Thursday, September 22, 2016

Swizz Beatz Denies Luxury Car Scam


Earlier today news leaked that music producer Swizz Beatz had been named in a $42 million racketeering civil suit involving luxury car sub-leases [click here if you missed that].

Swizz denies any involvement...

In a video posted on Instagram Swizz Beatz claims he's no 'car kingpin' and does not know any of the people involved.

11 comments:

Anonymous said...

Lol. Swizz you ain't fooling nobody. You got your wife out here working really hard out here because of this debt. Laugh all you want the debt still got to be paid.

Anonymous said...

The game has changed but remains the same. Black women will continue to work and support sorry ass has been black men while they tarnish their woman's name and trick off. Toss his ass Iin jail already!

Anonymous said...

Swizz is your typical hip hop nigga. Stay fronting and scheming, using low self esteem women for their money, but like getting them cakes smashed by niggas on the low, and want credit for shit they supposed to do (taking care of they kids). Nigga go get them coins together!!!

Anonymous said...

I can't wait to see this on American Greed in a year or so

Anonymous said...

@7:48 - Uh my father and uncles all have advanced degrees, work hard, and always support and come home to their families at the end of a work day. No person or family is perfect, but please stop painting Black men with a broad brush. Speak for yourself.

Anonymous said...

hmmm Alicia Keys is everywhere diong jobs? When was the last time you heard his name in the air?! Sounds bout right!

Anonymous said...

That's some ish whyte people do, so I don't know why whyte media try to bring a black men down to their level. EV!L!!

Anonymous said...

That's some ish whyte people do, so I don't know why whyte media try to bring a black man down to their level. EV!L!!

Anonymous said...

^ You tried. His "partner" in this was white.

Anonymous said...

Well, what do they think he was going to say??!?! "That's me all day! I did it!! Yep!" ??!?!?!?!?!?!?!?!!
WTH

Anonymous said...

You lease a car for 6,000 a month then sub lease car for 10,000 per month. That is illegal. Buy your won cars and lease them. You can't lease the car i lease to you. Thats like renting my home for 1,2000 month but not staying there renting it to someone else for 2,000 per month.

Post a Comment