Saturday, March 12, 2016

Future Responds to Ciara's Engagement


Yesterday Seattle Seahawks quarterback Russell Wilson proposed to pop star Ciara with a gigantic diamond ring [click here if you missed that].

Ciara's baby daddy, Atlanta rapper Future, responds to the news...

After having his Instagram comment section absolutely demolished by Ciara fans posting football and diamond ring emojis Future posted a picture of himself flashing a wad of cash with the 'C' tattoo on his ring finger strategically covered with the caption 'See No EVOL.'

31 comments:

Anonymous said...

Yeah, you got money, but do you got happiness?

AJ said...

^^^
THIS!!

iketernr said...

Never will you seeBillGates flashing cash. Chump

Anonymous said...

Is that money alloted for his other kids?

Anonymous said...

Look at the caption though. He's pressed. lol

Anonymous said...

He's also illiterate. .."See No EVOL" ?????

Honey Bun said...

cc and her man could buy future and make him their servant...he aint got cash
cc put him on too

Anonymous said...

Good, take a picture of the evidence so he can't pull a 50 cent and claim he's broke when Ciara and the rest of his baby mama's come for that ass for their child support!

T said...

no one cares about what he has to say!

he is gonna need alllllllll of that to take cae of his tribe of kids and more baby mamas to come in the FUTURE. He better never stop rapping or whatever he does.

T said...

no one cares about what he has to say!

he is gonna need alllllllll of that to take cae of his tribe of kids and more baby mamas to come in the FUTURE. He better never stop rapping or whatever he does.

Anonymous said...

10:36 he was being petty as usual. He's basically saying he don't see no LOVE in their relationship, calling it a business/publicity stunt. He's uber salty.

D L said...

Now that money looks faker than half dollars.

Unknown said...

Stop flashing the child support !

Anonymous said...

Why be pressed off a fake relationship? All losers

Unknown said...

Stop showing off with child support money !

mephime2016 said...

Loser.

AVIS VALERIA said...

He can post a picture but I bet he won't part his lips to say a damn thing. He's flashing his after show money before he pays his people. He's feeling it because he can't control this baby momma. Little Future is a winner in this because Russell Wilson is a real man and a serious come up. That's how you tell a FUCK boy to kiss yo ass.

Anonymous said...

His pettiness is disgusting.

Anonymous said...

Haters stay miserable; they make sure of it.

prissa o said...

That "money" looks fake as $hit! Too white/light green. And why a bunch of the bills look blank?

See, this is the kind of fake cash $.05 (fifty) shoulda been flaunting. You gotta have 5-6 real bills then the rest blank paper. LOL

Anonymous said...

I cosign ALL the above posters comments!!!!!!!
Lol !
Future is a loser and is still losing !

Anonymous said...

It must really hurt him to see his son move on with his new father figure. That probably hurts him more than her getting married. The difference between both men seems like night and day.

NFL (Not For Long) careers can be brief, but don't expect for trap music to stick around for long, either. Who remembers New Jack Swing and who is still recording it? If Future's songs(?) don't turn out to be classics, his life-span in music will be even less unless he goes into producing or learns to play some instruments or does some really good writing for other people. All I ever heard from him is junk. Make all you can and save and invest wisely, Future. You are going to need it in the future. No pun intended. Ultimately, take good care of your offspring. Enough about him, I hope Ciara retires from music and moves on to more modeling and product promotion, which she seems to be much better at.

Anonymous said...

Sorry Future but you ain't that got Russell Wilson money ! $90 million guaranteed + 6 million per year in endorsements. So put that pocket money away .

Anonymous said...

You ain't going to know who Future is in 2 years! So he going to have to change his name to the past.

Bee Gee said...

All careers, money, and social media nonsense aside, Ciara found a real dude that is about some shit, and a lotta people that ain't about shit are mad about it.

Sure, she's always come across as a naive female that just wanted to be down & popular and had a baby by a seed-planting nigga who already had a harem of baby mommas, but give her credit for getting it right. Russell Wilson is obviously a genuine cat that is about a long more than bandz, repetitive club music, and droppin seeds in every female he comes across.

She went and got her a real future for her and little Zahir.

Bee Gee said...

a lot more than bandz

Anonymous said...

Cosign @BeeGee

Anonymous said...

I'm shocked his nails are not longer and dirtier.

Anonymous said...

Future posting this Instagram because he's jealous. He should concentrate on being a part of his son's life.

Anonymous said...

Future is a whiny bitch azz nigga. Shut the fvck up and focus on being a father to your son. Pussy azz.

Anonymous said...

Another beard bites the dust.

Post a Comment