Wednesday, September 07, 2016

NeNe Leakes Loses Her Peach


Real Housewives of Atlanta star NeNe Leakes wasn't offered a contract for season 9 of The Real Housewives of Atlanta...

Yesterday NeNe revealed she had not been offered a contract for season 9, telling fans she was blindsided like Kelly Ripa during the Michael Strahan debacle [click here if you missed that].




21 comments:

Anonymous said...

Watch the people you step on on your way up because they'll be the same names you call out that got offered a job on your way down.

As much as I hate that plastic wig Kim I'll watch just to give them ratings without the moose on there. Yep, I'm petty.

chevychick said...

That surgery turned her face all wrong...ALL WRONG!

Anonymous said...

she lost a peach???????.....hell, she shoulda lost her entire dome with that blonde abomination on top of her head.

how you dark DARK skinned wearing white women's hair??????? Clown.

Anonymous said...

Haven't she been alluding that she was done with the show for about 2 seasons now? I thought she was on to bigger and better things. Now that she knows Hollywood ain't checking for her, now all of a sudden she's "blindsided" by the fact that she wasn't asked to be on the show.

Anonymous said...

What does a gelfling need with a peach?

Anonymous said...

I bet she begged for an additional million to pay off that debt so she could show boat how rich she is.....The show started good enough last year without her. When she came back everyone was like why she here again

Anonymous said...

She better be worried about the IRS, they've destroyed actual stars!!

#dumb

Anonymous said...

she need to lose that damn pecker ass nose SMH. Black woman tryna look European look a damn fool.

Anonymous said...

@11:43 Lol...FACTS

Anonymous said...

This lady is mental.

Anonymous said...

Nene thinks she's a boss but Andy Cohen is showing her who her master is.

Anonymous said...

Her and Greg holding each other like, what we gonna do noun?

Anonymous said...

it is b/c this dud is too mean and fake. dont nobody want to see him. i been saying for years he need to get his job back at walmart in athens ga.

Anonymous said...

Gosh! NeNe looks a mess! She should have left her face alone. In my opinion, there was nothing wrong with her original face. She didn't need surgery. And to top it all off, these make-up artists are out here having these women looking like trannies. Their faces look so unnatural. I'm all for a little bit of make-up. But, when it starts to make you look like a completely different person, that's a problem.

Anonymous said...

Good! The show WAS better without her antics! Even Sheree humbled herself cause she knew she needed the coins and last season was refreshing without NeNO. Kim played it right and had a spinoff that I never watched and 10 additional kids to secure her finances. NeNO got too cocky with her new money instead of counting her blessings. she took the mega bitch loudness and thought that was a sellable brand when in fact she's being laughed at in Hollywood and no one is checking for that. Her and Tamar should have a reality show since they both have their heads up their asses and think they are IT.

Anonymous said...

None of them deserve anything, reality TV isn't real and its the downfall of society. Any thot can have 15 mins by being a bitch/hoe/side piece etc. A realityshow that shows BLACK WOMEN with self respect doesn't exist.

Anonymous said...

It's it just me or does her nose look a little Michael Jackson-ish in that pic?

Juskickinit said...

Nene needed that money to pay those taxes

Tippie Toes said...

12:41 in total agreement she got a few spin offs and cameos and really thought she was Hollywood Royalty nope she is just a reality star with an expiration date

The King Of The Real said...

real talk she looking like a anime character

Anonymous said...

Don't matter - as long as that harpie Kenya is on there I will not watch

Post a Comment