Monday, June 10, 2019

Tyler the Creator Calls DJ Khaled Trash


Last week DJ Khaled lashed out at Tyler the Creator after Tyler's new album "Igor" beat Khaled's "Father of Ashad" to the no.1 spot on the Billboard Charts [click here if you missed that].

Tyler calls Khaled new album trash...

...by way of "liking" a Tweet describing the album as such.


12 comments:

Anonymous said...

well, he's not lying. For years, DJ Khaled has been getting over.

Tippie Hippie said...

LOL

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

Where is the lie? fat boy saying Tyler's music is mysterious shit, fat boy's shit is trash shit he's been riding on the backs of other rapper for years, running around screaming we da best. I would not listen to his music for free. Tyler on the other hand no matter how weird, is actually very talented and creative.

Royal said...

I recall Fat Joe saying Khaled was the modern day Quincy Jones. Imagine the sheer lunacy of such a statement?! Hey Fat Joe...Do you mean Thriller Quincy Jones, creator of Sanford & Sons theme song, Austin Powers theme song, leader of Frank Sinatra's band? Are we talking bout that Quincy Jones??? GTFOH!

Anonymous said...

Hopefully he'll wobble back to the sand dunes and take that baby with him. Tired of them both.

Mybidness said...

And he dont like black people hes no bettervthan them jews. And hes not black AT ALL .fat sloppy fuq

Niyabinghi/ObeahWomanWarrior said...

12:23 PM
All that damn pork fat ass joe is eating, those trichinosis larvae been hatching all up in his brains, so his ass ain't functioning with a full set, to make that insane ass statement. Ain't nobody bedazzling this no talent hacks resume, He's a fucking hype man at best, no more no less.

Anonymous said...

True story!

anonymous said...

Now maybe black folks will finally wake up and see we truly do not have any friends. All they do is use us for a come up. I hope Khaled's career goes belly up fat fuck.

☛☢Twitter☺Fingers☢☚ said...

Its true. How many times have we seen on this site people wearing a fullblown gucci fendi prada and every damn designer shit all together at the same time, and although its expensive its shitty. Yet someone with shitty fashionova black mini and pair of Ysl's being the only designer looks great.

Same goes for his album, just because you got every single celeb to be on your album does not make it #1. Its whether people vibe to your music or not.

Anonymous said...

Pot meet kettle...

Anonymous said...

@Anonymous 1:31 I'm with you on that sick of his fat ass & that damn baby always trying to throw his little azz in everybody face fuck the both of them

Post a Comment