Monday, September 30, 2013

Keyshia Cole Hooking Up With Young Jeezy?


Back in 2008 Keyshia Cole famously asked her one true love, Young Jeezy, to marry her but he said no [click here if you missed that].

Is Keyshia trying to get that old thing back..?

Sources tell Mouth to Ears that Keyshia was spotted at Young Jeeezy's birthday party in Atlanta over the weekend and she was NOT with her husband Daniel 'Booby' Gibson and she was NOT wearing her wedding ring.

41 comments:

Bee Gee said...

Rat..

ShaSha World said...

Hmmmmmmmm yuuu Dnt say...???? Lol

ShaSha World said...

Hmmmmmmmm yuuu Dnt say...???? Lol

Tippie Toes said...

Oh!

Anonymous said...

So what. Ya'll just being sloppy spreading bullshit.

Anonymous said...

I don't know why she was there Jeezy ain't trying to be in a long term relationship with her, now don't get me wrong he would hit it but that's it. He let it be known that he ain't trying to be with her like that. Nobody wants this bitter angry unhappy black girl that has some really really bad issues going on in her head.

Anonymous said...

Damn Keyshia are you really that thirsty or are you trying to make your husband jealous?

Anonymous said...

I live in the A if Jeezy had a party it was kept secret, because all the celebrities was at TI peep show party for his Birthday!! My city was live this weekend

Anonymous said...

I used to think that she was a talented girl, it's a sin and a shame how a stank attitude can mess all that up. YJ don't want her for nothing more than a roll in the shack.

Anonymous said...

She don't want Jeezy.

Jackie Rayne said...

"Akon and Young Jeezy! Yeah!"

KenyaDoll said...

They are both hoodrat niggas. So they are made for each other.

Anonymous said...

Young Jeezy's gay he don't want her bitter, thirsty ass...

Honey B said...

pink wig wearing ho

Anonymous said...

Top 10 movies last week

1. Cloudy with a Chance of Meatballs 2 $35
2. Prisoners $11.3
3. Rush $10.3
4. Baggage Claim $9.3
5. Don Jon $9
6. Insidious Chapter 2 $6.7
7. The Family $3.7
8. Instructions Not Included $3.4
9. We're the Millers $2.9
10. Lee Daniels' The Butler $2.4




















Anonymous said...

2:30, So Baggage Claim wasn't numero uno, huh? Tired ass story line with a tired ass cast.

Anonymous said...

HOPEFULLY SHE DOESN'T WANT JEEZY YUCK WORK IT OUT WITH YOUR HUSBAND DUMMY WATCH OUT FOR THE CLEAN UP WOMAN

Anonymous said...

I hear on the radio this weekend and she said that they are still married and they are working on their issues. She said she is getting more diamonds put in her ring and that Daniel is getting used to a woman having her own, not being tied to some chore ho.

Anonymous said...

@2:42PM..... lol

Anonymous said...

So Keysh is getting more diamonds put in her ring? Bitch please. She could have worn a band in place of her ring on her ring finger. Diamonds ain't worth shit anyway.

Anonymous said...

You whores are bitter to the core. Get a life.

Anonymous said...

R in NYC says:

Diamnods won't heal that marriage. Both are immature and stubborn. May as well throw in the towel now before her heart gets shredded and move the hell on. Watching their reality show was torture. I only saw one episode and couldn't believe how cold she was to ole boy. #ItWasABigMistake

Anonymous said...

3:35PM said, "Diamonds ain't worth shit anyway."
_________________________________
Now I've heard it all. SMH

Anonymous said...

4:23, Are you educated? Diamonds are nothing but rocks that come from the Earth. White people are the ones who put a price tag on them in the first place. A diamond does nothing but sparkle when cleaned and make an empty person feel validated when they wear them. The diamond company DeBeers put monopolies on African diamonds and put these diamonds in vaults for interest. Diamonds are over-priced and over-rated. My husband and I swear sterling silver bands. That's it. I told him to save his money; don't waste it on a ring for society.

Anonymous said...

@4:44

You can't school a hood rat. Co-sign on your comment though. I have never understood the hype over diamonds. There's conflict/blood diamonds and the whole exploiting Africa for diamonds just seems wrong. American hoes need a diamond ring to feel loved and accepted. Shout out to DeBeers though. Great marketing and advertising scheme.

Anonymous said...

