic cause I know from past experience that The internet is a highly unstable environment, I don’t want my face posted especially If I may say something that chubby checkers might not like. I see Bee gee & E-Love took their pics down…smart dudes.

Anonymous said...

O_0

Yeah the F**k right said...

@4:07 excuses excuses. You still haven't answered why you're cruel to UNDER weight women like Gabby Douglas who is a CHILD btw and Rihanna and all the others. Face it- you're a misled misogynist woman hater. And E-Love I believe got rode the fuck out for having lips that covered his entire face. Beegee on the other hand is a sexy mother you know what. He only took his pic down because insecure bi**es hated the way he kept it too real and they started copying and pasting his shit- but he was NEVER maliciously insulting like you. They at least tried with 1 pic, you've never even given us that but yet we're supposed to believe that you're JUSTIFIED in the way you insult these women who have done NOTHING to you? Dig a deep hole and bury yourself.

ThatBKChick said...

LMAO@ BEE-GEE and RWS Peeps....I was thinking the same damned thing BEE-GEE....ain't enough money in the world to make a nucca wanna suck dem damned crusty ass toes!!! Talking about a "sixth toe" for real.....literally that's what Terrance's punk ass is!....Check this:
http://fitsnews.wordpress.com/2007/05/16/oprah-has-six-toes/

Anonymous said...

RnB can be a bit much, but he's doing what we all are doing here- expressing our RAW thoughts. Shit, I'll take him, BeeGee and the other REAL posters over that paid troll any day. They make this blog

Anonymous said...

@2:20PM BeeGee. Wtf????!!!!!!!!! I can't breathe, lollllll. "Harpo's feet." Awesome shit.

Quiana said...

I am rolling at the comments here. BeeGee and TruthBeTold- smh lmao!!!

Bee Gee said...

Lmao @ ThatBKChick & 5:27pm - You know that fool is just dancin' for the camera.

As little as T. Howard seems to like sistas, I'm surprised that he didn't demand a stunt double for the intimate scenes with Harpo. C'mon.

Anonymous said...

**still not understanding degrees in the small world... Oprah's hot!

zeeedeee said...

i love him as an actor but as a black man he is on that bullshit...this sudden attraction to a black woman after that dusty yt hoe he married called him a bag full of "niggers" ugh! im calling BULLSHIT...oprah being sexy is in the eye of the beholder its not impossible...power is sexy too yall

Anonymous said...

EWWW and EWWWWWW!

Anonymous said...

@3:21 PM I'm not following the baby wipe comment. Do explain.

Anonymous said...

man, that look on O's face in that pic...I'd tear that ass up too...

The Real Fedup said...

*VOMITS*

No body wants to hear anyone talk about Oprah in that manner. Yuck seriously...... Just no no no Terrence. Love scene or not just the context makes me not feel to good. Too much info and frankly makes me dont want to see this movie.

Anonymous said...

12:59 and 1:33 ain't lying--Terrence sock it to 'em Howard is

Even though I'm sure Oprah is rich enough to afford to keep him in baby wipes for life, I don't believe for a second her big hips, brown skin, and penchant for being in charge turned him on. He likes Beckys he can beat up and choke.

1:54 and 2:25 every regular here knows RnBThug is a huge misogynist and a closet homosexual.
W

Anonymous said...

^^^^^LMBAOOOOOOOO

Anonymous said...

Damn yall! Why can't we let Oprah be great? at looking like she get's sexed up. LOL oh well.
There is somebody for everybody.

@ 2:38pm LOL, I'm going to need for you to step away from your keyboard and repent. LMAO!

@ 1:19pm LOL, true!!!!

Post a Comment