Monday, May 16, 2016

Fans Slam Amber Rose and Blac Chyna Emojis


Over the past two months both Amber Rose and Blac Chyna have created their own emoji apps.

Were their apps just a way to rip off fans..?

According to the reviews from the iTunes app store it sure looks that way.

Both Amber Rose and Blac Chyna's customers complain that the idea is cute but the execution sucks.




Blac Chyna's emoji app hasn't fared much better



Meanwhile there are rumors that Amber and Chyna are fighting over the their individual apps because Amber thought she was getting a cut of Chyna's deal for giving her the idea.

16 comments:

Anonymous said...

How are we to read those messages with that small print. Come on Snitch.

ThatBKChick said...

I can't see this phuckery....

Ron said...

Did ya complain about K Kardashian emoji's ? Nope

Anonymous said...

dem so-called fans (aka american idol worshippers) scammed themselves...

Thought has NEVER EVER crossed my mind to buy NOTHING from a famous HOE, so why the hell are these dumb idol worshippers complaining for????

You do stupid & devilish shit (like idol worshipping)...you get Stupid & devilish results. Dummies.

kiki60651 said...

#thotissues

Kitty B. said...

@11:58 &12:03 I refuse to believe you both are that dumb/lazy, click the picture to read the comments, smfh

Anonymous said...

Two worthless beings.

Anonymous said...

both of them are trash................

Anonymous said...

Won't be purchasing neither one, neither are of importance

JAMAICA said...

who the fuk would be pressed enough to buy emojis? Is it that serious that u need them? MFers forever trying to put more money into these pseudo celebs and they dont give shit back or provide any kind of entertainment. WTF does Black Chyna do anyway?

Anonymous said...

yea, they are slut walking your coins straight to the bank, while they laugh at all the purchasers who OBEY THE THIRST!

LOLOL

GG said...

@2:34..she works on her back I think...lol

Anonymous said...

This is what the world has come to, talentless "celebrities" releasing their own EMOJIS really? Dumbest thing I've ever heard...

Anonymous said...

I'm mad ppl are really buying these emoji apps. I'll stick to my free ones.

Anonymous said...

@2:34 & 2:48 she also works hers jaws and her knees...

Anonymous said...

Ok if anybody dumb enough to buy emojis then I say congrats to Chyna and Amber for ripping off these dumb ass white folks cause niggas sure ain't paying for that bullshit

Post a Comment