Friday, March 18, 2016

Matt Barnes Chases John Henson Into Bucks Locker Room


Yesterday Matt Barnes ex-wife Gloria Govan went public with her new boyfriend and Matt's ex-teammate Derek Fisher [click here if you missed that].

In totally unrelated news, last night Matt Barnes lost it during the Memphis Grizzlies / Milwaukee Bucks game and ran down the tunnel after John Henson into the Bucks locker room...

It all started when Henson slapped Barnes layup out of bounds and then trash talked him. Both were eventually ejected from the game and then Matt turned toward the Bucks locker room and starts running down the tunnel.



John later showed up for the after game press conference with a big red bruise on his face and now Matt is under investigation.

23 comments:

Anonymous said...

That nigga got some anger management issues! Grow up you loser!!

Anonymous said...

this emotional bum niggr... smh

aye yo! all this over a ran thru Bitch mayne?

Anonymous said...

He gone roll up on the right one, one day.

Anonymous said...

niggr... aye yo...mayne?

3:01 is trolling - don't take the bait, y'all.

Anonymous said...

grown azz man with absolutely no self control - that Govan puccee must be like crackl

Anonymous said...

No he is going to find himself out of a job and won't be playing basketball anymore and they are to going bring in Shannon Brown to replace him. Lol

Anonymous said...

Derek Fisher is always breaking the bro code. Matt Barnes needs to focus on his kids and himself.

JDent said...

3:07

That's exactly what's gonna happen. He probably consider these dudes weak. This bitch no self control. Probably why he can't get no woman. Rihanna????

Anonymous said...

I guess I'm the only one that thinks Matt Barnes a'int gon do shyt.

CAN'T and A'INT.

Just cuz you tall don't take away all that lightskindedness.

ladyfoxy said...

He's got that Kanye sickness.

I have no doubt he abused his wife. I saw it in the way he controlled her back in the day.

This dude needs to be removed from the NBA. He is not a professional, and there are plenty of young men who will be GRATEFUL to have his opportunities.

Amanda Horton said...

At the end of the day. you gotta let a ho be a ho. THIS NIGGA IZ A BITCH.Let it go dude, you playing yourself on so many levels. #pullyoskirtdown

AJ said...

Those announcers were just as unprofessional talking about vaseline and meeting up after the game...as soon as Matt started running into the locker room, then they changed their tune talkin bout security and Milwaukee's finest.
Bitch azz instigators at their finest!!

chevychick said...

Why does he care though. Aren't they over?

Anonymous said...

BET he used to BEAT gloria's ass.. punk ass bitch paid puppets, Nigga Bouncing Around for mass white consumption .. the new slaves .. with money .. bitch ass fuckboy...

✿✿Dotty✿✿ said...

This dude has lost it!!

Anonymous said...

Matt and Katt both suffer from LSD (light skin disease). They don't know how to left shit slide but always have to prove something.

Anonymous said...

He don't run up on dudes who would do something back and even when he does pull the tough guy act he don't do nothing.

Anonymous said...

The black community is always worried about unimportant ish, like hoe this and hoe that, while black men are running loose in the streets with their community dick, spreading crabs and other STDs. Gloria is a grown effing woman. She's not that much of a hoe that Derek couldn't pass up. All I see is two adults who are no longer in their previous relationships, trying to love and create a successful relationship of their own with each other. It is completely Assinine for women to be branded as hoes, ho's, sluts and whores just because they have an active dating life. Clearly Matt and Dereck are crazy over Gloria's cookies. And I don't even like Gloria! But damn, let adults do what adults do. Reserve the name calling for dirty tatted strippers and prostitutes.

Anonymous said...

the remedy is to kick him out of the league and blackball him. When he get used to having to work for 50k a year, he'll humble himself. I can't imagine being a grown man who can't control himself and fights like a 15 y/o kid when he disagrees.

This goes to prove the Derek Fisher bs was very likely to have happened also. And like many have posted, he just hasn't run up on the right guy yet. They won't knock him out,they'll put a bullet in him. Grow tf up.

Anonymous said...

Amen, 12:35.

Anonymous said...

^^^Glo stop it. Your time will come.

Anonymous said...

I just can't fathom why Derek Fisher would jeopardize his career over any woman after being in the league for so long. Sure, we all get lonely but I think Gloria is taking him for a ride. No other man is checking for her right now, and so she'll take whatever she can get. Those Govan sisters love drama with the ballers. It's sad that he lacks the ability to see through her. Ain't no way I'm going to let somebody else's cookies get in the way of my success. In the end, his money ain't gonna be long enough for her and she will leave him. She's trying to escape the fact too that she's tied to Matt for 18 years whether she likes it or not. She needs to wait until she's divorced to flaunt her new man. Lord, pls, help Derek see the light.

Anonymous said...

Dude looks butt-hurt cause he lost his job, tryna say it wasn't because of Glo. I agree that Matt is a hellion out of control, but maybe he's stressed and embarrassed to from it all. That boy Henson went way too far with the heckling and taunting. H know he was wrong for that. Matt is doing the best job he can on the court with all that's going on with him personally. Give him a break, he's human.

Post a Comment