Thursday, August 22, 2013

Tiny Sending T.I. a Message?


If sub-tweets are anything to go by, T.I. might want to check and see if everything is good at home...


47 comments:

Anonymous said...

R IN NYC SAYS:

woulda, coulda, shoulda......but seriously she knows what type of dude she married.

Anonymous said...

she is just agreeing with the way women feel at times. get real.

Anonymous said...

^^^^^EXACTLY!!

Anonymous said...

I wish I could high five the chick that wrote this. Men just don't get it.

Akili Shakur said...

Pretty much @1127.

MR. C said...

Sounds like she was just agreeing to me! Say what ya want about this Lady's looks, but Tip is no fool..he knows he's got a good woman. She's been there from his humble beginnings! Please believe some of her Xscape and "No Scrubs" coins benefitted him!

Anonymous said...

What about when Your WIFE is so FUGLY you feel like you need a break, a reward, blindfold, plasticsurgery, paperbag, etc....
She better shut her afflicted asz up and get in line with the program

Anonymous said...

@11:39
Exactly, I agree.
She got what she paid for better or worse

Tippie Toes said...

Tiny is ugly to me and I agree with the entire instagram message - very well said!

Tippie Toes said...

OMG I meant to say Tiny isn't ugly to me - damn

Tippie Toes said...

OMG I meant to say Tiny isn't ugly to me - damn

Anonymous said...

Isn't this the chick who was strippers home to TI and having threesomes. He needs to hang on to her.

Anonymous said...

When a woman is TRIPPING ,she's a drama queen. BEWARE.

Anonymous said...

When a woman is MAD, she intentionally pushing your buttons to see how far she can go.

Anonymous said...

When a woman is ASKING QUESTIONS, she already knows the answer . She just wanna hear what you gonna say.

Anonymous said...

When she quiet and letting things slide,prepare yourself because she's setting you up. Ensure you have a couple hundred dollars on ya, every set of clothes and the number of a good friend.

Anonymous said...

@ Tippie Toes said...
OMG I meant to say Tiny isn't ugly to me - damn
11:59 AM


___________________

The truth wins yet again. You're over here trying to be PC and your hands typed what you were thinking. The bitch is ugly. Stop the bullshit. You feel she is ugly, why they hell you need to front? Nobody knows wTF you are so what's the problem. Hate liars. Your ass always on here preaching but you are a damn liar.

Dirtydianna said...

Did T.I. Get his his blasian manager pregnant back in april

Anonymous said...

And when she's doing all of the above . Please remember , you lost a burden but gained your PEACE OF MIND.

Anonymous said...

I'm a 27 year old Black woman and I do not agree with anything written in that ghetto Instagram post. To me, women are always trying to be over the top when it comes to relationships. There's no need for me to be an overly dramatic, snooping, insecure investigator. If you have to do all of that, why are you even in a relationship? Females take the whole "emotional" shit too far.

Anonymous said...

See seems like she is down for him I would hope that he wouldn't be foolish enough to mess that up. But being a man he probably has and will.

Anonymous said...

She may look like a Dr. Seuss character, but I LOVE them as a couple!!!! Ladies, take notes on how to treat your dude. What she lacks in looks (face, lumpy fake ass, and lil peg legs)She makes it up by being a text book ride or die!!! I hope this story is a reach...

Tippie Toes said...

The truth wins yet again. You're over here trying to be PC and your hands typed what you were thinking. The bitch is ugly. Stop the bullshit. You feel she is ugly, why they hell you need to front? Nobody knows wTF you are so what's the problem. Hate liars. Your ass always on here preaching but you are a damn liar.
_____________________
Coocoo for Cocoa Puffs! ^^^^

I must have really hurt you in your world you stay off my tail feathers here's some good advice - Build a bridge and JUMP OFF OF IT!

Tippie Toes said...

on my tailfeathers ooops another typo!

WEIRD AZZ BITCHES MAN

Anonymous said...

@Tippie Toes

Shut your holier than thou lying ass up. You said what you meant now you want to call someone coocoo. No bitch, you are a liar. Ain't nobody here for you. Tip Toe your ass straight to hell.

Anonymous said...

Fungus Feet always thinkings that fake ass cheery demeanor has folks fooled, lol.

Bitch is as fake as Beyonce's hair.

BTW, Tiny looks like Ms. Piggy. She is fugly as hell and that plastic surgery she got on her lips made her more hideous. Her butt implants look RIDICULOUS on them bird legs. Her torso is way too short and that nose...OMG...that snout just looks unnatural.

