Wednesday, September 28, 2016

Beanie Sigel Addresses Sucker Punch


Philly rapper Beanie Sigel describes what happened backstage at the Bad Boy Reunion tour when he got sucker punched by one of Meek Mill's goons...


A video posted by DJ Self (@djself) on

A video posted by DJ Self (@djself) on

12 comments:

Anonymous said...

Sit yo old ass down and stay out these young idots business. SMH Its hard being an older fool out here man!!!!

Anonymous said...

This whole matter is a disgrace; Nobody is checking for ANY of these fools, and I'm beginning to think:

a) Game really is a police informant/Studio Gangster

b) Meek was born crack addicted because his eyes never seem to focus

c) Philly is a hellmouth

d) Beanie should be at dialysis instead of involved in this mess

Anonymous said...

Beans was writing for Meek and Omelly and they still got washed. All tree of yall niggas earned this L!

Anonymous said...

yall better be glad that God spared us some True black men as leaders--->Israeunite.org

because these industry black males who have a stronghold influence on regular everyday black males, are pretty much one of the reasons black men's minds are not evolving and growing past their 15year old mentality....

there are other reasons too like oppression and the worshipping of a faggot-looking blue-eyed white christ, but that is another can of worms.

Paul Singleton said...

Haven't seen so many Ls in Rap since Moe's Let's Go...

The King Of The Real said...

this is so sad

Anonymous said...

I remember that look Jay Z had on his face when niggas was acting like niggas. It don't matter how real, tough or bad you are, nothing last forever, I have a cousin who's trying to come live with me, after a lifetime of being an asshole jail, drugs I had to let him know, dude I can't help you, now his mother's mad at me, but I'll get over It

My opinion said...

Talk that shit if you wanna Beans is speaking some truth and Meek needs to take another L and go find somebody on his level to pick on cause it is not Dreezy or Game for that matter either

Anonymous said...

This should be a clear message. Do not listen to or support these IDIOTS.

Anonymous said...

Game a whole fraud. No L's.

Anonymous said...

This is beyond sad. A bunch of grown men making open threats on the internet. The game refuse to be quiet until he get a fist fight smh.. The same ppl instigating this mess on social media will be the 1st posting R.I.P. I predict this ending badly. The game is damn near 50 calling ppl out to meet him in various places to fight. I hope they realize the police is watching all of their pages, sitting back laughing waiting for these fools to commit said crimes. When someone get hurt im not interested in hearing all the come together & get along speeches.

Lorraine said...

6:34

I'm with you on this one.

Post a Comment