We can't talk about diamonds without talking about De Beers, the company that single-handedly made the diamond industry what it is today. De Beers was founded by Cecil Rhodes, who also founded the state of Rhodesia which later became Zambia and Zimbabwe. The Rhodes Scholarship is also named after him, and funded by his estate. Rhodes started by renting water pumps to miners during a diamond rush in 1867 at Kimberley, South Africa. He expanded into mines and about twenty years later became the sole owner of all diamond mining operations in the country. Rhodes built De Beers into a diamond cartel (well, they prefer "single-channel marketing" and since they're one company, they're technically a monopoly). De Beers mines diamonds, then handle their sales and distribution through various entities (in London, it's known as the innocuously named Diamond Trading Company; in Israel, it's simply called "the syndicate"; in Belgium, it's called the CSO or Central Selling Organization.) If you want to buy diamonds from De Beers, you've got to play by their rules: diamond are sold in events known as "sights." There are 10 sights held each year, and to buy, you have to be a sightholder (these are usually diamond dealers whose business is to have the stones cut and polished and then resold at diamond clearing centers of Antwerp, New York, and Tel Aviv). The diamonds are sold on a take-it-or-leave-it basis. A sightholder is given a small box of uncut diamonds priced between $1 and $25 million. De Beers set the price - there is no haggling and no re-selling of diamonds in uncut form. It is rare for sightholders to refuse a diamond package offered to them, for fear of not being invited back. And those who dare to purchase diamonds from other sources than De Beers will have their sightholder privilege revoked. In the early days, De Beers controlled about 90% of the world's diamond supply. Today, its monopoly on diamonds has been significantly reduced. It is estimated that the cartel now controls about 60 to 75% of the world's diamond trade (source)

Anonymous said...

When a man shows you who they really are, believe him. Actions speak louder than words, right? YJ already showed Keyshia who he is and what kind of man he is, but she is still looking for some kind of relationship with him? Really? I heard Boobie was a decent dude, but I guess that ain't good enough for Keyshia's ass.

Anonymous said...

Blood diamonds?...No thank you. I'll pass.

Anonymous said...

@1:37 pm you couldn't have said it no better its honestly sad to see black women let alone any woman be this bitter. Women always preach about how strong they are but if one incident can make you act this immature then "woman power" is in question. And you wonder why black men always leaving black women, cause some of yall some bitter angry and I hate to say it but bitches..

Anonymous said...

Looking like she come fresh outta bondage porno wit that shirt top on.

Anonymous said...

come back home kesh... its not to late. fuck this industry shit, you gone end up lost in translation.
love, Oakland

Niyabinghi Warrior. said...

@4:44 say that again!!!! diamonds are useless the true stone for love is emeralds or ruby. a simple gold band also suffice instead of these overpriced useless rocks, which really were supposed to be used in crystal healing and channeling energies. anyhoo as much trifling ass black men running around, sistas like Keyshia has ton's of unresolved issues along with anger and ego issues, which makes it impossible for them be in healthy, loving, stable committed relationships. her husband seemed like a good guy, her on the other hand showed how she treated him on that show of hers. she might have been the one who caused him to seek outside of the relationship, sometimes women with unresolved issues will not allow themselves to be loved. Keyshia leave Jeezy alone he does not want you. learn to love and embrace you, become the love and wholeness that you seek. once you have fixed yourself you will be whole and complete and will not look outside of yourself for happiness. I hope she's able to work things out with her husband and stop emasculating him, her energy around her husband shows a very angry, unsatisfied person with themselves and life.

Anonymous said...

So how does her attending a party equate to her having sex with Jeezy and cheating on her husband? BULLSHIT STORY

Anonymous said...

@4:23 God bless yo ratchet soul!!!

Anonymous said...

@7:25 so you trust your Boyfriend/ Girlfriend/ Husband/ Wife around there ex-lover who they for there hand in marriage if so you need some smelling salt!

Anonymous said...

@7:37 i wouldnt say thats a reason to not trust but it certainly isnt a good look. ur right

Anonymous said...

I cannot believe mofo's are now dissing diamonds but wished they owned diamond rings tennis bracelets and necklaces. Still SMH

signed 4:23PM

Anonymous said...

I have to apologize...but besides doing the verse on Rihanna's Hard...what songs has Young Jezzy done again? (btw, he is not young...he is 35 years old).

Older men who use the words young, lil (yes you lil Wayne), youngster, all those synonyms, are garbage...unless you are Kanye West and act young :)

Anonymous said...

12:55...it is the same anonymous. I forgot about Go Getta ft. R.Kelly. I literally had to go back and check on this negro! LOL...

Anonymous said...

@12:57 you can't be serious right?

Anonymous said...

There is nothing YOUNG about Jeezy's old used up ass. He's damn near 40 years old. Evil ass Keyshia has a young husband.

Post a Comment