Thursday, January 10, 2019

R. Kelly Parties with Fans in Chicago


Last night R. Kelly told a club packed with fans that it's his birthday and he doesn't give a phuck about whats going on...


18 comments:

Anonymous said...

He still got his voice....

Unknown said...

Let’s see how unbothered he be when someone sneak up on him and pop his ass

Anonymous said...

#muterkelly

Btw those were his homies & well known supporters. He's not that bold.

ZsaZsaDarling said...

Laugh now cry later.....bitch.

Anonymous said...

I DONT MOLEST GIRLS OR WOMEN SO I DONT HAVE TO STOP BUMPIN THAT CLASSIC R. KELLY SHIT!!!!!!!! FUCK A LYIN ASS THOT AND FAKE OUTRAGE!!!!! There should be a me too for niggaz who been lied on and treated as if guilty for false allegations movement.

A LYING BITCH GOT EMITT TILL KILLED!!!! and yall make it look bad for females who really been sexually abused. Come at me if you want to i aint going back and forth. Fuck it!

Anonymous said...

@10:32 you gonna speak on no good niggas that make it extra hard for the rest of us? We cant really speak on evil any other race is doing with dumb niggas co signing r kelly. Yeah yeah i know whites do it to etc, we supposed to hold ourself to a better standard.

Just an observation said...

Chicago love them some Kanye West and R. Kelly.

Anonymous said...

11:22...this is 10:32

i know 4 a fact R.KELLY is scum and whateva he gets he deserves. At the same time too i got reasonable and objective sense to recognize money hungry THOTS and money hungry parents tryin to grab a bag. Im still listening tho. I can separate the ART from the monster. Everybidy cant do it but i can.

Chrissy Snow said...

It's becoming more clear to me that documentary was nothing but PR. I have seen and heard more from R.Kelly this week than all of 2018.

Anonymous said...

While Charlie Sheen , Jeffrey Epstein, Kevin Spacey, Woody Allen, Stephen Collins, MOlester Moonves party on uninterrupted. The beat goes on.

Anonymous said...

He can pretend to enjoy the fiesta - that's fake news. His black degenerate ass will be locked up by the time this year ends. All of those molesters above Whhyte. If Bill could go to jail @ 90 this motherfucka on his way too. If he didnt ay that white chick from Miami and she came forward that video would of went a whole nother way. "R Kelly arrested while Partying on his Birthday" Happy Birthday nigga cuz you def spending eternity in hell. And the parents that knowingly sent their daughters to his trap there is a place for them too.

Anonymous said...

If I was him, I wouldnt give a fuck either. Not a fucking thing happened to him after people found out about Aaalyia bout 20 YEARS AGO, the pissing video, or the child pornography charges in '07. NOW enoughs enough? How many millions has he made in that whole time frame? How many days has he been to jail? He a sick fuck bit he's been enabled for long ass time by the industry, his fans, and no action from the law...foh now

Lala Jaymes said...

That's right...THAT'S where I wanna see that skeezy, tired ass perverted mofo right in somebody's basement ass looking club, filled with degenerates and souless cretins, celebrating the fact that a broke ass amoral POS can still belt out a song...I think it's PERFECT...let his ass literally SING for his supper in bargain basement clubs....

Anonymous said...

R. Kelly is broke. He sold the rights to his publishing to Aaliyah's family years ago, in order to get away with fucking, getting her pregnant, her having and abortion and illegally marrying her when she was 15years old.

R. Kelly is dyslexic, and probably didn't realize the details of what he was signing. Or, was so desperate to NOT have her family file charges against him, he signed over the rights to all his music.

Aaliyah's family, specifically her mother owns the rights to any music that R. Kelly releases past and present. This is why he has to tour/perform, no matter the venue.

Anonymous said...

Only thing we can do is see grown men let him have their young daughters. Aaliyah family exchanged her for the rights to his music her mother should be the poster bitch for STFU. And as this video proves ignorant niggers still celebrating him and his sickness. He is shameless and pathetic. Karma will seek and find him in one of those bargain basements

Anonymous said...

F*ck Rkelly, Coonye west, and f*uck Chicago. I said what i said.

anonymous said...

@11:08 AM...I'm live in Chicago and I hate to agree with you. Fuck 'em (Chance too)! This city got bigger issues, hell.

Anonymous said...

He is performing in the HOOD! Englewood!!!! Haha! NO ONE LIKES YOU MOLESTER CHESTER! Chicago was THE WURST CELEBRITIES. Don't forget Yung Berg or Turd! Diseased rhinoceros pizzle!

Post a Comment