Wednesday, August 14, 2013

Tamar Shares New Picture of Logan


New mommy Tamar Braxton shares of new picture of baby Logan...

46 comments:

Anonymous said...

It's a better pic, but he still has them crazy eyes and Vince lips. nice try though

Anonymous said...

At least his tongue ain't hanging out the side like his daddy #kanyeshrug

Anonymous said...

He looks just like the both of them....

Anonymous said...

He looks like both. Hate his name

Anonymous said...

Awe, those cheeks. Tamar knows she should have burped that baby before she snapped that picture. @9:37 lmao.

AnRnBThug said...

Man, they look EXTREMELY uncomfortable together. I know people say Vince is a Homo but let’s analyze that.
- He talks with a “Gay Twang”
- He uses too many female sayings
- His Mannerisms are feminine
- His Facial Expressions/Look is Gay
- He’s Fat, Not just big but sloppy fat
- There’s an old Video on Youtube where he’s in the studio with two white people, the gayness was evident

Verdict – He’s a bottom…

Tamar – She’s a former street walking coke head who was photographed walking in the street wearing a prostitute’s uniform . Toni convinced Vince to play captain save-a-hoe.
Only thing she’s good at is spending his money….

Anonymous said...

^^^hahaha!!

Anonymous said...

@953


LOL!! its funny how tamar bagged a baller while toni bagged a scrub. if toni was smart she woulda married an nba player. look at tamia and monica for example. they knew their careers wasnt gon pay the bills so they were smart and married rich men. if toni had did that she wouldnt be twice bankrupt and damn near homeless. WISE UP LADIES!!

Anonymous said...

Awww, baby Logan looks like both of them. He's adorable.

Anonymous said...

Cute

Anonymous said...

LOL!! its funny how tamar bagged a baller while toni bagged a scrub.

^^^

Damn shame ain't it? I know Toni's somewhere kicking herself wishing she'd picked a better (richer) man. She could have had any man she wanted in her hey day.

Anonymous said...

Adorable lil fella

Anonymous said...

I wouldn't call a fat sick man a baller. Where they do that?

Anonymous said...

I wouldn't call a fat sick man a baller. Where they do that?


but his net worth is 10 million so what do u consider a baller hun??

Anonymous said...

I'm going the positive route today... The baby looks like both of them. I see Tamar and I see Vince. He's a cutie, and they are blessed to have brought a healthy child into the world. I'm sure Tamar and vince couldn't be happier, and good for them!

Anonymous said...

That was not Tamar in that ugly ass ho shit. That girl wasnt even as tall as Tamar is. Just sn innocent and unfortunate Braxton lookalike. Dont get me wrong. She ho'd it up but not on streetwalker status. She was trying to snag a baller since So So Def was hot n she wanted JD to wife her. She fucked her way thru Cash Money too (check her out at the end of Wayne's Shine video dancing in the bikini). Vince was the only taker so of course there had to be a baby. She can chill for 18 yrs now.

Logan is a cutie tho.

Anonymous said...

11:05 You hit the nail on the head.

Does anyone remember when Tamar was on Toni's show back in the day? And Tamar was like Toni's flunky taking her pocketbook and doing her schedule. She has come such a long way, while Toni has fallen to the bottom. I wonder if Toni ever feels like damn I gave away so much coochie and look were I am now!!! Tracey is doing better then Toni, now you know that's bad.

Logan is an unusual looking cute fat cheek baby.

Anonymous said...

10:56 Net worth is a fallacy. Show me assets and how much ya owe. I take it your single and have been that way for some time now.

Anonymous said...

#desperation makes you lose your dignity

Anonymous said...

Yall mean....and the baby is so cute!! A true Braxton baby

Anonymous said...

isnt vince lady gaga's manager?? damn tamar hit the jackpot cuz that bitch is a top seller. i know toni wishes she woulda married a dude wit money. where is toni's ex anyway??

Tippie Toes said...

Tamar look like JigSaw - she is way to plastic looking...

Anonymous said...

Is it me or does Vince look like a fat Ray Charles?

