Tuesday, May 07, 2013

Love and Hip Hop Atlanta Episode 3


Last night on Love and Hip Hop Atlanta Karlie Redd hits the studio to record a diss record about K. Michelle and asks Rasheeda to participate...Rasheeda and K. Michelle get into a huge fight at MiMi’s housewarming party...Stevie demands to know where MiMi and his daughter live...Scrappy calls for a sit down between his mother and Erica’s mother that goes horribly horribly wrong...Joseline refuses to give Stevie J a cut of her appearance fees and Karlie Redd tells Joseline that Benzino says hit that...


39 comments:

Anonymous said...

I'm first :) LAHHATL is drama lol Rasheeda is pregnant fighting shame and how is him having three earrings something to pop off over? Benzino and Jose ain't have sex cuz she only want u if ur money long and erica playing into mama Dee hand smh

Anonymous said...

this episode was crazy!!! luv jose that girl is crazy...Stevie aint no real pimp cause he would have got his cut

Anonymous said...

Rasheeda smiling during that "fight" shows how fake it is.

Anonymous said...

I think that this was the best episode yet. I think that it was time for Erika to speak up for herself because her so called man hasn't and wasn't when it came to his mama. Joseline bitched Stevie...I guess she is going to send him back to the strip club with empty pockets. K-Michelle got Rasheeda's old ass, why didn't the prune of the south handle her business when she got there? What a real bitch does is you go in and punch the shit out of the person you don't like, then let security break it up...why stand there and act like you squaring up? Please prune you are whack and so is your bitch for a husband. What is the big deal with Stevie knowing where Mimi lives? Tell him and when he walks up and knocks on your door let your smash buddy open it and let him kick Stevie's ass...what's the big deal?

I Talk Reckless On the Internet said...

I really think Joseline would whoop Stebbies ass.

Natasha said...

Waiting eagerly for the Momma D comments!!

Natasha said...

Waiting eagerly for the Momma D comments!!

Anonymous said...

"I love it when old hoes argue over dumb shit!" --No One Ever

Anonymous said...

Joseline said, "How imma smash a n##### with no neck?" I rolled

Anonymous said...

.... keyshia coleslaw.....

.....im rashidaaaa..i rap like shawty looooow.....

Anonymous said...

@11:58 dead x_X

I Talk Reckless On the Internet said...

While Momma D is calling for a fake guards, Erica is ready to knock her real teeth in.

Anonymous said...

Man lil scrappy left Erica for dead. Yeah dat yo momma but tat you girl to he should not have reacted that way. Yo momma set u and her up stupid azz

Anonymous said...

@11:38. You ain't never lied . . .

@12:28. Momma D sure did set them up. Erica was on fire but smart enough to know there was no coming back from punching Momma D in the eye, so she shoved the shizniez out of Scrap . . .lmao!

Anonymous said...

Congratulations Black American Women! You weave-wearing, silicone-booty-having bitches contribute NOTHING to society but public fights and multiple children by multiple men. This bunch here on Love and Hip Hop Atlanta do nothing but make you bitches the laughing stock of the world. Aren't you tired of being the most shitted on group of women? Oh but wait, you want to petition for Reebok to drop Rick Ross because of the date rape lyric, yet you bitches continue to tune in to the very shows that reduce you tramps to nothing but sex objects, weave queens and "booty call" material. Way to go, coons!

And if ANY of you bitches reply, I'll know that all of my comment applies to your stank ass!

Anonymous said...

1) The fiasco with Scrappy and Erica went WAY left REAL quick; I don't know what set Erica off because one minute they talkin next minute she's screeching at the top of her voice, Scrappy getting his clothes and MaMa D fussin and Mignon tryna keep the peace. To make a long story short, Erica is stupid as hell for playin into MaMa D's hands and giving her what she want cause now she and Scrappy are dun. You have allowed the woman that you dislike to cause strife in your relationship.

2) Joseline need to stop because with all that BS she talk yall see on next weeks episode her and Stevie in bed but yet and still she ain't got time for that, she don't like him....

3)Rasheeda just needs to kick some big rocks!! I lost all respect for her last season when she said she didn't believe K Michelle was the victim of domestic violence. That topic isn't something that you take very lightly and if she felt like K wasn't being honest then she should have kept it to herself instead of telling her out right. That was TACKY!!!!

4) Shay; is going to be like Joe Buddens girl; she's going to sit on the side line waiting for someone elses man and give up the skins when he can't get it from his main girl. Shay just looks ridiculous!!!!

5) K Michelle - needs anger management

And lastly, when Stevie rolled up on Jose(line) at the club who else thought that he rolled up like Ike Turner?? LOL

Anonymous said...

@12:28

Did you just escape from the plantation or does Massa let you use his laptop?

Either way....you can download English 101....JEEEEEZ

Anonymous said...

@11:58 , when K. Michelle started rapping like Rasheeda she sounded just like her. Bwahahaha. Too funny. That's how easy it is to copy her. K. Michelle may look like Keyshia Cole but both of them chicks can sing!

"I'm Rasheeeeda, I rap like shaaaawty lo". DWL

Is anyone else surprised how quickly it took Scrappy to ask back for the "Ringnaaaeee". Yeah they were engaged alright! And where did Erica get money from all of a sudden going from that cockroach apt. last season to be driving a Benz?

Things that make you go hmmmmm.

