Monday, February 13, 2017

Jay Z Takes Aim at Drake?


Jay Z aims subliminals toward Drake on DJ Khaled's new single 'Shining..'

On the track, which also features, Beyonce Jay Z spits,
I know y'all ain’t, ain’t talkin' numbers, right?
I know y'all ain’t, ain’t talkin' summers, right?
I know you ain’t walkin' ‘round talkin’ down
Sayin' boss shit when you a runner, right? 
The consensus online is that the summer reference is a nod to Drake's Summer Sixteen Tour and the numbers refer to Jay's 21 Grammy wins vs Drake's 3.



Fun Fact: The bad blood between Drake and Jay Z has been simmering ever since Drake chose a deal with Apple Music over Tidal just two days before Tidal's launch two years ago [click here if you missed that].

19 comments:

Anonymous said...

smart move Drake

Anonymous said...

Beyonce's voice is awful

Anonymous said...

You don't own Drake, Jay-Z. SMH.

"Fuck Jay-Z" said Naz lol.
-The Virgin

Anonymous said...

Drake could never talk numbers with Jay until he's 25 years in on a label he owns and even then albums don't sell like they did during the early part of Jay's career so the math is stacked in Jay's favor.

Anonymous said...

Jay Z better shut up before someone expose his broke ass with receipts.
Drake is siting better financially than Jay z.
Jay Z bought his grammys just like his wife did.
Beyonce is not pregnant.
Their image is in the otilet with regards to people who matter and they are hoping this NEGnancy will change that.
Shut up and be quiet Jay Z, before someone brings receipts.

Anonymous said...

@11:56

People like you amaze me. I would pay good money to see life the way you do...as long as I don't have to stay that way. Seems horrifying, exhausting and fun, like one of those crisis room games where people act out worse case scenerios...but in real life. Kudos for being able to read and type.

:)

Felicia said...

I love Beyoncé lower register!!

I liked the cut

Anonymous said...

I really like that song, not a fan of bey nor jay but I really like that song

Anonymous said...

Jay sit your old ass down some fuckibg qhere.. Drakes boss right now.. Tbats all I here banging in the streets

Anonymous said...

Lol.His old ass still bragging about Grammys at damn near 50.? Drake is unbothered about some useless trophy. He hasn't been checking for them since 2013.

He and his wife's broke asses need to shut the fuck up and disappear. They were sent a message last night.

Anonymous said...

I don't think he was firing shots BUT if he did, so what; he's a vet and CAN!

Anonymous said...

Jay-Z look like a camel in Beyonce voice sounds awful Dreadful my ears are bleeding

Anonymous said...

Jay-Z trying to stay relevant since he hasn't been in years. Tidal sucks and pretty much everything he touches sucks. There is no need to take shots at Drake. Just do you boo boo

Anonymous said...

@12:09, this is 11:56, you don't know who you are fonting with. I have spilled major tea on this blog. I know things about these people and this industry that you never will. I do envy the simpletons like you though, still able to believe in the glitz, glamor and lies of hollywood.
I've seen too many things with my owns eyes to be up here stanning for any celebrity. Not one.
But keep doing you.

So many times I've considered hooking up with like minded people and putting all of hollywood on blast. ripping off the mask so that the world can see the ugly truth. Sheep like you would probably kill yourselves if you ever learned the truth about all these people.. SMDH

Anonymous said...

Everyone commenting is showing their age lol. Bottom line Jay is a vet and at this point earned the right to talk shit isn't that what Hip Hop was built on? Bravado...

Anonymous said...

2:21@ please spill tea! I believe what you said. Dont mind the fleahive they defend jayz as much as their queen of thievery. I knew beyawnce wasnt pregnat even after parading like alunatic in the grammys.

Anonymous said...

TRASHTRASHTRASHTRASHTRASHTRASHTRASHTRASH

You two are two OLD for this trap crap

Anonymous said...

Jay Z better shut up before someone expose his broke ass with receipts.
Drake is siting better financially than Jay z.
Jay Z bought his grammys just like his wife did.
Beyonce is not pregnant.
Their image is in the otilet with regards to people who matter and they are hoping this NEGnancy will change that.
Shut up and be quiet Jay Z, before someone brings receipts.
11:56 AM

f&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Uhhh Thats NOT HARD to tell B is so so so NOT NOT pregnant the hoe can not give birth NO human can be pushed out that stink shit between her legs plus J don't be hitting that at all

Listen the receipts are gonna come out as soon as that LiveNation deal is up next year

Anonymous said...

LOL this broke old as nigga STILL rapping...hee here here here

DJ Khaled is a poor bastard that gotta learn the hard way messing with J

Post a Comment