Thursday, July 18, 2013

Will and Jada Fighting Over Willow's New Image?


Last week 12-year-old Willow Smith raised a few eyebrows after she released a video called 'Summer Fling' about dating without commitment [click here if you missed that].

Insiders say Will and Jada are at odds over Willow's new sexed up image...

Sources tell The National Enquirer
“Will Smith and Jada Pinkett Smith are at war over their 12-year-old daughter Willow’s sexed-up video for her new song, “Summer Fling.”
“Jada gave the project the green light — and now dad is furious! He’s fit to be tied and almost had a heart attack the first time he saw the video.”
 “Will lashed out at Jada, saying, ‘How could you let my little baby do this?’”

56 comments:

Anonymous said...

She looks like an alien in that wig.

Honey Bun said...

she looks a fucking mess, gross

Shay said...

Shut the Hell Up Will!!! You in on that shit too!!! Lying ass.


Hell it's more-so coming from your end, because YOU are the popular one in that family, so YOU had to pay the piper for all those summer blockbusters you made. YOU sold your daughters soul.


PS: The little girl look like an alien. Her facial appearance just looks so strange to me. And that blonde crap on her head aint helping either.(Shrugs)

Anonymous said...

I don't believe it. That newspaper is crappy!

Anonymous said...

I know the movie you're talking about. The people were green and had tails. Uhh, uhh. Damn i forgot.

Anonymous said...

Willow is a tween, giver her time she'll grow into her looks, than everybody will be saying how beautiful she is.

Anonymous said...

I just want to snatch that wig off that girls head and smack the hell out of Will and Jada with it.

Bee Gee said...

Does the church of scientology have a social services division or a mental health division for Will's husband?

AnRnBThug said...

Damn, if this girl don’t look EXACTLY like a Gelfling

Bee Gee said...

Haaha

Anonymous said...

She looks like a mythical goat-man

Anonymous said...

Sexed up image? Really?? Nevermind that she is going thru that awkward purberty phase - that wig alone is anything but sexy on her.

Anonymous said...

Willow need to go live with her Auntie and Uncle in Belair!!

Tai said...

Its sad really. If in fact this report is true, its obvious to see that Jada is living vicariously through her daughter.
Her image, the weave, the lyrics of the song is wrong.#nomorewords

Anonymous said...

can't.stop.laughing.

Anonymous said...

Jada never wore blond wigs.

Anonymous said...

LMAO! yo she do look like an alien! I was gunna say Will in drag, but alien is spot on! @9:31

Anonymous said...

No words for this..but they said the real reason they almost got a divorce was over the kids careers. Willow is like 60 lbs and a skeleton...I don't want to see this creature being anything except a little girl in school..definitely not 12 in a blonde wig. At this point though everything they are doing in her career is intentional, there are no mistakes at this level of fame.

Anonymous said...

Will needs an old school Philly beatdown and Jada needs a straight from the hood Baltimore ass whopping for this and countless other messes.

Bee Gee said...

Will needs a manhood transplant, because it's obvious that his isn't working properly. From the time Willow dropped the hair song and became famous, she stinks of her mother's thirst. My Wiz told me that Jada penned an open letter to her children that made a lot of sense, but she believes Jada just talks and writes to serve herself. Why pen an open letter to your kids when the muthafuggas are within an arm's reach of you? It's always been Jada, fam. The roles her wife's superstar status got her, the punk-rock-garbage music band, the whack ass wannabe Grey's Anatomy/ER knock-off show where she literally fucked J Lo's little husband, her children's careers and attention-whoring.....It's always been Jada. The term "doing too much" can't even begin to describe homegirl's behavior since she wifed Will..yuck

Anonymous said...

@10:38
Damn. I do hope his ass his losing sleep over this shit and that he feels scared and unsafe. Justice will be served in or out of the court system.

