Monday, April 14, 2014

T.I. Moves Out?


This won't do much to shut down those pesky divorce rumors.

According to reports T.I. just picked up a bachelor pad in Buckhead…

Fresh off spending spring break apart, T.I. with his three children and Tiny with hers [yes that happened], comes word that T.I. just leased a 4 bedroom bachelor pad in Buckhead.

According to TMZ T.I. got the place to be "closer to the studio."

31 comments:

Anonymous said...

Sometimes u gotta do that. I wouldn't be leaving MY crib tho.

Anonymous said...

I guess it's better to pick up a bachelor pad while trying to work things through then to wind up on TMZ like The Game. Ijs

Anonymous said...

He deserves a purple heart for hanging in there this long waking up to that face everyday. Plus dudes like SwaggyP are stealing all his side hoes while he wifed up with PiggieSmalls.

Anonymous said...

Cosign@7:50
Amen to that!!! When will they learn, get away and stay away from her! Have a third party pick up the kids until things cool off but never, ever, ever, ever, ever.... Feed a scorned women ammunition to shoot you down. Damn Dummies!!

Anonymous said...

umm I think the lame game wanted to be on tmz. Who else would've called them.

Anonymous said...

Good! take yo nasty dack to your own place so you can stop exposing your devoted wife to your fuckery! T.I. ain't shit, never was and never will be.

Magick said...

LMAO@"yes that happened"

Anonymous said...

They should just admit it. No sense in putting on airs...

Magick said...

LMAO@Piggiesmalls.......thanks for that laugh

Anonymous said...

I don't feel bad for her......she wanted him, she got him. She basically begged him to marry her, be careful what you ask (beg) for.

Anonymous said...

@7:50 Amen!!! I wish more couples would take that approach if there's tension...

CaliGemm said...

So Whaaaaaaaaat....I'm sick of hearing about these ugly peoples

Anonymous said...

Where are the open marriage fanatics are?

Anonymous said...

it just wasn't enough room in the house for him----her head literally keeps getting bigger and bigger and BIGGER

Anonymous said...

Note to Landlord: I hope you got 1st and last months rent.

Anonymous said...

this is what happens when you wake up to a big ass stanking sweaty fake booty.

Anonymous said...

@10:31
I'm not for open marriages but in the case of these two gene pool rejects variety is absolutely necessary.
Money Ain't Errrthang...

Anonymous said...

Clearly its time to trade tiny in. Look at hes ish. Can you say sloppy. WLGTDWI (What love Got To Do With It0

Anonymous said...

The problem isn't "open" marriages. The problem is marriage, period. People are so brainwashed and don't even recognize that love, the most natural, priceless, and selfless act and emotion is controlled by marriage possession. Why can't I love you as is? Why do I have to legally love you? I know my comment will go over peoples' head, but I'm not against marriage, but I see what it is and what it does. You ever wonder why some people seem to fall apart after they get married? Love should NOT be controlled.

Tippie Toes said...

Really don't know why folks think TIP is such a great catch he is worse hypocrite ever...he seems to be a pedophilish as well I do not like him and I think TINY is the one who sacrificed...

Anonymous said...

Black people why are we so harsh on a black married couple. We need to stop. At least they are married and trying to work things out. Do we need another broken home....no

Anonymous said...

this is unfortunate, I like their family

Anonymous said...

Wow!!!...reading some ppl's version of why get married>???? - LOL - not easy to figure out who's goin into the "Lake of Fire" ....Open your Bible's Folks!!!!! - Marriage is SACRED....this world is going to HELL on a ski slope - go ahead and keep giving up cat, ass and dick for free!!!

Anonymous said...

@1:38 Truth

Anonymous said...

I think now would be a good time for them to announce he had an outside baby. And good for her for not "getting past" it and finally standing her ground. She's let him get away with far too much. But they shouldn't separate the kids, not cool and not mature.

Anonymous said...

^ Agreed. T.I. should admit his faults PUBLICLY and then go his separate way. He's wanted out for a while now.

Anonymous said...

Wtf is going on in the corners of his mouth though? Thats the real issue.

Anonymous said...

"To be closer to the studio" mmmhmmm...wasn't that what Steebie said when he was really over there living with Joseline...

Anonymous said...

@7:25
He need to start garglin' listerine after sucking those record execs who got him off on that gun charge.

Anonymous said...

It's sad because the wife always stays in love with her husband. TI got the seven year itch and ready to be truly free after lock up. Tiny is an unattractive woman but he knew that and portrayed an undying respectful love for her. Now he's looking like a whore monger like every other dude.

kupkake said...

Cosign (8:08) & (9:52)》I really think shes cute.....but #piggie smalls.......lmao:-)funny

Post a Comment