Thursday, July 31, 2014

Keyshia Cole Exposes Husband's Affair with Rapper Diamond


It's no secret that Keyshia Cole and Daniel Boobie Gibson's marriage ended after a cheating scandal but did you know rapper Diamond, formerly of Crime Mob, was one of the players…?

Keyshia Cole dropped the bomb on the Breakfast Club after Angela Yee asked Keyshia why she commented, "Niggas ain't shit but hoes and tricks," under a picture of Diamond and Angela on Instagram.

Keyshia didn't hold back at all telling Angela,
"Why would I follow Diamond [on Instagram] if I had a problem with her...One thing about the industry is that it's all good...it's all love. Hey, if you're smashing the homie, you're smashing the homie..Don't be cool with me one day and then when you smash my ex, you don't want to talk to me no more."
Next came the obligatory sub-gramming.


45 comments:

Anonymous said...

Diamond is always in the middle of something. Too bad she dropped out of Love & Hip Hop

Anonymous said...

Birds

Anonymous said...

Look at how Keyshia treated Daniel. Enough said.

KenyaDoll said...

OH GROW UP! DAMN!

Anonymous said...

This is a fight I'd pay to see - both some Hood Boogers...

But Daniel is her ex now?

Anonymous said...

P.S. I LIKE that Angela is not afraid to ask celebs why they say what the say or do what they do.

Anonymous said...

P.P.S. Is Diamond a rat or nah?

Anonymous said...

Is there anyone left who hasn't fucked Copper, I mean Diamond?

Anonymous said...

Is there any woman in here who can honestly say that her man has never cheated on her?

Anonymous said...

Raises Hand!! Me@ Me Me. He was no virgin for sure and had a couple of children, but when we were rolling, he said he'd have to be a DOG to cheat on me, he was so satisfied and content, and our relationship was so complete, lacking nothing!

Perhaps every man cheats, but just not with or on every woman !

Anonymous said...

I think she might be talking about Jeezy thou.

Anonymous said...

11:47, Did he marry you?

Anonymous said...

11:32 men cheat. It's part of their genetic makeup lol

Anonymous said...

If Keyshia and Diamond was to get into a physical fight who would you place your money on????? My bet is for Keyshia!!! I'm sorry but dealing with the stuff she is going thru from the Divorce, the family issues, the fish plate memes, to the beyhive she looks like she has a lot of back up frustation in her

Anonymous said...

They are young-minded.

Anonymous said...

I like Keyshia's response pic. That is classic. lol

Anonymous said...

Keyshia Cole has always looked trashy to me. Those tattoos make her look like she needs to take a bath. Her family makes her look like she grew up in a trailer park.

Anonymous said...

Black People Wake up and use your God given discernment! I know I'm not the only one that's noticed a surge in "stories" promoting the dissolution of marriages, side ho scenarios, black men are all dogs and cheats and black women ain't shyt. We are being psychologically attacked via the internet. But y'all don't hear me though. Smh

Niyabinghi Warrior said...

Childish.

Anonymous said...

ewwwww, Diamond tho???
that bony ass fake booty bish,fucking solder boy DIRTY ass. ewwww! just gross. Boobie has no morals. If you gone cheat, at least cheat with a bad bish! smmfh

Divaish said...

She's talking about jeezy.. Not boobie
And diamond you a hoe

Anonymous said...

11:13 AM - that was AFTER his consecutive cheating tho. Hell, I wouldnt be feeding that nigga breakfast in bed either. Dirty dick nicca!! But she had his baby. I see why she TRIED to make shit work out. Family seems importantt to her.

Anonymous said...

12:56 PM - LMAO- why is Keisha trippin of Jezzy's dick tho?? LOL!!

CaliGemm said...

Diamond need to work on her own damned "career" that's why she never got anywhere, done fkkd err'body!

Anonymous said...

12:38 THEY DON'T HEAR YOU! They are deaf, dumb, and blind. I said the same thing on the Aretha Franklin post a few days back how it always seems like black people are being attacked and demonized even more so by our own, and everyone jumped down my throat and accused me of "acting like black people are perfect" and they said it was necessary to trash our own because it helps in long run, but we all know that's some bullshit.

Anonymous said...

I know they say Keyshia has a nasty attitude, but something deep down inside makes me like her...lol..especially after watching this interview

Anonymous said...

WHEN ARE YOU GOING TO DIVORCE?

dreadee said...

Hood Boogers?! #dead

Anonymous said...

I agree with 12:38 wholeheartedly.

Anonymous said...

diamond is pretty kesha is not

Anonymous said...

She'd better back up off KC. That girl is not playing with her.

Anonymous said...

Anonymous said...

11:32 men cheat. It's part of their genetic makeup lol
12:05 PM
-------------------------------
And so do women. Research Lillith, Adam's first wife and get the real scoop about genetic makeups.

Anonymous said...

He definitely has a type.

Anonymous said...

@1113

He had a clean image before Keyshia. Now he's all hooded out. Eeeeeewwwwww!

Anonymous said...

But Diamond on that preview show for Sisters of Hip hop...she was so self important and delusional. She damn near told them other chicks to bow down

zeeedeee said...

I caught that sisters of hip hop show and that was time so wasted..no thanx!

Anonymous said...

I think she's referring to Jeezy, not Boobie. Y'all know she lowkey still in love with Jeezy, and got with Boobie on some rebound shit.

Anonymous said...

REMY IS FREE!!!!

Anonymous said...

@1205
You must be one of Sandra Rose's minions sounding just like her bitter ass.

Anonymous said...

Yep. She still I love with Jeezy. But did she have to turn Boobie out for the next woman? She proposed to Jezzy and he said flat out NO. Damn!!!!

Anonymous said...

In love

Anonymous said...

12:08 how did you get to a damn fight??? Grow up already!! nobody is putting bids on anybody. Hopefully, these ladies can grow, mature and move on. Sheesh!

Anonymous said...

140:37

I watch one EPS and did not hear not skills from none of those women I guess I have to watch another one to see if I can even get into it but for right now I will pass. One show that is funny to be is candidely Nicole she is so crazy on VH1.

Anonymous said...

sorry that message for for 10:37 about the sisterhood of hip hop.

Anonymous said...

@12:38 I noticed too.

Post a Comment