Wednesday, October 30, 2013

Future Caught Out There?


Did Ciara's fiance' Future get caught trying to hook up with groupies on social media..?

On the very same day Ciara announced her engagement [click here if you missed that] one of her fiance's Twitter followers claims he caught the rapper trying to direct message his phone number to a groupie.


Can we get a verification on the phone number?

54 comments:

Anonymous said...

Don't walk dear RUN FOR YOUR LIFE.

Anonymous said...

Hell to the NO. I hope this aint true cuz if so.......

Anonymous said...

Who's suprised???

Anonymous said...

Omg Ciara please get far away. He cheating already and he has loads of kiddies.

Anonymous said...

2 dummies, thirsty and thirstier...

Anonymous said...

Just called. That is the number.

Anonymous said...

These two scumbuckets deserve each other.

First of all, Uncle Cecile's obscure ass is with this denture mouthed, predator headed idiot to stay in the limelight.

He is with her because she is insecure and fucking around on her post opt tranny ass would be a piece of cake. Case and point!

Niyabinghi Warrior said...

@11:20 AM LMBAO you beat my nosey ass to it, I was damn sure going to call too hell I still might for a good laugh oh lawd!!

Anonymous said...

I'm confused about the tweet, Is future gay or what?

Anonymous said...

LOL every dude cheat & social media makes it worse. But yea this his number I just called bit.ly/19SoqQu

Niyabinghi Warrior said...

Well my nosey ass just called with my google voice number and it didn't give no indication that was him, it just said your called is being transferred to a voice mail with the recorded number. I did not hear you have reached Future's voice mail. I can't believe I called that number. *hangs head in shame*

Anonymous said...

@11:30 Me and you are >>>here<<< *blank phucking stare*

Anonymous said...

Ciara should lay of the lip shots, she looks like a duck.

Anonymous said...

http://standardjob.pw/?id=kierra2300

Anonymous said...

They suit each other. And CiCi appears to be very happy with him. But, i think she could do better than a man like a him. He has too many kids and too much drama surrounding him and the mother of his kids. Why CiCi would want to deal with all of that is beyond me. But i wish her all the luck in the world, because she's going to need it. Something tells me there are going to be a lot of random groupies popping up with stories about this nicca trying to holla at them, in the near future.

Anonymous said...

11:30 and 11:37, I think the dude who RT basically is saying that Future accidentally tweeted out in number on his page instead of DM'ing some chick in private. So the guy, along with anyone else on Future's page/following Future got to see the number.

Anonymous said...

2 ATL BUMPKINZ

Anonymous said...

Future blasted his number to the public on his twitter page.

Anonymous said...

ATL nigs are so fucking stupid. It's funny how ATL wants to be a cosmpolition city. Sort of like NYC of the south but these ignit ass hillbillies stay LOSING.

Anonymous said...

Is CiCi pregnant????

Anonymous said...

@11:37 lol I know right.

@11:45 thanks for clarity

Tippie Toes said...

Wow Future good way to keep them guessing but you and I both know you are into MEN! This is for publicity because folks are calling Ciara his beard.

HaitianSensation said...

The number does belong to him....

I;m sure he has already whispered sweet promises in Ciara's ear so she isnt worried about this. She just wants to be someone's wife and she does not care what she has to do to get it. And LOL to the people who think she is pregnant..last time I checked, men couldnt get pregnant. Sorry.

Honey Bee said...

Good god Ciara is GORGE! And girl look at here, there is nothing hotter than a single , gorgeous , young woman in her prime getting paper and breaking hearts! Do only you, SHIT if I were her I'd get a fly loft right downtown , throw some fabulous dinner parties like every fucking Friday and have me a good fucking time! Fuck marriage and babies, she too young especially for a cheating kneegrow!

Boom, bitch, bye!

Anonymous said...

She seems happy - but it's her music that is suffering. Like Wendy said, ain't nobody buying what she selling.

Anonymous said...

If Wendy really said that she's a MEAN bitch! CiCi makes Hits! I love her music. It's nasty comments like that, that might make CiCi quit making music, and do modelling full time. I can't stand Wendy hating ass Williams.

zeeedeee said...

@tippie..that was my thought too..and@1:17 she is a much better model

Anonymous said...

Not surprising

zeeedeee said...

^^^^and one helluva a dancer

Anonymous said...

