Wednesday, April 13, 2016

Saints & Sinners Renewed for Season Two


Saints & Sinners renewed for a second season on Bounce...

This week Bounce TV announced the renewal of their popular drama series 'Saint & Sinners' along with two other fan favorites 'Family Time' and 'In the Cut.'

David and Tamala Mann's reality show 'Mann and Wife' was also renewed.

12 comments:

Anonymous said...

Good news this is a good show

Kitty B. said...

WTF channel is Bounce TV?!? "Bounce" TV? da fuq?!

Anonymous said...

Never heard of it, the title alone gives me Tyler perry bullshit storyline vibes. Should I watch this show anyone?

Anonymous said...

Lmao Dead on @3:10pm & 3:24 {~;

Not falling for the poor advertising /:

Anonymous said...

@3.24

Yes! and it's not TP Bullshat, lol. I honestly like this show and I don't watch none of Winston Jerome aka Tyler Perry shows. This show also has an all star cast.

Bounce is a station that carries a lot of black programming which is probably why a lot of cable companies don't have it.

Anonymous said...

So you're just going to shit on a show you've never seen just because you've never heard of it or the channel it comes on. Instead of doing a simple search.

what a fucked generation.

Anonymous said...

I don't get Bounce TV here in Corona California does anyone know where I can see Season 1 online???

Hi Mimi lol

Anonymous said...

@4.02

bouncetv . com has all the episodes on their website.

Anonymous said...

This show is all that. If you have a computer you can watch Bounce TV. As someone posted www.bouncetv.com their website has all episodes. I suggest everyone check it out. Don't sleep on a good black show.

Anonymous said...

In addition to the Bounce TV website, you can watch episodes on the Bounce TV app.

louisyj said...

Thanks y'all because AT&T doesn't show Bounce.

Anonymous said...

Christian Keyes? Yes, lawd!!!

Post a Comment