Thursday, December 28, 2017

Azealia Banks Blasts Joe Budden and Charlamange Tha God


Yesterday during Joe Budden and Charlamange Tha God's year end round up for Revolt, 'This Year was Dope/Trash', Charlamange and Joe put Nicki Minaj on the trash list [click here if you missed that].

Azealia Banks comes to Nicki's defense...








21 comments:

Anonymous said...

WHHHHHHHHHOOOOOOOOOOO

Can we leave twitter famous only people and their opinions in 2017.

Charismaspeaks said...

If she would only put this must energy into her craft. Damn shame.

Anonymous said...

This bitch love having her mental illness on full display smh

prissa o said...

Good Lord this lady is NUTS! She was JUST fawning over Remy in all those released texts and dogging Nicky. Wow! She is in need of mental health care in the worst way. Damn, I wish she'd get some help.

She is doing all of this to herself and doesn't even realize it. This is true mental illness right here. Poor girl can't even PRETEND to be sane. SMH.

MsSapphire9800 said...

Sorry...I did not know you could write a mini series on twitter...This young lady is seriously ill...where is her family?

Anonymous said...

It's a damn shame when a person thrives off of any kind of attention. The confusion with this one is just sad.

ebonyhud said...

Did anybody actually read. I swear Twitter has shortened the attention span to a pea. What she said made sense and was true as well as funny (lol @ penguins). Also I agree. Remy said a bunch of mean shit, but if Nicki really said those 3 lines I think Banks is right. I agree with Nicki. It was a more stinging line. Remy talked a bunch of "allegedly" shit. Nicki talked straight facts. Remy wasted a big part of her life for a very miniscule amount of money for street cred. I don't even care about chalamagne and Joe. They are just chatty Cathys riding the wave. Men do feel that way because they always think they dominate. What's new? This statement had nothing to do with her mental health. Why mention it. People with disabilities can have opinions. I thing Banks is just a famous internet troll. A very talented 1 at that.

Anonymous said...

I can’t with dis bitch. Stop trying to be relevant from gossiping

Anonymous said...

5150 and Bellevue Hospitalize this crazy foaming heffa.

Anonymous said...

10:40 to answer your question. NO! ain’t nobody got time to be reading this girls 4 page essays. She always does this crazy ish she flip flops harder than a dirty sandal at the beach! Today she’s writing novels in Nicki’s defense yet the second Nicki says something she doesn’t like she’s gonna be ripping her to shreds again. I’m tired of the back and forth. This girl should not be encouraged, instead she be told to go get some help! Her antics are way too exhausting.

dreadee said...

^^^^^ THIS! ^^^^

Anonymous said...

When will this bitch ever realize NO ONE CARES about her crusty ass. Go away bitch!!

Anonymous said...

@ebonyhud yes I read it and I thought she had a slew of valid points and she read niggas for filth. What I especially liked was that even though her and Nikki are competitors she gave it up to her. She was completely correct too. Nikki may be a clown but the bitch got flow AND bars.

And @the poster who said she should put this energy or creativity into her music..well she actually does. She's a dope MC..dont get it twisted. She's just labeled a nut because her emotions are always on display. For some odd reason that makes you crazy..go figure.

Anonymous said...

12:11 Is that you Azelia???

Anonymous said...

She makes sense expressing her opinions but the problem is it’s too long and it makes her look crazy. One thing I know about blasting people, once the thrill of the drama is done,everybody forgets and no one really cares. Therefore always place your energy on positive minded things. I hope she learns that one day.

Anonymous said...

@12:30 why I gotta be Azelia to give her props? Have you ever listened to her music...at length? One of the reasons that she feels entitled to talk so much shit is,because she does have the raw talent to back that shit up. That being said for her to ride for Nicki AND tell the truth she gets respect.

Anonymous said...

paging RUSSELL CROWE!!! Come get this bitch!!

✿✿Dotty✿✿ said...

I like Azelea's music. I have purchased her music. Everything else right now is being extra. We all saw the posts from Remy Ma's phone the other day. Chill out and worry about creating more music and art and stop worrying about who is or isn't on a music list that is irrelevant. Those 2 don't make or break careers, Its YOU who has the power to do it. She just needs to focus on herself and making herself happy. She really is talented...

✿✿Dotty✿✿ said...

@3:50 gotta say I agree that she has the talent. I have never once purchased a song or even bootleggeed a song from Nicki Minaj. Yet I have purchased Azalea's albums and singles. I really like her music but lately all I know of her is the Russell Crowe/RZA incident, the witchcraft stuff and the Remy Ma text messages. Thats her problem. We keep hearing about everything except her music.

Anonymous said...

@10:20 that may be a part of the problem for most and I get it I just so happened to have caught her music before all these incidents and yes she can get down.

Just an observation said...

Yes. I actually wish Shawna would come back to the game. We are missing more female rappers in the game. I don't care about platinum sales. The rap game is so male dominated it's getting tired as hell. Just keep putting the music out and let it speak for itself. I'm not cosigning a bitch who thinks eating herself out is stepping up the game. AB needs to go away on a island with her meds for at least 5 years. Go away bitch.

Post a Comment