Friday, October 25, 2013

Nicole Murphy Health Scare


Hollywood Exes star Nicole Murphy warns everyone to get their mercury levels checked...

Nicole writes,
Every1 should get their mercury levels checked. I did & mine were very high which is so dangerous. So now I have to cleans my body of mercury poison #mercury#mercurypoison #health mercury can make u feel tired have memory loss and much more. Every1 plz read up on it.... It's worth checking it out . Don't worry I'm good. I'm getting rid of mine. Im on my last treatment .;-)

33 comments:

Moonrise said...

She is not that sick if she is able to take a photo of herself..

Magick said...

Agreed. Why the selfie? Can't feel that damn bad. Still say that is a man....

Anonymous said...

all those hash tags... why though?

Anonymous said...

Thank you for caring Nicole and good bye.

star light said...

she should try eating more food

Anonymous said...

@8:35am: Right? I'm like you're a grown woman who still writes like a kid.
Aside from the fact that the whole sentence barely makes any sense....but whatever.

Anonymous said...

@9:05am: Um, I don't think that the lack of food can bring about mercury in people. smh
Probably eating too much seafood (fish, mostly) that carries alot of mercury, like swordfish. People who have money tend to eat more exotic and different foods so that sounds more feasible than her NOT eating.

Anonymous said...

the last thing I'm worried about is mercury .... I have bills and can't pay to be checked for mercury hun # withyourrichass

Anonymous said...

Why do people feel the need to post pictures of everything? Didn't Trina and Rihanna already do this tacky sh*t with the IV? I'm just waiting for someone to take a picture of a used tampon.

Anonymous said...

Mercury huh!!!! I guess that's the new one....old chicks need to slow down sometimes am ur not 22 no more....

Anonymous said...

Girl get a second opinion.

Anonymous said...

It's really called clinical depression but if u want to call it poisoning alrighty then.

Bee Gee said...

Somebody send a cheeseburger through that IV

Ms. Lee said...

Bee Gee---

LOL. On another note, Solange's son and Nicole have always looked alike to me.

Anonymous said...

LMAO @ 9:32 I concur...

Anonymous said...

SUSHI is the culprit

Anonymous said...

Nicole writes like she talks.. she sound very illiterate and uneducated.

I like how someone said it's clinical depression - HA! CLASSIC SHADE!

Anonymous said...

Bunch of jealous ass bitches!!! Lol..
Smh..

lilkunta said...

us normal forks dont eat just fish or the expensive exotic fish that nicole eats. i hope she gets better.
each some chicken!

Anonymous said...

Anonymous said...
Bunch of jealous ass bitches!!! Lol..
Smh..

11:16 AM




because we don't have mercury poisoning?? or because our diet consist of something more than fish/exoctic fish and so on. you sound dumb.

Anonymous said...

Too much sushi is what it is. Stay out them sushi bars.

Niyabinghi Warrior said...

Hmm I'm more interested in how she acquired this mercury poisoning, she might want to do a segment on her boyfriends show and do a guest spot on Dr Oz. I eat a lot of fish too and would like to know more. I'm glad she's better.

Anonymous said...

This is the same woman who allowed her accountant to rob her. She needs a second opinion no shade at all.

Tippie Toes said...

Feel better thanks for the medical alert.

Anonymous said...

VACCINES CONTAIN SO MUCH MERCURY.
DO YOUR RESEARCH PEOPLE.

Anonymous said...

Y'all guys on her are so judge mental and hateful to you follow brethren. Pray for her don't judge! And ask yourself how she get mercury poison. I can give one guess the flu shot and other vaccines the doctors giving us. It's on record they put mercury and virues in the vaccines.

Anonymous said...


VACCINES CONTAIN SO MUCH MERCURY. DO YOUR RESEARCH PEOPLE. 12:31 PM
___

you can't get mercury poisoning from one vaccination.

the mercury compound thiomersal is a preservative used in vaccines. most of the ethylmercury metabolite formed from this compound will clear the body in about three weeks via the fecal route.

get your flu shot. it will keep you from getting severely ill or worse, plus it will keep you from spreading flu to others even if you don't get it. don't get it while you have a cold.

Anonymous said...

1st World Problems.
Pray for Nicole....yeah right.

Anonymous said...

This bish Nicole look like The Crypt Keeper when she's well and like a starved, alley cat when she's sick! What is men's infatuation with this so-called "beauty?"

Anonymous said...

Thank you Nicole and I hope you get better real soon Love you girl.

Anonymous said...

About 90% of our fish is contaminated with mercury. I once got mercury poisoning when I was trying to lose weight. The medical community teach us to eat more fish instead of fatty meat but they don't tell you that so many fish from the sea and farm are heavily contaminated with mercury. I was poisoned and I only ate fish three times a week as recommended. My eye was twitching and shit for like two weeks.

Anonymous said...

The niggas on this site can't even AFFORD mercury poisoning let alone give a fuck about her having it.

Anonymous said...

stop being cheap and get porcelain dental fillings instead of that silver crap.

Post a Comment