On topic - Will and Jada must have an exorbitant amount of money to spend on this little girl's whimsical decisions to be in show business. Didn't she say she wanted out of the business just a few months ago? Production costs for music videos and studio time cost a pretty penny. That lets you know these folks have money to burn. Instead of putting her on tv to face a very critical and unforgiving public, they should have this girl in school learning the craft of singing, dancing and acting if this is really the route she wants to take. They are feeding this child to the wolves.

Anonymous said...

Damn, if this girl don’t look EXACTLY like a Gelfling - 9:45 AM
____

yes, lol, all she needs now is wings...

Anonymous said...

she is really too young for this nonsense.

smh at will's supposed outrage. feigned outrage is more like it.

Anonymous said...

Willow looks like one of them aliens from that movie Avatar minus the blue skin.

Anonymous said...

too much freedom in childhood makes for fucked up adults. they know no boundaries, feel entitled, refuse to compromise and don't have respect. she's screwed up. next up is rehab before 18.

Anonymous said...

That poor girl, she's an idiot and she looks like a boy. Will and Jada can do what they want with their kids. There children are filthy RICH and they will never have to work for anyone. What I can't stand is how broke ass and middle class people try and imitate that parenting style. Rich doesnt make it right, but there kids don't have to go to school or work a 9 to 5. I say this to say, worry about your OWN kids.

Anonymous said...

"Sexed UP"??

Willow looks dirty, crackhead-ish, retarded.....not sexed up. Media need to stop instigating things that are far from true, that girl does not look attractive in any way, not even as an attractive kid. She looks terrible. Will and Jada fighting over the dead wrong issue.

Tippie Toes said...

Ewwww at Will and Jada....

Anonymous said...

This is an ugly and disgusting look for a young girl!

Black folks worship Will and Jada because they are black, famous and rich, without stopping to think if they actually know any more than the rest of us. Because I know PLENTY of regular black families who wont allow their daughter to carry on like this, and produce fine young respectable daughters

Anonymous said...

this just goes to show that this "model family" is not that close, and probably dont even live together most of the time. Because Will shoulda known what was going on at all times.

Tippie Toes said...

Don't what black folks you are talking about I'm black and I don't give a crap about them!

Anonymous said...

For years I said yeah a Black family together.
But now I see a fragmented family held together with expensive tape and glue.Will and Jada come get your messed-up daughter the older sexed up scenario is inappropriate. Yes I think experimentation with looks and styles is expected at this age, however; she looks disturbing. Jesus will save you Xenu condemn you.

Anonymous said...

Will n jada has blacks folks fooled 'oh they black love' ' oooh I hope to meet a man like will' fuck them they are demonic devil worshiping scum n their kids make me sick but again it's not they fault it's that fuckin will faggot ass and jada bulldykin ass a SHAME!

Anonymous said...

She looks like a boy with a wig on.

My hair is layed like said...

Willow 's REESHAWN ass needs an Intervention.Is this a JOKE?? Why is she in drag. Looking as masculine as her mammy. CHILE!!! I really want to go in and let have....However, she's 12....But baby! She got that ol gurl interrupted wig on! lol

Anonymous said...

Willow looks transgendered in that photo....like a skinny boy in a fucked up wig.

This is really terrible.

Anonymous said...

This story sounds like bullshit. The Smith kids have been out of control and doing what they damn well please for some time now and all of a sudden Will is having a heart attack? Yea, right!

WTF! said...

They need to stop it with these false stories! Will and Jada ain't fighting over shit. Both of em green lighted this hot ass mess and anything else their spoiled kids want to do. They always got an excuse when their decisions are criticized. Sounds just like that fake story Will put out about Willow leaving the industry to be a kid and he supports her. Then she pops up with a grown folks video talkin about a summer fling @ 12 yrs old. I'm done believing anything this weird damn dysfunctional family says and so should everybody else.

Anonymous said...