Erica's loyal to that ring. She hanged on to that ring tight like Gollum. It took her a minute to call her own finance a "broke ass bitch" at one fell swoop. Damn! Erica's hard, Erica's real hard indeed"

- Jamrock

Anonymous said...

@1:01, Lmao. Stevie's a pimp.

- Jamrock

Anonymous said...

looool. Ahh that preview made me laugh. Erica goes in!

Anonymous said...

Have SEVERAL seats @ 12:46!

livelyfelove said...

It's called scripted reality T.V money is how Erica could afford a down payment on a house and car. All that feet rubbing and fighting she did last season paid off! Lol
Hope she still has her day job, cause we all no that's not guaranteed money! No hate here though if I'm putting my bizz out there for the world I want something to show for it!

Anonymous said...

LMFAO! None of you caught the fact that Scrappy had ONE shoe on? LMAO! And did y'all hear him talking about, "Tay dat ring awf, you betta tay day ring awf." LMAO!

Anonymous said...

Did not see Scrappy one shoe.....lol

However did you catch the teaz when they both called each other broke. Two broke ppl shading each other.....lol.

Anonymous said...

K Michelle is OLDER than Rasheeda, like most ugly hood bitches, she mad because Rasheeda is prettier. K Michelle look like a fucking Yeti. She DID lie about being abused so she need to let that shit go.

Rasheeda did nothing wrong, and K Michelle only want to fight bitches when cameras around. Arianes dyke ass started that shit.

Anonymous said...

@12:46

Congratulations for being an ignorant brain washed uncle ruckus mothafucka. Take yo bitch ass to hell.

Anonymous said...

All the bitches that side with K Michelle are ugly and bitter just like her. Keep your head up bitches, even K-mart sell Maybelline.

Anonymous said...

12:46 Shit yo flat ass, tiny hair, big horse teeth, white man ass kissing, unhappy with who you are dusty looking ass down some DAMN where. You watched the show just like all of us did. Are you on the blogs talking shit about jersery shore or the OC Housewives? Bitch please this is for entertainment purposes only and white people already think that they know about us anyway so who gives a flying fuck...bitch have several seats. I'll be watching next week.

Anonymous said...

12:46 came for y'all hoodrat bitches and that's why y'all are replying almost TWO HOURS after, lmfao! Dusty ass hoes.

Anonymous said...

2:30 Unlike you we don't get on this site first thing in the morning and wait all day to respond to comments. How about you sit your DUSTY ASS DOWN...you Sloppy Seconds Getting Bitch!!!

Anonymous said...

@2:30 That no pussy getting faggot didn't go for hood rats. That self hating punk tried to lump all black women together. Black men like that never get pussy and never will thats why they stay mad at black women. Black women graduate college at a higher rate than black men and black men get incarcerated more than ANYBODY. So you and him can have some of these _/ _/ chairs bitches.

Anonymous said...

4:02, Bitch I made the comment posted at 12:46 and I am a Black female. You are dismissed with your faulty ass hoodrat logic. Idiotic bitches like you can not fathom the idea, let alone the act, of a Black woman calling out other Black women for their dysfunctional antics. Homophobic bitches like you are always trying to deem a Black man as a "fag" when he chooses to disagree with you or presents an opinion that opposes yours. Just make sure that the Black man you are fucking is straight.

jackie rayne said...

This episode was off the chain! I'm going to play it back to see Scrappy missing a shoe, but that fool knew he wasn't going no where. Packing up clothes for what? Erica ended up leaving to cool off anways.
Rasheeda and K-Michele and Karlie Redd, y'all all too old to be going back and forth. I expect more from K, ma'am you are a college graduate please act like it!
Jose, Steebie, and Oluremi (Mimi) need to quit playing and just admit they had a fierce ass threesome and Steebie trying to get that old thang back. Jose had me rolling about Benzo no neck ass...

that is all

Anonymous said...

@2:06..."Tay dat ring awf, you betta tay day ring awf.".....LOL you had me rolling!!! Lawd have mercy

Anonymous said...

@4:13 You WISH you were a black female. Maybe next lifetime.

Anonymous said...

What I want to know is, why K Michelle clown Rasheeda about her age? The are the exact same age. K Michelle jealous of Rasheeda looks. Rasheeda doesnt wear weave and even without make up shes cute. K Michelle got a fake ass, fake titties, fake teeth, fake hair and she's still busted, thats why she mad. That man didnt hit her. K Michelle the type of bitch that will stop at nothing to hurt somebody so if that bullshit was true she wouldve pressed charges filed suits AND leaked the proof.


As far as Skriznaee situation go, it looked to me like Mama D was gone apologize but IDK. I died when she called Scrappy a broke bitch, he got mad as hell. I thought him and Mignon squashed their beef?

Somebody need to piss on Mimi with her thirsty ass. That bitch leave Steebie every damn weak, but thats the only way she can get his attention.

Anonymous said...

LMFAO @ K Michelle throwing everything but them hands

Anonymous said...

@12:46 shut the fuck up you idiotic moron. Nobody gives a flying fuck about your weak ass opinion you unemployed parasite.

Instead of eagerly waiting for 2 full fucking hours to have random strangers answer you on a blog why don't you go fucking find a job or something.


Illiterate ratchet philosophing and pontificating on an urban gossip blog and wasting hours hoping to get noticed....smdh


Anonymous said...

AWF !!!! I LUV IT

Post a Comment