Thursday, January 16, 2014

Ciara's Ex Upset Over Baby News


Earlier this week Ciara confirmed she was pregnant by her fiance' Future [click here if you missed that].

After the news broke Ciara's former high school sweetheart got all in his feelings...

Aspiring model LaKyle Thomas used social media to wish Ciara well and mourn their lost love.





source  

35 comments:

Anonymous said...

Niggas gonna nig.

Anonymous said...

Goddamn she was an ugly teen. Plastic surgery did wonders. Peace.

Anonymous said...

@8:05 PM - You must be as flawless as a sweet dream. As far as the crying maggot that is pretending to be stressed over Ciara he is definitely reaching. I'm sure that he has had other relationships since they ended. @8:04 PM - Agreed!

I am Nikkio said...

turn the page!

Anonymous said...

Well you can't Win them all. He is a model. I bet he got a lot of hits today.

Anonymous said...

Where was he when she was with Bow Wow?! He had a better chance of getting her back then. Was he not trying to come up as a model?

Anonymous said...

Nice looking chick but plastic surgery and makeup wizardry are no joke... Damn!!

Honey Bun said...

@ 8:04 LOL fuck you I can;t! That's got to be a new verb reserved especially for bitch made nuccas! Koonye's face will accompany the term in the dictionary!

he is pressed NOW, where was he years ago....I don;t believe a man who cries love when its too late.

Anonymous said...

She definitely looks lighter these days and she doesn't have the pregnancy mask.

Anonymous said...

This nicca need to fall back. I'm sure he has been with many yet acting like he been waiting for CiCi all this time.

Bee Gee said...

Man if you'ont sit yo name-droppin' ass down..

Anonymous said...

I swear to God I thought Ciara was a blonde white girl in the pic above. Hell,it was the reason why I clicked on this thread. Oh well.

Anonymous said...

Lakyle, please stop trying to use ciara as a resume reference for entry into BET hollywood, he trying to use past relations to get put on like Draya, Kaurruchey, Amber Rose, Chuck (it sure brought him some attention).
Why didn't he ask #whynotme and mourn lost love when 50 cent had Ciara topless and cuddled up in that damn duet video? Or when that basketball player pretended like he really was into her?
Clearly LaKyle has made note that groupies/past lovers have better career opportunities in hollywood then actually talented folks trying to get in the door the clean-cut way. But for him I doubt Ciara's name and his description of her nude will do much help for his career.

Anonymous said...

All I will say is she damn sure had a nose job.

ms mac said...

Ciara was a naturally cute girl in HS. Now she looks like every other Black White Hollywood chick.

Lakyle needs to dip his ass in a lake cuz he's sounding real parched right now whining over some long lost teenage love.

Anonymous said...

Ciara was a naturally cute girl in HS. Now she looks like every other Black White Hollywood chick.

AGREED

Out of all of the guys Ciara has been publicly linked to romantically Amare seems to be the only one that's heterosexual and she was with him the shortest amount of time. JMO

Anonymous said...

Let's not lie to ourselves, she looks like a clean shaven man in a blond wig with no make-up on in the headliner pic. But you can bet your last supper that baby will be gawgeous tho. And where did this dude come from, agree 100% with the first comment and new verb for the ebonics dictionary lol

Anonymous said...

@8;12pm this is a gossip blog so don't get mad at people sharing their opinions. She/he has had at least 2 nose jobs along with whatever else, and its obvious. C-error was not a pretty teen/

Anonymous said...

@10:06 pm the kids will be gorgeous??? Future's other kids are not cute and C-ERROR looked pretty basic before the plastic surgery

Anonymous said...

Ciara looks like he/she has been bleaching

Anonymous said...

I agree @8:05 lol.

Anonymous said...

she was a cute brown-skinned girl.

he wants to act like he's ray-j now.

Anonymous said...

@ 10:11 I've never actually seen any of future's numerous offspring :-( i was just thinking that these two are both relatively handsome and tall. The kid's got a shot.

Anonymous said...

@ BeeGee you always call it dead on. He knows he's just trying to insert himself into the picture and get some exposure off her now that she's on blogs day in and day out. He knows full well he doesn't want a woman. Just wants to get noticed with his gay self. Bad news Ciara is taken. Good news Jazzy Pha is still available.

elaine9245 said...

They both look like they bleached their skin.

Anonymous said...

@8:05PM... where can I find your high school pics?

Anonymous said...

She's 28....did he really post this shit about a relationship that is a decade or so old?? Ninja GTFOHWTBS!!! He's a grade A LAME.

elaine9245 said...

LUPITA WON BEST SUPPORTING ACTRESS CRITICS. CHOICE AWARD!!! SHE LOOKS FLAWLESS AND BEAUTIFUL! !!

Honey Bun said...

All jokes aside I'm sure that broke nicca would have been a better choice than baby daddy of the year Future!

She playing herself

Honey Bun said...

And I also bet Ciara the typa insecure bish that will pick up the phone and be like how you been ...just to milk the adulation!

zeeedeee said...

That pic of her on the view?...face was all kinds of masculine..really hoping she don't hurt herself tryin to prove something to have a baby...it's gettin kinda weird

I Talk Reckless On The Internet said...

Nigga high school though?? How much life could he have possibly lived since then?

Move on, right the fuck now.

Anonymous said...

OMG though! Ciara was MAD pretty back then! Hollywood makes you look artificially pretty. That's why I never ohh and ahh over women in Hollywood cuz it all it takes is money, a good sylist (hair and clothes) and BOOM, you're a dime.

Look at J-Hud BEFORE and AFTER. Exactly.

Anonymous said...

LMAO @ 8:04. Funniest shit I read all week.

zeeedeee said...

@ I talk reckless..i know right!..not now but RIGHT NOW!..

Post a Comment