Monday, September 18, 2017

Serena Williams Shares New Pictures of Alexis


Serena Williams shares new pictures of daughter Alexis and shows off her snapback...




19 comments:

Anonymous said...

R in NYC says:

Fuck Blac Chyna and her Rent-A-Coochie. Love me some Serena though.
Adorable baby and I wish her and her family much happiness.

Anonymous said...

serena trying really hard to be hollywood celebrity. she still kinda basic, its not quite working.

I troll it like I see it said...

Awww look at her little cute self. Already baby Alexis has so much personality ❤ she already look like a little diva. Little Oshun/Oya baby girl. She has so much presence. Yasss welcome little goddess. Cutest celebrity baby by far. She is a star!!!

Kisses said...

This whole snap back thing is really annoying and unhealthy for our society

Anonymous said...

I was almost about to say something nice about her funny looking little baby, but then she had to do the whole me me e thing.

@9:40 is right tho, she trying to be so hollywood, girl if the shoe DON'T fit, don't go trying to squeeze your big ass hoof into it, smh.

Anonymous said...

Of course you can fit dem jeans serena... u aint have no baby!

Anonymous said...

It's because she didn't turn into a cow just because she was pregnant. She probably ate good portions and kept weight training. Let this be a lesson to some of y'all lazy and jealous heffas out there.

Anonymous said...

Kind of basic? Serena's earning power (84 million in prize money alone) makes her anything but "basic." She's earned more money in her career than damn near any other actress—black or white— has earned in theirs. Yet, you call her basic. Get a grip on reality.

Anonymous said...

@11:45 It's because she doesn't fit their simpleton mold of beautiful or cute, as if it's even her job or career to be those things. Lol.
Serena was recently asked what her guilty pleasure was. She responded by saying "buying property".
Their guilty pleasure is most likely cheap lacefronts and Newports. Totally different league.

Anonymous said...

@12:00 so Serena's hobby is house hunting, and yours is couch surfing and you have what else in common with her exactly?

Anonymous said...

@12:30 thanks for outing yourself as a hit dog. Sorry my post offended you.

Anonymous said...

^^^??? That was a legit question. What do you have in common with Serena? You probably the one with the Newports and wigs (you have that in common with her). But I doubt she goes around researching people that don't give two fucks about her, though.

Anonymous said...

12 pm you probably aspire to be like her because you look just like her but just without the toned body and weave.
Are YOU in her league? Are you even in her realm?

Anonymous said...

Love love Serena and her baby is precious. Gonna give her a pass with the baby overload because she is her first. Serena looks good. I too snapped back after having my first son, not so much with my second. Just wish her and her's the best. Think she has a little too much hair, but have always thought that she is beautiful, "that smile" hopefully someday black people will learn to love, and see the beauty of ALL shades of our color rainbow.

Tippie Toes said...

Stay off Social Media Serena as its difficult for most to take you seriously maternally #IMO

Anonymous said...

@1:38 you like asking strangers personal questions, you damn weirdo. Ain't none of your business what I'm doing behind this keyboard.
Stop being jealous of successful Black women, you jealous crab.
You're the worst kind of Black woman.

Don balee me juh watch said...

LOL @1:47 go TF AWF! Don't forget and without the coin.

Anonymous said...

yeah she basic. 84 mill in prize money and still wearing nappy weaves.

Just an observation said...

I think she isn't really girly like she tries so hard to be. And I don't understand why her hair game is so wrong! She needs a stylist to show her styles that compliment and soften her facial lines.

Post a Comment