Wednesday, January 31, 2018

Mo'Nique Headed to The Queen's Court?


Comedian Mo'Nique agrees to plead her case in front of dishonorable judges TS Madison and Khia on The Queen's Court...
 
This week Mo'Nique appeared on The Tom Joyner Morning Show to answer questions regarding her Netflix boycott over gender and racial pay disparities [click here if you missed that].

Next stop, The Queen's Court.

TS Madison caught an exchange between Mo'Nique and a fan on Twitter daring Mo'Nique to appear on The Queen's Court and she accepted the challenge.

21 comments:

Anonymous said...

"Hey my beautiful sister ",phony.

Anonymous said...

From the Oscars to Khia.

Anonymous said...

LOL @ 9:47. Every time she says or types that shit I roll my eyes. Wow @ Khia being a outlet to express yourself.

Anonymous said...

@10:02 am what's wrong with going to khia? she has always been honest to herself about what she is about and her art. never seen the bitch fold and her music is timeless as hell. insecure ass bitches always hating on a real queen. fuck what y'all talking about.. you better get used to this generation of transparency cuz khia ain't going nowhere if that's the case!

Anonymous said...

10:33 Hey Khia.

Anonymous said...

I don’t understand why Mo’Nique is still dragging all this out. She could’ve spent all this time putting a new act together and shopping it around elsewhere, but that would be to much like right. Netflix made it clear that they ain’t checking for you, move on already.

L. Eller said...

@10:35 ... that bit when she said Khia's music was timeless as hell .... sideeye.

mil262 said...

This should be good for a couple of laughs, because Khia and T.S. don't take themselves that seriously. Mo is going to try and be serious. Bet you fifty cents! :)

Strawberries said...

Desperate times call for desperate measures.

Anonymous said...

This could possibly be funny. Monique has that talent. I'm watching this one.

HHIC said...

I could have sworn I read on twitter Khia and her little brother ‘sentenced’ Monique to 5 more season of The Parker’s and sarcastic shit like that🤔 Maybe she doesn’t know or at this point just doesn’t care🤷🏿‍♂️

Anonymous said...

All I know is My neck, my back is old as hell but people still bump it and remix songs with it.

Anonymous said...

If she goes on that show, she can REALLY forgot it from TPTB....

Anonymous said...

@9:47, I see you're not used to terms of endearment so therefore think it's phony no matter who says it. Mo'Nique has used phrases like that since forever.

@10:40, Comedians literally *always* have material. She can take however long she wants to get her message across. You are free to tune her out and stay off of Mo'Nique related posts.

@12:50/HHIC, Queen's Court is for shits and giggles. No one should take their "sentences" seriously. They gave their opinions like everybody else, that doesn't mean Mo'Nique has to hate them.

Tippie Toes said...

Yeah Netflix did themselves a favor

HHIC said...

@2:49 If that’s the case Monique shouldn’t hate Cheryl Underwood and Adrien Balon who she called a little girl. She takes folks opinions to heart. As she should. After all according to her, her money, her career, her life and family are all on the line. She shouldn’t go on a show where she’s been disrespected and her so called plight has been minimalised. That’s how I see it🤷🏿‍♂️

Anonymous said...

Ladies and Gentlemen PoPrah, Deadman and Stale.

Anonymous said...

@3:36, What Sheryl Underwood did to Mo'Nique and said about her was personal. They used to tour together back in the day. They have a relationship that Mo'Nique thought was friendship. Sheryl showed that she will say and do anything for money and has no integrity. Sheryl stays tap dancing and grinning for her white audience.

Anonymous said...

Mo'Nique is fucking with Sheryl's paper. She owes her dust. BTW. Mo'Nique needs to worry about her damn tax liens and what not instead of counting other people's money. There's a reason she's doing the chitlin circuit instead of stadiums.

That has nothing to do with the white man. Nobody is checking for her.

✿✿Dotty✿✿ said...

I wish she would just stop and try to rebuild and get herself out there little by little. Thats all she needs to do.

Anonymous said...

2:49pm and 7:48pm
I don't know if you're the same person. Hey you nailed that shit right to wall. On point!!!

Post a Comment