Anonymous said...

Didn't Toni marry that one dude from Mint Condition. They may not be the most popular band, but they stay touring and been around. maybe not long money but steady.

Anonymous said...

@11:35
Her face reminds me of a Picasso... I don't see how people can get beyond her "FACE" or is there a silent agreement not to mention it that I don't know about..

Anonymous said...

Toni used to fuck with Birdman too....so she's had plenty of opportunities to snag a rich man but she played her cards wrong smh

Anonymous said...

Awwww he looks soooo much better than he did in those people magazine pictures! Bless his little heart his mother redeemed him with this picture.

Anonymous said...

@ 11:31 AM "isnt vince lady gaga's manager?? damn tamar hit the jackpot"

Vince signed Gaga in 2007 and Tamar said "I do" in 2008, so was Gaga already a big profit or was Tamar just able to smell that the white rat face girl was going to rack in loads of white money?
I wonder.......

Tamar may love vince now (in her heart, not her eyes) but BULLSH*T she didn't first kiss him and get naked for him with the thoughts of a record deal and a ride on the money train. There are plenty of people that go for personality and good treatment vs looks and ability to buy them fancy sh*t, BS Tamar is one of those humble souls who looks at a man's heart primarily....BS. That girl is vain/superficial and she shows it. And I watched the premiere episode of her new horrible talk show and rapper the Game was the guest and she was complimenting his muscles. I'm like I didn't know Tamar had an interest in muscles.


Anonymous said...

umm.... my what lovely weather we're having... ohh look a butterfly! *chases after it*

elaine9245 said...

Aww, Logan is cute and adorable with those fat cheeks!

Anonymous said...

I gotta admit, Tamar was looking at The Game like, yum yum, I'll fuck you.

Anonymous said...

Awww! What a cutie pie. He looks like Toni to me.

Anonymous said...

@9:37 AM Nice try? lol! You know that ain't even right. lql!!!!!!!

Anonymous said...

She on that Smilex...
#luvthatjoker

Anonymous said...

That is such a chubby wubby baby!!!! I just want to smush his cheeks! ^_^

His parents are circus freaks, though.

Anonymous said...

I despise that no good golddigga, but her baby is adorable. Just hope he stays that way. Most likely, he will inherit his dad's fat gene. My baby did.

Anonymous said...

Why Lil Lo' look like he got hit with a right hook tho? Next time, DUCK.com.

Anonymous said...

VINCE USE TO MANAGER LADY GAGA,BUT SHE BEEN GOT A DIFFERENT MANAGER NOW SINCE 2011,TAMAR IS A BREAD FOR VINCE AND ALOT OF THEM ARE INCLUDING MRS B AND OTHER KANYA &KIM OR THEY ARE BUSINESS ARRANGMENT STRAIGHT FROM THE A,LITTLE LOGAN LOOK LIKE HE GROWN NOT A INFANT BABY HE LOOK LIKE A OLD MAN BABY!!!!!IT'S THE POOKY LITTLE EYES STILL A LITTLE CUTE FELLOW IN HIS OWN WAY ,NEVER A HATER JUST SAYING.

Anonymous said...

I see that their baby boy is going to be a mouth breather like his daddy.

Anonymous said...

Yall are too damn funny.. Logan is a cute little fellow..MOVIN ON

Delited said...

I personally think Vince is gay/bi, but was in love with Toni, probably still is, and opted for a poor rendition of her, hence, Tamar.

Delited said...

Pitiful to read comments about a infant's appearance. RWS, your audience really lacks character, eh?

Anonymous said...

Delited 7:21pm
You're the one that is pitiful. Always on here licking and worshiping beegee's nuts now that is really pitiful. So save your bullshit because the folks on RWS don't worship or love them hoes.

Anonymous said...

I Love RWS Posters!!! WDGAF!!!

Anonymous said...

i think the baby is adorable but tamar face do look fake lol! cheeks to durn high

Anonymous said...

He is so gorgeous =). Us black people make the most beautiful kids on the planet.

Post a Comment