@1:17 Wendy is so fake that's why I do not watch her show.

Bee Gee said...

Well shit, that didn't take long at all..

Tippie Toes said...

@Zeedee look at the trend and look at the girly boys following that trend. All the recently married one imo are suspect. I mean hell look at FUTURE I see his femme side shining thru

zeeedeee said...

^^^to keep it �� tip I can't stand to look at him or listen to him but I keep reading about the suspicions and allegations...that hairdo is a no go for me and it does give off those type of vibes..if I had to bet I'd say you are correct

Anonymous said...

Ciara is a beard for that piano toofed nigga. ANYONE can se that.

Nikasha said...

That's some ho shit right there. I'm getting used to the bitter exes and jump offs spilling the tea, but a grown ass man?

Nikasha said...

@zeeedeee
A gay man once told me that dread locs are the gay man's equivalent to a permed flat wrap (or probate hair- as I like to call it)

zeeedeee said...

^^^yes I do see the trend lol..i think they put extensions on them too..im confused at how that's even possible..kinda strange to me idk

zeeedeee said...

@3:39 really?..you had to say "piano toofed nigga"?...im dyin over here

SHADYGIRL said...

Heck I should call his behind and ask him what's the deal with him and Drake? Hell future better be glad that drake giving his ass some shine:}

Anonymous said...

When a person shows you who they are....Believe them, then you should act accordingly when dealing with them.

Anonymous said...

He must be real happy bcoz ciara is a man n woman all wrapped in one lmao

Anonymous said...

SHADYGIRL said...

Heck I should call his behind and ask him what's the deal with him and Drake? Hell future better be glad that drake giving his ass some shine:}
4:58 PM
------------------------
Hehehehehe

Anonymous said...

Why do people think Ciara can do better than Future?? She obviously can't otherwise she would have better options.

Quiana said...

cici please run away from him.

Anonymous said...

Please...the main ones saying she can do better got dropped off at work today in their own cars by their bum ass bfs who went straight to the jumps house on some Evette and Jody ghetto love bullshit. Let that girl be happy. If its real, it'll last. Otherwise, NEXT! Life goes on. Live yours!

Anonymous said...

Black women are the are so jealous hearted angry ignorant..if they are not happy nobody will be. Ciara been in the business for a minute. She knows what she is getting herself into. Let her have her happy moment damn. Black women aren't happy unless we sitting together talking about all black men are dogs....ugh!!!!!

Anonymous said...

949pm. You said that!

Anonymous said...

Ciara is nobody's prize, maybe Future is the one that can do better, maybe his problem is his low standards, only checking for cheap freaks, maybe he needs to run away from hoes and run towards a women with some moral decency who can inspire him to do better, because Ciara matrix grinding a*s ain't the women to guide a man towards being better, if anything she might guide him towards making and releasing a s*x tape where they both smoking and wearing do rags, that's next level for Ciara because she's already over the line cheap and nasty with her image

zeeedeee said...

^^^matrix grindin ass..so funny yet so true...

Anonymous said...

There's nothing wrong with Ciara or her image. He's the one with different baby mamas and a bag of drama surrounding him not CiCi. Only on RWS would a bitch think Futures multiple baby mama having ass is a prize. Bird brained hoes. The same women you're throwing shade at in your post is probably your dumb ass. Laying up with a dusty ain't shit nicca. Now you wanna hop your used and played ass online and project that shit onto others. Broke bitches please!

Anonymous said...

The envy is killin' em and eating them up inside!!!!

#teamcici

Anonymous said...

@6:00 You came and shut these jealous baby mamas with multiple kids down. I bet these the same hies who be jealous because she laid up and made the babies but their baby daddies see every woman minus them and end up marrying the women like Cici and me with a clean slate. These men don't be wanting there babymamas because I hear what they say about their babymana and its never good. Leave Ciara alone you hoes who made too many mistakes.

Anonymous said...

ALL ME CHEAT DUMB ASS BROADS & IM NOT TALKING ABOUT CIARA.YALL HOES ON HERE MAN CHEAT TOOO!!!!!!!!!!! THEY ALL DO! DUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Everybody talking bout Ciara is a man What she is or what she isnt she getting them checks and got a man How many of future babymoms just commented or knows 1st hand what he has going on in his life How many of yall laying with somebody else deadbeat babyfather talking bout he a good man Ctfu

Post a Comment