Friday, December 30, 2016

Rihanna Really Bothered by DraLo?


Last week there were rumors pop star Rihanna was really upset by Drake romancing Jennifer Lopez so soon after their break-up [click here if you missed that].

Rihanna fuels the rumors...

...by unfollowing Jennifer on Instagram despite using the app to praise Jen earlier this year for wearing her custom Manolo Blaniks in the 'Ain't Yo Mama' video.


9 comments:

Anonymous said...

An untalented island ho getting pressed over another untalented island ho? Whooda thought?

Congrats to Aubrey. I didn't like (actually annoyed by) every single song he put out this year but dammit if that niggakike ain't winning...

Anonymous said...

She shouldn't have dumped him I think he really loved Riri

Anonymous said...

It takes a while to get over a breakup Drake is kinda foul for this hookup

Anonymous said...

She dumped him because she didn't want to settle down. And he was creeping with Meek's husband and now he's with Jlo. Jlo is a baddy tho. Rhianna will be alright. Her decision wasn't wise to breakup with him but she will be fine

Anonymous said...

BS

Anonymous said...

^ Yall really buy into this bullshit? lol

Anonymous said...

Isn't rihanna allegedly pregant by the prince?

Domi Scott said...

I'm pretty sure Rih just made her Instagram like a couple months ago again after deleting it in protest of IG not letting her post her provocative pictures. Most likely she didn't go thru her entire following/Followers to GAF about adding JLo ...If y'all don't get this Arizona Green Tea tf out my face and fetch me some LIPTON ....PREciate It

Brandy Lehmann said...

Examine how to track a cell phone without installing software and become some kind of a hacker-parent.

Post a Comment