They gave her too much freedom at too young of age..they want the entertainment god to shine on their kids..they are spoiled little divas,yep even the boy.the older they get the more complicated it will get with willful kids..

Anonymous said...

WTF! said...

They need to stop it with these false stories! Will and Jada ain't fighting over shit. Both of em green lighted this hot ass mess and anything else their spoiled kids want to do. They always got an excuse when their decisions are criticized. Sounds just like that fake story Will put out about Willow leaving the industry to be a kid and he supports her. Then she pops up with a grown folks video talkin about a summer fling @ 12 yrs old. I'm done believing anything this weird damn dysfunctional family says and so should everybody else.
2:58 PM
---------------------------
Well said. They are FAKE. Worse than that they sold their poor innocent children into the industry and have failed in administering any type of firm parenting.

Anonymous said...

@4:05 Dumb ass, it is illegal to post that shit and snitch could be sued or have the police knocking on her/his door asking for the IP address of whomever posted that shit.

You Dummy.



Anonymous said...

Welp! 4:05 has been deleted.

Tippie Toes said...

Oh hell what was posted by 4:05 #NOSEY

Anonymous said...

Snitch is deleting comments like a muthaf*cka in here! Fuck you snitch! 4:05 said that Snitch deleted a comment @ 10:38 that posted George Zimmerman's social security number and date of birth.

Anonymous said...

Fuck you too 5:19 BITCH!!

I Talk Reckless On the Internet said...

Sexed Up? Ooookkkaayyyy :-{

Anonymous said...

Snitch deleted George Zimmerman's SSN and DOB that was posted earlier today.

Tippie Toes said...

Oh well yeah I saw that and it was stupid as fuk to do so what the hell do I want a murderers credentials for - the hell am I gonna do with it get myself in trouble over a ZERO!

Delited said...

@ Bee Gee

This is so true, all of what you said. I've always thought Jada was fucking Marc Anthony, which played some role, probably not the major, in his divorce with J-Lo. I think Jada's sick, and Will is under her spell. She knows everything, everything about him, and that alone, is all the weapon she'll ever need.

Anonymous said...

5:52 Yes it's tarted up look at the scenario
Parents of 12 year olds, is this okay and does it make you squirm. What's with the older teens eh?
End Days things that were previously wrong now alright. Little by little erode away.....
Okayyyyy Then

Bee Gee said...

@Delited - You're right, ma. When they do interviews together, Willard looks like he's in a trance while Jada speaks, lol. Something happened to her and she'll probably be an old old man before she snaps out of it.

Aye I betchu that when they have a disagreement in the house, Will is like "Jada can we talk about this now?" And her ass is like "Nope, I'm gonna write a facebook post about it - you can respond to it there.." "Well, alright. I'm picking up Dwayne for lunch - I'll check for your post later..muah"

Anonymous said...

I wish someone would sit Jada down and inform her that you can't in one breath tell the world to leave your kids alone because they're kids but then try to present your 12 year old daughter to the world in adult scenarios. You can't have it both ways.

Anonymous said...

Growing up too fast and acting grown at 12 years old isn't cool at all. there's a season for everything. Right now, this girl's season is pre-teen. She should be going to the mall with her friends, riding bikes, and looking forward to her 7th & 8th grade dance.

Anonymous said...

Her father's face did not translate nicely onto Willow. She is one homely girl! And with all the money the Smiths have, why did Willow plop this cheap, Halloween costume wig on her head??

zeeedeee said...

i dont understand that photo......who is that in it with her?...i never understood her parents...and i will never understand that wig...even with her parents "new age" position on parentin this child looks bizarre...furthermore jada and wll are ALWAYS suited and booted....that dont sit well with me

Anonymous said...

If everyone in the video look twelve years old like her then this video would look like kids just having fun. Unfortunately that's not what it looks like. These kids will lash out and rebel against there parents watch and see. To much liberty without discipline leads to rebellion.

Post a Comment