Wednesday, July 31, 2013

Russell Simmons Launches New Record Label


Def Jam founder Russell Simmons is getting back in the music game...

Russell Simmons and Universal Music Group announced the launch of their new record label All Def Music.

All Def plans to discover, nurture and promote talent found on Youtube.

All Def music signed their first management deal with rapper Asher Roth.

27 comments:

Tippie Toes said...

Interesting maybe will get that good OLD sound back!

Anonymous said...

Not interested. Not gonna spend my money on black men who refuse to keep the money in the black community. As soon as these fools get rich, they run and give the money to ever other people except black. They go get a white, asian, hispanic woman and that money goes into their community. Hell with black women. Fuck you too sell out black man.

Anonymous said...

His first wrong move was signing Asher Roth smh anyways go head Rush hip hop could use you....

Anonymous said...

youtube talent is raw! i really don't want to see these people get signed just to be transformed into someone they are not

Magick said...

hmmm...after years of being out of the game, this will be interesting to see what talent he can find.


Good luck with that

Anonymous said...

I'm with you 3:26, I don't give my money to coons, i'd rather chuck it down the sewer instead. He cares nothing for the average black American yet has designated himself as some self-appointed spokesman on black issues pretending to be 'one of us' when he deliberately insulates himself from black people except when its time to make $$$ and targets his downmarket goods at us, so we can line his pockets and inflate his sense of importance even more.

Anonymous said...

I think its time for Uncle Russ to take that Joe Paterno uniform off

Anonymous said...

exactly 3:26 -- Not only that but they do deals with white corporations exploiting blacks like that damn rush and baby phat card....Damn shame...don't you have enough money? all money ain't good money

Anonymous said...

SMH @ this bisexual, craddle robbing, yoga butt bandit sambo. I will NOT support ANYTHING Rastus does.

Bee Gee said...

Brothas, guard ya wallets. Uncle Hussle is back!

Anonymous said...

Brothas, guard ya nuts. Queen Bee Gee is back on the warpath for something to hum on!

Anonymous said...

excellent commentaries 3:26 and 4:09

Tippie Toes said...

LHM SMH!

Anonymous said...

nobody got no money buy no music. people need jobs, man.

Anonymous said...

Lmao! !!

Delited said...

I foresee this flopping. Maybe I'm wrong, but it seems as if the music industry is no longer his forte. Hell, I don't even think clothes is anymore. Does he still have Phat Farm? LOL Ain't nobody wearing that shit.

Anonymous said...

Tax shelter apparently. No one's interested. Who will he sign; Diggy and Jo-Jo? He's not one that irks me. Fraud Run does. MF's follow this fool on twitter like he really be dropping jewels of wisdom. Nigga pleaase. You aint said shit Ms. Cleo aint told me before she went to jail.

Anonymous said...

Still LMAO at whoever called Russell a lispy burn victim. Perfect description!

Anonymous said...

for tax write off

Anonymous said...

It must be nice to have a lot of money. Makes it easier to conquer your wants, needs and dreams.

Anonymous said...

FUCK THAT OLD LISP HAVING AGRYLE SWEATER WEARING BALD HEADED FAGGIE. RUSS CAN EAT A DICK

Anonymous said...

you can pay for those albums with your RUSH card

Anonymous said...

OldManRiverRuss need to stop... His whole family is too corny.

Anonymous said...

Great points:

downmarket goods
not keeping the money in the community
exploiting his people
not signing a BLACK artist first

etc.

when has Russ been about us?

Anonymous said...

5:08pm
YOU have me LMAO!!! Stop it I can't take it.

Anonymous said...

Anonymous said...
youtube talent is raw! i really don't want to see these people get signed just to be transformed into someone they are not
3:46 PM
===============================
great point. this is why the music industry sucks today.

Camarro said...

entertainment
Moses is a good to partner with. We'd to convert way too many things about any arrange within the records together with the way in which details were definitely attending fit into put. She couldn’t have already been more relaxing together with saved earning shifts before all the things was initially wonderful. Some of our friends and family danced your tails out together with have the best time. All the things people wished for after which you can certain. ”

Post a Comment