Monday, July 01, 2013

Foxy Brown Falls Off Stage


Rapper Foxy Brown tried to debut her long awaited new single Bandz Up over the weekend but all anyone can talk about is how she fell down on stage during her set...

51 comments:

Anonymous said...

Its okay Foxy just get right back up and keep it moving. Brooklyn Loves You!!!

Anonymous said...

The most surprising part of this story is that she has a new single and tried to debut it.

Anonymous said...

that leopard catsuit is NOT hot. that is all

Anonymous said...

I like Foxy but DAMN what is she wearing?? And that Tri-colored weave with the bottom dyed is lookin scraggly and crazy.

Anonymous said...

Them Hi heeled drag queen shoes are NOT for everybody!!! Know someone who slipped and fell and knocked out their two front teefs rocking those. . .

Anonymous said...

She didn't hear them say watch your step...

Anonymous said...

Foxy needs to go back to square 1 and START COMPLETELY FROM SCRATCH.

She used to be gorgeous back in the day...what happened? She needs to get that body together and stay off that narcotic, and then get her a bangin beautician to have her hair laid. I can see her with a Nicki Minaj wig and a fly outfit, but that size 16 catsuit is not that bizness.

Anonymous said...

It's on thing to put on some weight it's another thing to be dressed like you didn't. What exactly did she think that belt was hiding? Her snacks...

Anonymous said...

Why she ain't keep singin'?

Anonymous said...

She let herself go. Catsuit look like she bought that shit from a 10 dollar or less store.

Anonymous said...

I heart me some foxy- but truth be told she fell off the stage A LONG TIME AGO....

Anonymous said...

The loud mouth babe is history and has been for a long time. ijs

Delited said...

She can not catch a break, can she? LMAO. LMAO harder off those 3 belts she got on to cover that gut up. *Chuckles*

Anonymous said...

LMAO!!

Anonymous said...

I thought for sure she would have lost the weight (again) for her debut. She seems to be on that Janet/Mariah yo-yo diet that depends on where she is at in her career.

Anonymous said...

If she adds a slab of ribs on to that for the 4th it will all be over for the girl!

Anonymous said...

All she needs to do is lose some weight and she can be a #1 artist again..those belts wasn't hiding none of that gut! Foxy who told you that??

Anonymous said...

@9:08 she didn't fall..she saw a BBQ rib on the ground and nose dived for it!

She was honnngry! (intentional spelling)

Anonymous said...

She didn't fall..those belts were squeezing her mid-section so tight it cut off her circulation and she collapsed

Anonymous said...

Omg bloated and washed up poor thang. She looks fucked up

Anonymous said...

lolol @ these comments

BLUEBUNNY said...

The stage floor couldn't hold the weight.

Bee Gee said...

Titties everywhere..

Anonymous said...

Lmmfao @ 8:02

Magick said...

damn, I was a fan back in the day but some of these folks just DO NOT know when to let that shit go! Like the great philosopher Biggie once said, "Niggas wanna see some sexiness", not no damn "get yo mufuckin hands up" and flab showing everywhere.

Stop that shit Foxy....

ShaSha World said...

Lmaooooooo @ 8:00am..........

Anonymous said...

Foxy keeps her pocketbook with her so she can eat those ham & cheese biscuit sandwiches in there between songs. She loves to eat those ham & cheese biscuit sandwiches (with lots of butter) everyday.

Anonymous said...

I am not sure who tells these women that wearing tight ass shit when you stomach is bigger then your ass it ok! Better yet what mirrors are they using when the finish dressing that says you look great? They make shirts that hide or cover it up, when you try to squeeze a "DD" cup in a "C" cup you look nasty with all this shit gushing out of the sides and rolls of back fat!

Anonymous said...

Amazing the effect of those belts, you should have seem that GUT before she put them on.

Divaish said...

What in the bumbaclot, dirty reggae hall dancing, jerk chicken on the side of the road cooking hell was that??

MsPink Kitty said...

"What exactly did she think that belt was hiding? Her snacks..."

D.E.A.D.

Lil Kim suffers from the same problem. These women got older and got sloppy. Hitting the gym isn't a bad thing. Your body and your voice (well lyrical skills) are your product. Protect it. You get better sponsors when you are in shape. You make more money when you look fit and appear to be healthier. You can only get away with being BIG, if you started out big.

The fall from grace is a bitch. No pun intended Foxy.

Anonymous said...

At 12:10 i agree with you but even the big ones lose weight to get the bigger opportunities i.e jordan sparks, jennifer hudson

Anonymous said...

that hair..belt..catsuit..smh

Anonymous said...

Being Big just aint healthy. With a little effort, anybody can lose weight. If I could do it, anybody can do it. It takes more paying attention to what and when you eat than anything else. Take two starchy items out of your diet (to start), eat more veggies and fruits and see a weight loss. Try it and surprise yourself.

Anonymous said...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Wait..wait....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Okay...see....I can't haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

First she's BLOATED...those belts weren't hiding the gut...then the trick falls....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


She need to revamp and then try to come back.

Anonymous said...

Poor thing. I'm laughing at these comments but hey, I can't knock her for trying! She's still a pretty girl and always had a tight flow.

Anonymous said...

@Diva 12:07 You's a fool for that!!!

Anonymous said...

@8:02.. RAOTF!!!!! YOU WIN BY A KNOCKOUT!!!! TOOOOO FUNNY!!!!!

& Yeah.. what EXACTLY did she think she was hiding, LOLOLOL!!!!

Roller G said...

deaf people's equilibrium be all fucked up

I Talk Reckless On the Internet said...

Got dammit, Foxy get your shit together.

Foxy = done
Lil Kim = done
L Boogie = done done and done
Remy Ma = who?

Who's left, Eve?
She still looks good, quick somebody write her something so she can end this Nicki WhatsHerFace era.

Anonymous said...

^^^^ I guess you haven't heard Eve's latest?

HCS said...

Jail has been good to her. Still see it looks like she lettin' "Cousin Ray Ray" glue in her tracks. She holds the cup of water as he dips the brush to grease and gel down her edges. She always makes sure he doesn't forget the baby hair.

Swirlin' Lover

Anonymous said...

I love fox, but she need to lose some weight, lose that floor length weave, and abandon that jersey shore attire. She looked nutz even before she fell. I still love her tho!

Anonymous said...

LOL!

Anonymous said...

When you don't STFD the universe will make you STFD. Take the hint, Foxy.

Anonymous said...

We know her ears are fucked up. Now her sight is gone bad.

Anonymous said...

I'm glad that Man refused to hold her pocketbook, that have been some homo shyt
We still got love for Foxy though

Anonymous said...

I thought Weebles wobble and don't fall down.

Anonymous said...

Divaish
That was Mr. Marcus. Are you still waiting for dirty dick Marcus to get out of jail???? I bet you're marking your calendar until you boo comes home.

Divaish said...

7:48
Bitch shut yo dumb corny stalking synthetic weave raggedy mouth ass up....are u still waiting to suck my dick from the back u scoliosis having ho?

Anonymous said...

Diviashit 11:18am
Stop whining and crying like the little bitch that you are. I wouldn't suck your syphiis dick with your mammy's toothless mouth. You talk shit about people all day on RWS but your flaming stinking faggot ass can't take it. Fuck you with your STD ridden ass.

Post a Comment