Friday, August 05, 2016

Keisha Knight Pulliam Retains High Powered Attorney


Last month former football star Ed Hartwell filed for divorce from actress Keshia Knight Pulliam and demanded a paternity test for their unborn child just 8 months into their marriage [click here if you missed that].

Keshia just pulled out the big guns...

According to Sandra Rose Keshia fired her attorney this week and retained the services of Mitchell Graham.

Graham successfully represented singer Ciara Wilson and rapper Christopher “Ludacris” Bridges in prior child support and child custody cases.

Looks like Keshia is going for full custody and Ed's pockets.

18 comments:

Anonymous said...

Ain't nothing in his pockets tho....

Anonymous said...

Oh, ok. So she want some True Religion lint balls? That's all Ed got in his pockets.

Anonymous said...

Who wants empty pockets?

Anonymous said...

this gurl is sooooo boring

teecee said...

yea ed got nothing. lisa woo got him until their kid turns 18. he didnt play long enough to get the big money, so he probably living off his nfl pension.

Anonymous said...

Team Rudy..always

Anonymous said...

CTFU at True Religion lint balls...Happy Friday y'all

Anonymous said...

Rudy ain't playing with that hoe... she knew she got suckered into some ish and she was in love, now her eyes are wide open and she bout to be bout that life and get her broken hearted revenge. Ed only worth 200 thousand and we know thats chump change to Keisha. She just protecting hers...

Miss Caldonia said...

He was a fourth round draft choice and played 4-5 years, which means if he gets a pension it's small enough for him to cash at his local 7-11 Store. He is said to be worth $200K while Keisha's net worth is estimated to be $20 million. Case closed.

Anonymous said...

If Keisha were smart she's hire an agent instead to get her the position on "The Real" because there's nothing but lint and moth eggs in Ed's pockets

Anonymous said...

This makes no sense to me. So she pulled out the big guns for who, again?? Not the pitiful Ed she married, huh? What is he going to pay her with? Monopoly money? This just makes her look even more stupid and out of touch with reality. Big guns are pulled out for people with deep pockets filled with money, not lent, Keisha.

Anonymous said...

I thought she was so DEVASTATED she don't look DEVASTATED to me... She may the quickest in history this has happened to ,but she not the first . You worth millions you are going to be just fine Dam you ain't tied of talking about this shit, good lawd.

The King Of The Real said...

@5:14 yeah devastated people don't go on a tour of explanation and gram baby bump. lets hope that baby aint a potatoe. You know her age and that nfl curse

Anonymous said...

Ed is going to get his butt handed to him in court. She's t.v. royalty with the big bucks to fix his @ss. He admitted to abandonment which is a huge issue with every judge. Abandoning your pregnant wife and publicly humiliating her is considered emotional cruelty hazardous to the mother and child's health. When you factor in his admission of adultery and knowingly marrying keisha under false pretenses, he's going to wish he kept his double breasted lips shut. This fool admitted to loving another woman like he's a 20 year old kid without sense.

Anonymous said...

Ed think he got his payday, the gym, now he can run back to the other woman he never left alone. Keisha pulled out the big guns to force the sell of that gym....lol

Fee Lewis said...

@10:49.. hahahaha. So dead

Anonymous said...

Dude is such a sucker. He will never work in entertainment or anything sports related, like espn, tnt, etc. The only thing we'll all remember is he's the man who left his pregnant wife. When Tiki Barber did that bs, his comfortable analyst position was suddenly terminated and he hasn't been heard from since.

Only 8 months of marriage, he has nothing coming and can forget about alimony from her. Again, dude is such a sucker.

Anonymous said...

ya'll lame..she hired the big guns to keep Mr Lint in my Pockets from accessing her pocketbook...duh

Post a Comment