Thursday, August 24, 2017

Tyrese Low-Key Shades Lee Daniels?


Tyrese Gibson, who's character on Lee Daniels' hit series "Star" slowly faded to the background, appears to be throwing shots at his former boss...

In a lengthly tirade on Instagram Tyrese names Black actors and directors who he respects and talks about not compromising his beliefs by wearing dresses or dying his hair turquoise to get a job.

Lee Daniels name is NOT on the list.

Incidentally just last week the show runner for "Star" confirmed the next season would focus more on the transition of transgender character Cotton [click here if you missed that].



22 comments:

Anonymous said...

Nothing to see here.
Just two queens about to have a tiff....

Anonymous said...

Tyrese queen ass is just mad cause no one is checking for his bald head ass no more, just bow out gracefully sis

Anonymous said...

@10:04 Screaming!!!! lol You just gave me my first laugh of the day. Thank You :):)

Anonymous said...

I thought Tyrese was BOOKT like Kelly Price? Why does he need to be on this show anyways?...

Anonymous said...

We have all seen the video of the comedian who was up for the lead part in the John Singleton movie "Baby Boy" & what Tyrese did to get the part.

Anonymous said...

Somebody send me an alert with these two messy queens end up in a slap fight.

Anonymous said...

Is he tweeting from the hospital bed? I thought he was just asking for prayers 5 hours ago for his recovery?? He needs to shut up and let his body and mind heal. He is always sending for someone.

Kitty B. said...

@10:32 WAIT!!! I'm in the dark...what did Tyrese do for the part...SPILL PLEASE!!!! :)

Anonymous said...

@11:19 Allegedly, comedian Spanky Hayes called out Tyrese for ousting him out of the lead part for Baby Boy, saying Tyrese stole the part from him by performing oral sex on the director.

Kitty B. said...

@12:03 Oooooh yes, i remember now, thanks!

Anonymous said...

She is always doing the most with her 4 out of 10 level of acting ability.

prissa o said...

Didn't this man just have surgery on Eclipse Day???
Shouldn't he be focused on his recovery??!

Stupid, petty, and parched.

SMH

JDent said...

I ain't reading all that shit. BTW is this pre surgery or post?

Anonymous said...

@10:32 TELL IT! AND HE WAS A MALE MODEL!! For Tommy "House in Virginia" Hilfiger nonetheless...... Bitch is just bummed out he's been used, past his prime and no hair to dye BLONDE OR TURQUOISE!

Anonymous said...

@ 12:03 PM.
I can so see Tyrese in the director's office, with his raspy a** voice, looking from side to side like he all cool and sh*t, talking about "come on man, what I gotta do, whatever I gotta do man, I'm wit it, come on man lets make this happen, I'm hungry for this."

Tyrese was always Bragging about being a go-getter and always finding a way to make his sh*t happen, sooooooo. Didn't he knock his TGT band members for not being as hungry as him? Hungry people do funny things sometimes.

Anonymous said...

Tyrese is an ...
actor..
singer...
model...
producer...
director...
philanthropist...
author...
motivational speaker....
the central star of 2 movie franchises that have grossed over a $1 Billion each.

Anonymous said...

Girl bye!

Anonymous said...

IT'S SO OBVIOUS THIS ATTENTION SEEKING WHORE...OK just whore period is desperate. The knocks against Black women, the wedding pics, the surgery picks damn...just damn. Maybe if we all just...uh, no...just hell no! Sorry, I almost bought the hype!

Anonymous said...

5:50pm
Ty you forgot a dick sucker. Will suck dicks for roles.

Tata said...

@ 8:19 pm ��

Anonymous said...

I see y'all still foolish. Stay woke! Bye once again

Anonymous said...

@5:50pm. Central star of 2 franchises? BHWAAAAAAHAAA!!!. This sounds like someone from the Trump camp wrote this.

If you are talking about Transformers and The Fast and The Furious franchises, Tyrese is not central nor important. He not the main drawing point nor central focus for either franchise....each franchise can flourish without him. In fact he is not even an original core actor for the Fast and the Furious.

Tyrese acted in these movies which is an awesome feat and kudos to him BUT he is not vital to the past or future success of these franchises It's really really cute that you tried inflate his importance.

Post a Comment