Anonymous said...

People (mainly Black) are always equating TI and Tiny to some infamous, beloved "ride or die" couple. First of all, what dos that even mean? Why can't a couple be about "love and live" instead of "ride or die?" Black folks are always equating themselves with Bonnie and Clyde, not knowing the historical and very infamous premises that B and C hold. It's like we're drawn to violence and equate struggling with love.

Anonymous said...

12:30at 27 you still trying to figure out what love is the only real love you know is between you and your parents so stop friend like you know what love is all about matter fact are you married or do you have a boyfriend that should be enough for me

Anonymous said...

@12:51 Then comment on People magazine then!! Their life is about love ect. But it's very real that they lived(and kinda still do)an urban love story. Check their history.

Anonymous said...

12:53, I've got everything figured out. I'm married and I've never had to snoop or be a ride or die for my husband. We're normal. Worry about yourself please.

Anonymous said...

@12:19&12:22- co-sign. dudes really think you stupid. It's called a woman's intuition.

Tippie Toes said...

LOL at the level of immaturity - the lack of logic or rationality and distinct absence of sensibility...

Anonymous said...

I agree with EVERYTHING Tiny said. I see no lies whatsoever.

Honey Bee said...

yeah Tiny expect for one thing , you ain't no good woman! Geez

Anonymous said...

12:30 you are naive and most women are watchful because men cheat. You better believe your husband may not cheat but he looks at other women because there is always someone prettier and then rather married or just dating the same meat gets old. Im just saying.

MsPink Kitty said...

Tiny is agreeing alright. If T.I. treated her right.... no one would give this post a second thought.

Their own child put T.I. on blast on their reality show. When T.I. asked Major...

T.I.: "How do you treat a girl that you like"
Major: "Mean and nasty, like how you treat mommy!"

Priceless!

Anonymous said...

I feel like she was just relating to the post like most women can, simple enough.

Anonymous said...

LMAO @ 12:19 & 12:22. Very true.

But seriously, no man is beyond reproach and if you think your husband is, please know that greater men have succumbed to infidelity. there is nothing wrong with asking questions and keeping a watchful eye; however, when doing those things becomes the only way you can ensure your man isn't cheating, you may need to reassess your relationship.

Anonymous said...

Comments 12:35 to 12:42 had me in tears. LMAO!!!

I don't get why so many women are so mean to Tiny. She's such a sweetie. I ♥ Tiny and TI as a couple. They're one of my fave celeb black couples. I agree with what Tiny posted, and see nothing wrong with it. TI knows he has a good woman in Tiny. She's very loyal to him. And he spoils her rotten, and will take up for her in a heartbeat.
Can't nobody come for Tiny without TI having her back, and cussing somebody out over it. Unlike (i hate to mention her) Bey, who people can drag, kick and take shots at all day long, and her ugly ass husband never comes to her defense. I see no love betwteen those two, just two friends in a business relatonship. TI and Tiny's relationship appears to be much more authentic.

Anonymous said...

@ 1:46 Women aren't mean to Tiny. I don't hear anyone saying anything adverse about her personality. It's just her face is so hard to take in all at once.

Anonymous said...

I agree w/12:30. When a man loves u he feels u. You aint gotta get on the net trying to make 'deep' statements like Jada. Anyone who uses reality tv as a measuring stick for love is an idiot. When your shit is real aint no cameras needed. Yall might learn one day........

Anonymous said...

@ 12:42

Beyonce's hair is.not.fake!!!!!!!!!!!!!

Hatin' heffas

Anonymous said...

@12:51 no we don't. That's you're dumbs ass interpretation. Don't comment unless you understand the language.

Anonymous said...

Beyonce hair is fake! Lying bitch! She's so ashamed and self conscientious of her real short hair, she's a slave to the wigs and weaves!

Anonymous said...

@1:04pm
You sound like a know it all. You're only 27 YEARS OLD. Go have a seat next to your husband. Girl you are still wet behind the ears. Trying to give advice to grown folks you have me dying laughing. STOP IT!!!!

Anonymous said...

Fungus Feet
Is an attention WHORE. All she does is run her fucking stinking ass mouth. "OMG"

Anonymous said...

@12:51

The only Black people that admire and look up to "Tiny & TI" as a ride or die couple are hoodrats and scallywags themselves. Just like Black people who admire and look up to Camel and Beyover as a black couple are stupid, hood, or immature.

Tiny and TI are a dusty ugly couple with some little hoodrat kids.

Post a Comment