Saturday, July 23, 2016

Bill Cosby Given Permission to Sue Accuser


Bill Cosby given the green light to sue Andrea Constrand for violating her confidentially agreement...

Back in 2005 Andrea Constrand agreed to accept a cash settlement in exchange for her silence after she accused comedian Bill Cosby of drugging and sexually molesting her inside his Philadelphia brownstone [click here if you missed that].

This year Andrea broke her confidentially agreement by speaking out about her case after other women came forward with similar claims [click here if you missed that].

This week a judge ruled Cosby can go after Andrea for opening her mouth.

Cosby was also given permission to investigate how the sealed deposition from their case became public.

15 comments:

Anonymous said...

Take that bihh

Anonymous said...

This is the boogawolf Pill Cosby drugged up for partially conscious sex? Damn! I expected if you're gonna be a serial rapist at least find girls who are cute!

"This week a judge ruled Cosby can go after Andrea for opening her mouth..."

At least she was fully aware that her mouth was opened this time...

Anonymous said...

Wow. I thought that was Mick Jaggar

Anonymous said...

As a Temple alum, all I'll say is it was a quiet secret that he liked hard-looking light-skinned and dark haired white grad students. He was dead wrong, but damn if he don't have a type.

Anonymous said...

So he drugged and raped Steven Tyler from Aerosmith?

Anonymous said...

7:12 I thought that was Steven Tyler too!

chevychick said...

I hardly ever comment negatively on people's looks, but, wow, that lady looks hard.

chevychick said...

I hardly ever comment negatively on people's looks, but, wow, that lady looks hard.

2FLy said...

I wish Snitch would post the real story and stop dickriding for an admitted rapist. He can sue her for Tweets she wrote, and her attorneys. But not for breaking confidentiality.

http://www.people.com/people/mobile/article/0,,21019102,00.html

Anonymous said...

Her last name is spelled Constand.

The King Of The Real said...

talk shit get hit

Anonymous said...

@6:13 me too. In the thumbnail before I zoomed in you couldn't tell me this wasn't a story about Mick and Bill lol.

Anyhoo, being that he's now blind and home bound can they leave him alone now? Let him enjoy his last days with his family in peace and stop bullying this elderly man.

Look at how white people turned on him. Smh! This is why we need to stick together. Stop shucking and jiving for whitey. Because whitey will turn on your ass and destroy all that you've worked hard for in a heartbeat.

These women had the chance to go after Bill when he was in his prime. Yet they wait till he's old, and decrepit. Makes no sense. A black iconic man raping white women in the 70's and yet they wait till 2015 to go after him? Something in the milk isn't clean.

Anonymous said...

Lol @ 6:16

Anonymous said...

@ 11:59 PM, That makes sense. After all, it was the judge that ordered the documents unsealed but she didn't have to elaborate. Having the documents unsealed for all the world to see would have been good enough for me.

P.S. Legally blind or conveniently blind?

Kitty B. said...

Bill you should've never tried to purchased NBC you should've pulled an Oprah smfh

Post a Comment