Saturday, July 27, 2013

Ciara Party Turns Into a Concert


Party-goers say Ciara's latest album release party turned into a full blown concert...

From Page Six
Ciara celebrated the release of her new album at Finale’s Tuesday.Baby.Tuesday party this week. She performed a new track as well as some older favorites, spies at the bash said. “She was only planning on doing a few songs, but guests started whistling and cheering for more, so she played an extended set that included her anthem ‘Goodies,’ ” added one. The sexy singer then joined her producer boyfriend Future in a VIP area with Epic records execs and DJ Khaled. Her album was released July 9.

28 comments:

Anonymous said...

Oookay! Good for her I guess.

Anonymous said...

nothing to see here, folks..

Anonymous said...

Git 'em CI-CI !!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ummm....!!??

Anonymous said...

When is someone going to tell Ci-Ci the truth, she will never ever never be Aaliyah!!!

CLIT FLEA'S BEY-TRAYAL said...

WHY do we needarelee party for a album that only sold 60K copies? #FLOP

Honey Bun said...

Pps on here claim they hate Beyonce but they won't let anyone into the spotlight, y'all the reason that Clydesdale is still stomping on stages and careers worldwide!

Support the underdogs! Go cici bitch get'em!

Anonymous said...

smdh .......celebrating a flop - this album will never see gold but I guess in their book anything is better than 37K ............ I say time to open a dance studio ... EVEN NECOLE AND GRAPEJUICE DAILY PROMOTION COULDN'T SAVE THIS MESS OF AN ALBUM ...SAD BUT TRUE

Anonymous said...

If I see that tired drop down on one knee commercial again, I'm gonna lose it!!! SMDH!!! Give it a rest already!!!

Anonymous said...

It's prob the only concert this album is going to get...

Anonymous said...

I was going to get the album, because i'm feeling the songs i heard off it so far. But then i heard that one song she did with icki garbaj, and decided not to buy it. In this day and age with so many wack "rappers" artists need to start doing what they did in the 90's. Which is doing a song with and wothout the rapper. These "rappers" are ruining great songs. Loves CiCi, but no to that collaborated mess of a song. And i like the song i just don't like the fact that garbaj is on it. I can't stand that funny looking hoe. Her voice is sooooooooo annoying.

Anonymous said...

@honeybun "y'all the reason that Clydesdale is still stomping on stages and careers worldwide!"--------------------- This---------------!!! Had me dying

Anonymous said...

I want to dedicate a verse to Trey Songz with his fine ass: "My Body is your Party..baby..no body's invited but you baby..I can do it slow now tell me what you want, baby raise your shirt up you should take it off, cause tonight it's going down, tell ya boys its going down (we in the zone now) don't stop...oooohhh!!!!"

Anonymous said...

Bey doesn't perform for free.

Honey Bun said...

@ 6:26 LOL , love to out a smile on your face boo

Anonymous said...

I like C's personality off the stage...but she doesn't have the "it" factor for on stage or in videos....she can not sing at all...she's like Janet...all dance moves...but her dance moves are redundant and played....something about C will always keep her mediocre!A dance studio sounds good in C's future....

Anonymous said...

@honeybun "y'all the reason that Clydesdale is still stomping on stages and careers worldwide!
.............
LOL you called beyonce a big foot horse! LOL

Anonymous said...

body party is a stupid song and the video sucks!

Anonymous said...

I wish her well, but Body Party did absolutely nothing for me. I sat and tried to watch it, but kept hearing crickets. Her sh*t is completely played out. She needs to revamp her entire style, management, and team if she hopes to stay relevant in this business. I just don't see it happening for her.

Anonymous said...

Body Party is popping. I bet if bey or somebody sang that song you'd love it. Why can't people let CiCi be great and stop shading her? She's a good artist. Not every artist has to be a powerhouse singer.
CiCi has something it may not be it, but it damn sure is something. I love her music. You bitches complain that beys hogging the spotlight. Yet knock someone like CiCi down. She makes hits. Her music is fire. I hope she doesn't read these negative ass comments and stop putting out albums. Ugh!

Its like if your not a bey type artist, then you must sit yo ass down and find something else to do career-wise. Keep doing you CiCi...

Anonymous said...

LOL @ HoneyBun "y'all the reason that Clydesdale is still stomping on stages and careers worldwide!"

Anonymous said...

Honey Bun said...
Pps on here claim they hate Beyonce but they won't let anyone into the spotlight, y'all the reason that Clydesdale is still stomping on stages and careers worldwide!

Support the underdogs! Go cici bitch get'em!
_______________________________________________

Because they really love their King Bey. It's always more so called haters in threads about her than so called Stans. And the so called haters no a play by play of her life; smdh!! People don't want to see other artist like Ci-Ci shine.

Anonymous said...

C is just boring...she's a pretty woman, but no matter how high her heels she comes across butch like Aleshia keys...I guess I am saying Beyonce is the best...women are gonna have to come harder to compete..Rihanna is no competition for B either....Ri is Ciara's comp....

Anonymous said...

There is no competition for Beyonce....and I am a hater! Hows that one for ya? lol

Anonymous said...

Don't care about the naysayers, I'm actually really pleased with CiCi's album (even if I am one of the two people who bought it). Wish I could've been there.

GO GIRL!

Anonymous said...

LOL ^^^ beyonce competition is ALL orginal artist she blantantly stolen from. All the songwriters she strong armed her name on. Take away those factors, the blonde wig and dynomite lypsynic(ing) skills - tell me what that is!?

Beyonces competiton #ding


U must be an undercover stan lol

Anonymous said...

@7:44 me from6:28 We just need new talent...new stars...someone that is better than Beyonce...is all I'm saying...

Anonymous said...

I just want to say Honey Buns is right! You can't have it both ways. U hate Bey, but u clown her competition too...

Post a Comment